Ik hou niet van opvallende kleuren bij een autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom
Nu trouwens wel een Ford bij Top Gear die ik wel wil hebben en ook hou
Ik BEN gewoon lief. Niemand zeggen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vin jou zo lief![]()
op je neus ook een paar
Ik normaal ook niet maar vind het bij deze wel mooi staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hou niet van opvallende kleuren bij een auto
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
luitjes, prettig weekend![]()
mijn accu is haast leeg
welk boekje doen we ST?
Dan liever de oranje versiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar vind het bij deze wel mooi staan
Kee, ssstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik BEN gewoon lief. Niemand zeggen hoor
Ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je kon er eentje winnen op de Autorai vorig jaar. Niet gewonnen helaas
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja en ik ben zoo weer weg eigenlijk meteen hierna op weg naar groningen maar dit liedje zat in mijn hoofd ik kon het niet laten, ja ik weet het zomaar 1 liedje dumpen op jullie schoot dat je toch gaat negeren. maar het is gewoon een feitje dat ik soms even niet kan negeren. ook al heb ik het gevoel dat ik hiermee zoweinig zeg maar eigenlijk maakt dat niet uit want het liedje en de titel legt zichzelf uit . eeuhm.. damn! wat een gelul eigenlijk wat ik type! maar het is zo dat ik een meiske heb ontmoet, waar ik heel leuk mee kan praten . maar het is echt typisch dit liedje.
Ow, 2 jaar, kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik helaas ook nieten dat was al 2 jaar geleden
dit jaar dus weer een nieuwe Autorai
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja en ik ben zoo weer weg eigenlijk meteen hierna op weg naar groningen maar dit liedje zat in mijn hoofd ik kon het niet laten, ja ik weet het zomaar 1 liedje dumpen op jullie schoot dat je toch gaat negeren. maar het is gewoon een feitje dat ik soms even niet kan negeren. ook al heb ik het gevoel dat ik hiermee zoweinig zeg maar eigenlijk maakt dat niet uit want het liedje en de titel legt zichzelf uit . eeuhm.. damn! wat een gelul eigenlijk wat ik type! maar het is zo dat ik een meiske heb ontmoet, waar ik heel leuk mee kan praten . maar het is echt typisch dit liedje.
Woohooquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Starburst zijn snoepjes. Ik spoel dat weg met Strongbowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk af van die strongbow troep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |