Jij bent geen kleuterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik Blijf (of ben ik een kleuter)
Mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik Blijf (of ben ik een kleuter)
Tuurlijk lieverdquote:
we zouden ophouden.quote:
jup, we jagen de ouderlingen weg.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd![]()
Of hoopte je juist dat ik ging??
oja, ik snapte 'm ook al nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
Nu begrijp ik overigens wel de opmerking over de 4 lege reacties Flash![]()
![]()
Beetje laat, I know
Goed zo jongenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
Nu begrijp ik overigens wel de opmerking over de 4 lege reacties Flash![]()
![]()
Kom laten we helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Muck het volgende:
Handig
De site van Rijnmond ligt inmiddels plat
waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Muck het volgende:
Handig
Eind vd week, al hele week moe (ja, ja, eigen schuld idd).. Mis je punt ffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee maar als iedereen nou weg gaat om die kleutertjes dan is de machtsverhouding wel eenbeetje zoek hmm
Om elk brandje ligt een website plat, En ze moeten echt eens betere netwerken komen in ons landquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Muck het volgende:
Handig
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Muck het volgende:
Handig
Ja, weer een fikse brand. Er staan vijf wagons van een goederentrein met ethanol in de fikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom?
treinongeluk of zoiets, toch?
hij leest het toch niet, maar hij zeurt nu toch wel een beetje teveel, je kan er toch ook gewoon omheen lezen, zo ernstig irritant is het toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee maar als iedereen nou weg gaat om die kleutertjes dan is de machtsverhouding wel eenbeetje zoek hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |