Goeie vraagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik welke wereld leven die progammeurs dat ze aids prio over bier geven
Mijn telefoon verkiest ook 'Eau' boven 'dat'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik welke wereld leven die progammeurs dat ze aids prio over bier geven
quote:
Intrappen die deurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Bos81 het volgende:
Je mag best een keer je muziek hard hebben staan, maar niet om 0.00 uur snachts en als we dan aanbellen mag je best opendoen BUurman
huh wat kan er niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe er iets aan!! Owh neekan niet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leen wel de auto van mijn ouders
We bellen morgenmiddag wel even aan. Huisgenoot is behoorlijk over de zeik, ik ben toch wel redelijk kalm. Is beter dan.quote:
echt heh, ook in die plaatjes hier, wat een stomme auto correct, waarom corrigeert ie in hemelsnaam naar woorden die je niet dagelijks gebruiktquote:
Asociaal figuur in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We bellen morgenmiddag wel even aan. Huisgenoot is behoorlijk over de zeik, ik ben toch wel redelijk kalm. Is beter dan.
TUURLIJK wélquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh wat kan er niet?
Ben ik niet gezellig
Je bent er nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihihi.
lachen, dat had ik nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |