Ja ik haal regelmatig paar garnalen erbij... Heb er al paar die blank zijn..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Red Cherry dan waarschijnlijk. Mocht je ze willen verkopen, moet je wel verschillende bloedlijnen gebruiken, anders gaat het rode er vanaf bij doorkweken.
Ik schijnbaarquote:
trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
Ja, bedtijd.
MissB, je weet me te vinden als je iets nodig hebt he? Anytime!
Truste, lieve Singles![]()
Begrijp het... Dan ga je ook maar nadenken en piekeren..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit zo vol... vrees dat dat nog geen optie is
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
Ja, bedtijd.
MissB, je weet me te vinden als je iets nodig hebt he? Anytime!
Truste, lieve Singles![]()
Zo groot mogelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..spannenden een kleine ceremonie of een grote met alle medesingles???
Ik ben nu bezig met het gaan kweken van roodneusgarnalen. Die kosten 6 euro per stuk, kweken in brak water. Ook leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef kres het volgende:
Ja ik haal regelmatig paar garnalen erbij... Heb er al paar die blank zijn..
maar je eet ze toch niet op, of wel???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het gaan kweken van roodneusgarnalen. Die kosten 6 euro per stuk, kweken in brak water. Ook leuk.
Maar goed, dat is meer voor in het aquariumtopic.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies met extra veel taart mannen![]()
Ohh die zijn ook erg leuk ja ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het gaan kweken van roodneusgarnalen. Die kosten 6 euro per stuk, kweken in brak water. Ook leuk.
Maar goed, dat is meer voor in het aquariumtopic.
Ze zijn 2 tot 4cm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
maar je eet ze toch niet op, of wel???
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
weet je wat met extra veel taart en mannen
Ik heb geen idee. MissB gaat het allemaal regelen ook (aangezien zij vindt dat ik ga trouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..spannenden een kleine ceremonie of een grote met alle medesingles???
Uhh ze zijn 5 a 6 mm lang..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar je eet ze toch niet op, of wel???
ach, dat wist ik niet. Ik weet niks van vissen afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn 2 tot 4cm.. En het zijn siergarnalen.
Zou je dat wel doen? Ik zeg, wodkabar!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. MissB gaat het allemaal regelen ook (aangezien zij vindt dat ik ga trouwen)
Ohh die van jou zijn iets groter..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn 2 tot 4cm.. En het zijn siergarnalen.
Ik zal hem zo even berichtje sturen van dit allesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Ik zeg, wodkabar!
nou..dan moeten we missb toch even in de gaten houden, zodat ze het wel goed doetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. MissB gaat het allemaal regelen ook (aangezien zij vindt dat ik ga trouwen)
Garnalen zijn kreeftachtigen, geen vissen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, dat wist ik niet. Ik weet niks van vissen af
Schaal en schelpdieren zijn geen vissen hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
Ach, dat wist ik niet. Ik weet niks van vissen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |