wel een handig ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net de bruidegom maar even op de hoogte gebracht![]()
Die wist nog van niks
ach als er dan geen fris om te mixen is aan de bar neem ik wel een eigen flesje meequote:
MissB kan dat heus welquote:
Jij nog wakker.. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Die buschauffeurs van lijn 1 zijn ook allemaal eikels.
Ms toch maar niet doen, I'm a big screw up, rememberquote:
Hij schrokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
wel een handig idee![]()
[..]
ach als er dan geen fris om te mixen is aan de bar neem ik wel een eigen flesje meewant ik heb geen zin om allerlei stommiteiten te doen op een bruiloft
No you're notquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms toch maar niet doen, I'm a big screw up, remember
oke, dan zou ik wel aanraden om alle tafels/stoelen/bekers/bestek niet van glas te doen..want ik stoot nogal eens wat omquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij schrok![]()
Dat is vast geen goed teken![]()
Nee joh puur naar binnen gieten. We hebben nog geen gek op de bruiloft dus
Ik snap je niet, uitleg via pm aub?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, als je maar 1 kant van het verhaal kent.
Glas moet je afwassen. Plastic FTWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, dan zou ik wel aanraden om alle tafels/stoelen/bekers/bestek niet van glas te doen..want ik stoot nogal eens wat om
niet afzeggen, hiermee kan je bewijzen dat geen screw up bent en iedereen durft wel een steentje bij te dragen denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms toch maar niet doen, I'm a big screw up, remember
wat is er? Mag op msn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit zo vol... vrees dat dat nog geen optie is
Je kan ook gewoon je mond houden bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap je niet, uitleg via pm aub?
preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glas moet je afwassen. Plastic FTW
Ah nee, too much shit.. maar thanksquote:
checkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Die buschauffeurs van lijn 1 zijn ook allemaal eikels.
Ik vraag me even af wat ik nu weer verkeerd doe?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je mond houden bijvoorbeeld?
ach, ik heb bier en kroketten, kan de hele wereld aan vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee, too much shit.. maar thanks
Nee, deze hou ik voor me xquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, ik heb bier en kroketten, kan de hele wereld aan vanavond
Ik wil ook bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goeie tip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
Je kan ook gewoon je mond houden bijvoorbeeld?
Ik heb helemaal niks en god wat kan ik wel iets gebruiken nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook bier![]()
Zit nu aan mn laatste
bier en krokettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |