Geen idee meer...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
goedenavond![]()
waar hebben jullie het nu over???
dat mijn pc ruk isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
goedenavond![]()
waar hebben jullie het nu over???
XPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat mijn pc ruk isWin7 neemt zoveel troep in beslag, dat er niet eens ruimte is op een 40Gb schijf om er linux bij te zetten
ow, dan ben ik waarschijnlijk zo stil, want ik weet echt niks van metalen afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef kres het volgende:
[..]
Geen idee meer...
Iets over zware metalen en zo ..
Echt geen idee..
jij ook fijne avondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens op m'n gemak naar de zaak en zulks, tot morgenochtend maar weer..
Win7 is zoveel meer win dan XPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
XP![]()
Ik ben zelf mijn nieuwe laptop aan het instellen en wil kijken of ik er XP op kan gaan draaien..hoewel dat wel lastig gaat worden denk ik
win 7 is ook wel meer dan XP hoor, maar tja, ik gebruik niet zo heel veel opties van win7.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Win7 is zoveel meer win dan XP
Maar blijf vooral bij je ultra-stabiele *kuch* XP zonder updates
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Ripley het volgende:
Leuke TT! Mijn collega is de dochter van Han P
Ik weet wel aardig hoe je het moet bewerken ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, dan ben ik waarschijnlijk zo stil, want ik weet echt niks van metalen af
ik ook, tegen de vangrail parkerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet wel aardig hoe je het moet bewerken ..
Kan natuurlijk ook ..quote:
Ik dacht dat jij een neukdate ging regelen i.p.v. hier lurken en ouwehoeren?quote:
Het had zo mooi kunnen zijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een neukdate ging regelen i.p.v. hier lurken en ouwehoeren?
Je hebt gefaald?quote:
Jij kan het weten als doelwit toch?quote:
Dames toch....quote:
Dan mag ie wel eens opschieten want ik ga zo naar bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan het weten als doelwit toch?
* MissMSX aait kres door z'n heerlijke haardosquote:
Ik ga ervanuit dat JIJ de reden bent dat hij gefaald heeft, dus je kunt er nog wat aan doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens opschieten want ik ga zo naar bed
Hij was toch zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat JIJ de reden bent dat hij gefaald heeft, dus je kunt er nog wat aan doen
Daar zal hij dan ook wel gefaald hebben hequote:
Arme jongenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zal hij dan ook wel gefaald hebben he
ZIjn jullie klaar.. ?quote:
Wij wel, nu jij nogquote:
Kusje erop dan maarquote:
soms?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik haat wegmisbruikers
Zeiksnorren soms...
Je bedoelt Kijfhoek?quote:
Daar heb ik jaren in de buurt gewoondquote: