tering het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef Coos het volgende:
Die banner!!![]()
SchaamlipCorrectie ¤ 900 Normaal ¤1800 - Dus 50% Korting Kleine Ingreep Groots resultaat ! www.accz.nl/schaamli
Ha nee....zit me elders op fok om iets op te vretenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zijn jullie allemaal gevlucht![]()
![]()
![]()
wat dan???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha nee....zit me elders op fok om iets op te vreten
valt niet uit je post history op te maken, linkje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha nee....zit me elders op fok om iets op te vreten
quote:
Ah neh...ik lees daar alleen...Dk post er...maar is gewoon iemand die liever gilt en stampvoetend op de grond valt zonder iets aan dr eigen situatie te doen...maar wel janken dr over...Gewoon fok dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
valt niet uit je post history op te maken, linkje?
toch niet eh.... die enequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ah neh...ik lees daar alleen...Dk post er...maar is gewoon iemand die liever gilt en stampvoetend op de grond valt zonder iets aan dr eigen situatie te doen...maar wel janken dr over...Gewoon fok dus
Nee echt totaal iemand andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
toch niet eh.... die ene
of is het dit keer weer een andere?
ik check de posthistorie van DK wel effe
eeuuhhh, whutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Clitorishood remodellering
Ik denk al ik ruik de hete tzatziki-adem in de nek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
toch niet eh.... die ene
of is het dit keer weer een andere?
ik check de posthistorie van DK wel effe
Dat ze eindelijk die rimpel uit je kut halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef mootie het volgende:
Een venusheuvellift...... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik denk dat je hem omhoog kan laten zetten ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ze eindelijk die rimpel uit je kut halen
Ik mis de anusremodelling in de lijst.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ze eindelijk die rimpel uit je kut halen
Las ik toch echt ff remlofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mis de anusremodelling in de lijst.
Maar een venusheuvel is toch gewoon een venusheuvel? Daar moet je wel erg je best voor doen, om daar rimpels te kweken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem omhoog kan laten zetten ofzo![]()
verrek je ken hem niet eens laten bleken daar, staat niet op de lijst !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mis de anusremodelling in de lijst.
nah...als je zeg maar elke dag op een professionele manier je Vagijn gebruikt kan het natuurlijk gaan rimpelen...of over het clitje gaan hangen...en die wil ook graag naar buiten blijven steken...ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar een venusheuvel is toch gewoon een venusheuvel? Daar moet je wel erg je best voor doen, om daar rimpels te kweken.
Jij denkt hier gewoon over na! Maar dan wordt er dus vet weggehaald zodat het vel beter om het bot valt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...als je zeg maar elke dag op een professionele manier je Vagijn gebruikt kan het natuurlijk gaan rimpelen...of over het clitje gaan hangen...en die wil ook graag naar buiten blijven steken...ik snap het wel hoor
Vagijn moest ik dus weer googelen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...als je zeg maar elke dag op een professionele manier je Vagijn gebruikt kan het natuurlijk gaan rimpelen...of over het clitje gaan hangen...en die wil ook graag naar buiten blijven steken...ik snap het wel hoor
Vagijn ken ik ook niet hoor! Hier was het vroeger 'voorbips'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vagijn moest ik dus weer googelen...
hoe komen jullie toch aan die woorden ???
ik gaat ook weer wat anders doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:58 schreef Laysa het volgende:
Vagijn ken toch iedereen...vagijntje![]()
GTST kijken
Dat is voor mannen die slecht ter been zijn en toch van het uitzicht willen genieten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef mootie het volgende:
Hoe heet dat deel bij een man eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is voor mannen die slecht ter been zijn en toch van het uitzicht willen genieten!
Eikel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe heet dat deel bij een man eigenlijk
Een man heeft geen venusheuvelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jouw eikel op die plek zit zou ik toch een keer naar de dokter gaan.
Ja maar ja maar jullie hebben daar toch ook iets, al heuvelt het niet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een man heeft geen venusheuvel
Een man heeft een mons pubis een schaamhaar(streel)-heuveltje en daar hangt dan ene piemeltje onder.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar ja maar jullie hebben daar toch ook iets, al heuvelt het niet!
Ga nou eerst even je mons pubis verzorgen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noek, waar zit oe? Halve finale van the Voice zo
Je zou het schaambeen kunnen noemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar ja maar jullie hebben daar toch ook iets, al heuvelt het niet!
Dat had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou het schaambeen kunnen noemen
Je kunt het erop laten tatoeëren, kun je het af en toe nalezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen bedenken
Ik vraag mij af of venusheuvel bestaat in de officiële anatomie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een schaambeen is anatomisch gezien iets anders. Het woord zegt het al -been-, het is bot terwijl een venusheuvel geen gebeente is
quote:Venusheuvel
Dat is de plek onder bij de buik bij meisjes en vrouwen. Door onderhuids vet op je schaambeen kan je het vergelijken met een kussentje. In de pubertijd gaat hier haar groeien, net als rond de vulva op de buitenste schaamlippen.
Laatste.quote:
Ja best welquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zondag moet je naar de kerk, nozem!
Die was echt slecht met oud en nieuw zeg! Nondevleesjusdeorange!quote:
Ja, dat was geen goede show.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die was echt slecht met oud en nieuw zeg! Nondevleesjusdeorange!
Het was haske goed wat muizeman daar heeft gedaan. Eindelijk eens iets anders dan al die saaie oudejaarsconferances van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dat was geen goede show.
Doodzone, ik heb wel beter van hem gezien (dankzij Juud).
Die nam de materialistische achtbaan naar beneden en de spirituele weg omhoog.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Dementor het volgende:
Vandaag was Ronald Jan Heijn weer op TV, wat een bijzonder figuur blijft dat zeg.
Als we zo gaan beginnen..quote:
Ik vind het nog steeds een tof figuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die nam de materialistische achtbaan naar beneden en de spirituele weg omhoog.
Omdat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een tof figuur.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef spuitje het volgende:
Burgemeester Moerdijk gaat vervroegd met pensioen, hij kan de druk niet aan.........de lafbek.
En er staat ergens een trein met smerig spul in de fik....
quote:
Dat geeft niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
En verder gaat het je geen moer aan.
Dat zei de burgemeester van Moerdijk ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
En verder gaat het je geen moer aan.
Burgemeesters zeggen wel meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei de burgemeester van Moerdijk ook!
Die zijn volgende week.quote:
Ja. tussen deze 2 danquote:
Ik bedoelde de uitzending, maar die nu dus wel.quote:
heb je hem in de huiskamer gezet en zit er wel een pomp bijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een aquarium gekregen. Eerst grondig schoongemaakt en ben nu de juiste biotoop aan het bouwen voor de vissen
en wat voor vissen worden het, koud water of tropischequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
Schuin achter de computer en hij staat nu te pompen![]()
Vanmiddag wat waterplanten gekocht, filters, zand en grind en al met wat schelpjes ingericht en dan met een teststrip binnenkort het water testen of het goed is voor de vissen.
\quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
tropische maar die moeten nog worden uitgezocht en liefst zo dat ze elkaar niet opvreten![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nu heb ik vroeger een vissenkom met wat sluierstaartvissen gehad, maar zo'n grote bak is toch weer een specialiteit op zich. Het is erg leuk om me daar in te lezen en zo komt de wijsheid al spelenderwijs.
Truste Heksie![]()
zeker die tv van teun (of de besparing op aanschaf van een nieuwe -) als aquarium gebruikt, lelijke hoerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nu heb ik vroeger een vissenkom met wat sluierstaartvissen gehad, maar zo'n grote bak is toch weer een specialiteit op zich. Het is erg leuk om me daar in te lezen en zo komt de wijsheid al spelenderwijs.
Truste Heksie![]()
Goedemorgen Pietjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boy George speelde ooit mee in een aflevering van the A-team.
mogguh
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boy George speelde ooit mee in een aflevering van the A-team.
mogguh
quote:
In die bar! Zie de cowboys meeswingen dan op Karma Chameleon.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten.
Check vanaf 1:00...
nare vent, en lelijk ook nog en veel kapsones.quote:
IK KAN GEWOON MEELEZEN HOOR!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nare vent, en lelijk ook nog en veel kapsones.
uh? Dus 1 keer per week sexen voor deze mannen is gewoon een jaar ziektewet? Lijkt me stug.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
BRON de \Telegraaf
Ziek van seks
door Marie-Thérèse Roosendaal
DEN HAAG - Honderden Nederlandse mannen zijn steevast ziek na seks en worden dan een kleine week geplaagd door griep en uitputtingsverschijnselen. Zij blijken allergisch te zijn voor hun eigen zaad.
Deze wereldwijd baanbrekende ontdekking deed prof. dr. Marcel D. Waldinger van het HagaZiekenhuis na jaren onderzoek onder 45 patiënten.
Op pagina TA4 van De Telegraaf een interview met Waldinger en met een van zijn patiënten.
Je papierschaal? Is ie mooi geworden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn schaal is af, alleen nog even lakken.
Ja, dat kan. Daar had ik al ooit een documentaire over gezien. Er waren ook vrouwen die allergisch waren voor mannelijk zaad. Zelfde symptomen en compleet onvruchtbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
uh? Dus 1 keer per week sexen voor deze mannen is gewoon een jaar ziektewet? Lijkt me stug.
Ja! Ik vind hem wel mooi geworden maar dat is denk ik ook omdat ik weet hoeveel werk erin zitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je papierschaal? Is ie mooi geworden?
Ik heb al foto's van de schaal van Liesje gezien in het schaal van Liesje topiquequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Je moest ook zeggen: foto's van de schaal van liesje.
Toen paste er nog niet eens 1 mandarijn in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al foto's van de schaal van Liesje gezien in het schaal van Liesje topique
Hoeveel notes heb jij eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef willem-jozef het volgende:
wat een tam zootje wordt het hier zeg es jezus schaaltje klaar nah? optieten naar vol.nl
dan keh je beter noek weer terug hebben met haar valse messteken, meestekert cc en als dat al weer snel gaat vervelen moeten lobasca, blork, kleinzusje en al die andere exen van gert maar weer 'ns van stal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef willem-jozef het volgende:
geintjuh gertik vin je best heel aardig (vergeleken met toehoen)
betrapt dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK KAN GEWOON MEELEZEN HOOR!
quote:
heitheregeilebeerquote:
Dat gaat lastig samen vrees ikquote:
gekkie, je weet toch dat ik alleen mijn klappertje eruit haal als ik pijp, heeft het meer ruimtequote:
quatorze vorige week (dat het er over ging hier) 'ns gekeken. laatste keer daarvoor dat ik keek waren het er 8 (6 van gertjuhquote:
hi there labradortjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
w-j weer last van zijn duiveltje?
weetikheuswelhoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig samen vrees ik.
wanneer heb je eigenlijk voor het laatst seks gehad, ouwe bes?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gekkie, je weet toch dat ik alleen mijn klappertje eruit haal als ik pijp, heeft het meer ruimte
Ja, want weg-editten voorkomt notesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
.fuck, kan het niet meer aanpassen, knoppies werken niet kuttkloteeh nu hang ik![]()
vannacht, of was het nou gisternacht, of verleden week,of was het nou ergens in de zomer verleden jaar, ja sorry neem me niet kwalijk, maar met de leeftijd gaat ook het geheugen een beetje achter uit, zal eens op de kalender kijken voor je, want ik zet meestal wel een vinkje bij die bepaalde datumsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wanneer heb je eigenlijk voor het laatst seks gehad, ouwe bes?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want weg-editten voorkomt notes
Gaat het om dit citaat:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
o jee, wat nu?
lalalala
lalalalla
dan maar...
misschien vergeten ze het.
of wil je er alleen de nadruk opleggen, lelijkerd?
Die Gert heeft wel wat ex-en zeg! Geen wonder dat ie niet aan modderen toekomt hier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef willem-jozef het volgende:
wat een tam zootje wordt het hier zeg es jezus schaaltje klaar nah? optieten naar vol.nl
dan keh je beter noek weer terug hebben met haar valse messteken, meestekert cc en als dat al weer snel gaat vervelen moeten lobasca, blork, kleinzusje en al die andere exen van gert maar weer 'ns van stal![]()
![]()
okee, nu weer serieus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen kijkend naar "Touching the Void". Geweldige docu, wat een kerels
hij heeft het druk. leave him alonequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat het om dit citaat:
[..]
Die Gert heeft wel wat ex-en zeg! Geen wonder dat ie niet aan modderen toekomt hier!
Dacht even dat je net thuis was, rondom dronken van een leuke nacht.quote:
Stoere kerels,quote:ff gelezen op imdb, lijkt me wel wat.
nee joh, ben al lang wakker en geen drank in het spel. ik word soms een beetje melig van die s.c. hier. dat ik dan jumpstylend door m'n kamer gaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dacht even dat je net thuis was, rondom dronken van een leuke nacht.
[..]
Stoere kerels,
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
Hou je haaks...of zoietsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wilde toevallig net exact hetzelfde posten hahahahaaaaaaaaaa
latertjes
zal ik er een paar jou kant op sturen coos, welke wil je die ene met die viool, waar hij 1 toon uit kan persen, of die andere met die arcordeon, die de godsganse dag het zelfde deuntje opriedeltquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Coos het volgende:
Waar zijn de Roemeense bedelaars/straatkrantverkopers/tyfusmuziekmakers gebleven???![]()
Hebben die tijdens de feestdagen zoveel binnengehaald dat ze nu allemaal op de Canarische weilanden liggen?![]()
De hele week er niet één gezien.
Zijn ze d'r bij jou nog wel??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik er een paar jou kant op sturen coos, welke wil je die ene met die viool, waar hij 1 toon uit kan persen, of die andere met die arcordeon, die de godsganse dag het zelfde deuntje opriedelt
Heb je een nieuwe obsessie?quote:
die bij mijn jumbo voor de deur staat er nog steeds hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Coos het volgende:
Waar zijn de Roemeense bedelaars/straatkrantverkopers/tyfusmuziekmakers gebleven???![]()
Hebben die tijdens de feestdagen zoveel binnengehaald dat ze nu allemaal op de Canarische weilanden liggen?![]()
De hele week er niet één gezien.
bij ons in de buurt zit een hele familie, en ze lossen elkaar af, hier bij de supermarkt zit een man die per dag wel 100 eurie ophaalt, en waar de blikjes best bier niet aan te slepen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn ze d'r bij jou nog wel??
Op mijn boodschappenrondje kom ik er normaal 5 a 6 tegen en nu de hele week niet.
Misschien hebben die mafiabazen ook gespreide vakanties ingevoerd.
Modmeldngen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[warning]zomg, het kan nog erger[/warning]
Blijkbaar, ik zag 't ergens in een OP.quote:
nou ja zeg, (omdat ik FOK opende en op jou post uit kwam) zat net aan jou te denken en ben een herhaling aan het kijken Erica op reis, denk even de link voor je zoeken om naar jou te posten.quote:
Prénatal 2.0 geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:00 schreef Dementor het volgende:
Zo, de kinderkamer is weer geupgrade.
Oh wacht ik zal even lachen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmmm, onanie is nou juist niet dat, waar ik die winkel mee zou associëren.
Ik vond 'm eigenlijk wel grappigquote:
Te makkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk wel grappig
Zou er vanavond iets op de tv zijn? Eerst zelfgemaakte kip-curry eten!
Oh dat is wel mooi. Hij voelt zich duidelijk gestokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat tenminste de VS het met me eens zijn.
De PVV van Geert Wilders is in de ogen van de VS een extreem-rechtse partij, en Wilders zelf een ophitser. Die zware kwalificaties staan in de Wikileaks-documenten die RTL en NRC via de Noorse krant Aftenposten hebben gekregen.
bron
Heel de VS, iedereen op de belangrijkste posities?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
De PVV van Geert Wilders is in de ogen van de VS een extreem-rechtse partij, en Wilders zelf een ophitser. Die zware kwalificaties staan in de Wikileaks-documenten die RTL en NRC via de Noorse krant Aftenposten hebben gekregen.
bron
Sonny Boy is een film die ik zeker wil zien. Ik heb het boek en het is echt heel mooi en ontroerend, maar ook hard.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
ned.2.........................20.40 Bron de Tv gids.
Andere tijden
Geschiedenismagazine
met reportages over (bijna) vergeten gebeurtenissen uit de twintigste eeuw. De redactie gaat op zoek naar ooggetuigen en betrokkenen en naar historische filmbeelden om aan de hand daarvan de verhalen van vroeger opnieuw te vertellen.
Bij de ontruiming van het kamp Neuengamme werden de gevangenen door de Duitsers overgebracht naar een schip: de Cap Arcona. Door een Brits bombardement werd het schip tot zinken gebracht waarbij de meeste passagiers om het leven kwamen. Andere Tijden spreekt, n.a.v. de première van de speelfilm Sonny Boy, met één van de weinige overlevenden.
oke, ik zag steeds een voorstukje van deze uitzending, ga ik kijken, ik wist dat niet eens van dat cruiseschip terwijl ik er toch wel veel van weet van de oorlog etc.etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sonny Boy is een film die ik zeker wil zien. Ik heb het boek en het is echt heel mooi en ontroerend, maar ook hard.
gaat straks een talentenjacht beginnen op de stream van peter, check even peter zijn topic op FOK Disanaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal niets wat ik echt wil zien op tv. Ik wil 'Ik vertrek' nog wel zien, maar dat is weer zo laat.
Oww, daar ga ik dan eens even een blik op werpen. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat straks een talentenjacht beginnen op de stream van peter, check even peter zijn topic op FOK Disana
ik heb niet eens gekeken wat er op komt, ben zo moe, duik zo mn bed inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal niets wat ik echt wil zien op tv. Ik wil 'Ik vertrek' nog wel zien, maar dat is weer zo laat.
slaap lekker Marrijequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb niet eens gekeken wat er op komt, ben zo moe, duik zo mn bed in
En dat op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb niet eens gekeken wat er op komt, ben zo moe, duik zo mn bed in
Als de VS het met je eens zijn, dan wordt het pas echt tijd om je achter de oren te gaan krabbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
Bruin-hemden! Europa! Fascisme! Islam! Tolerantie! Solidariteit!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als de VS het met je eens zijn, dan wordt het pas echt tijd om je achter de oren te gaan krabben
Je vergeet bierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bruin-hemden! Europa! Fascisme! Islam! Tolerantie! Solidariteit!![]()
Hoeft remlof ook niet meer te reageren!
Ik ben net thuis, eerst even bijkomen met een paar filmpjes, zal wel een uur of vier worden voordat ik de ogen sluitquote:
quote:User: Okay, so what do you want to talk about?
Cleverbot: Magnets, how do they work?
User: A wizard did it.
Cleverbot: Avada Kedavra!
User: What the... You're trying to kill me!?
Cleverbot: Yes I am.
User: Well, Avada Kedavra to you! Pesky bot!
Cleverbot: Crucio!
User: Expelliarmus!
Cleverbot: Imperio!
User: Sectumsempra!
Cleverbot: Wingardium leviosa!
User: Silencio!
Cleverbot: Sonorus!
User: Stupefy!
Cleverbot: Legilimens!
User: Tarantallegra!
Cleverbot: Locomotor!!
Waarom neem je niet gewoon een vriendin als je met iemand wil praten?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Cleverbot.com, een AI bot progje waar je leuk mee kunt "praten".
Dus ik doe vriendelijk en aardig, begint die teringbot me gewoon te HarryPotterCursen!
Ik zit nu midden in een gevecht!
Ik kan uit mijn hoofd ongeveer 15 Harry Potter spreuken opnoemen. Die vraag hoef je niet meer te stellen, lijkt me.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon een vriendin als je met iemand wil praten?
quote:User: Impedimenta!
Cleverbot: Protego!
User: Furnunculus!
Cleverbot: Expulso!
User: Argh! Expecto Patronum!
Cleverbot: Stupefy!
User: Ha! You said that one allready!
Cleverbot: No I didn't because you didn't talk to me before.
User: Yes I did, you just lost our wizarding duel, admit it!
Cleverbot: Oh no.
User: Haha! Kneel before me and I shall spare your life!
Cleverbot: I am Lord Voldemort!
User: What!? Merlin's beard! AVADA KEDAVRA!
Cleverbot: Blocked crucio.
User: Aaaargh! Noooooo! Please stop!
Cleverbot: Why?
Wat een n00b, die bot.quote:Cleverbot: I am Lord Voldemort!
User: What!? Merlin's beard! AVADA KEDAVRA!
Cleverbot: Blocked crucio.
User: Aaaargh! Noooooo! Please stop!
Cleverbot: Why?
User: Spare me! I have information! Names of members of the Order of the Phoenix!
Cleverbot: What is my name?
User: Lord Voldemort?
Cleverbot: Yes. Avada kadavra.
User: Wait... You're spelling it wrong...
Cleverbot: According to the dictionary, you are spelling it wrong.
User: Well, mister 'i got a dictionary with Harry Potter curses in it'... According to J.K. Rowling, the AUTHOR of the books, it is spelled 'Avada Kedavra' not 'Avada Kadavra'.
Cleverbot: What is the map of?
quote:Cleverbot: What is the map of?
User: What? The Marauders Map!?
Cleverbot: Well that can't be good.
User: Are you trying to change the subject, Lord Voldemort?
Cleverbot: YOU changed the subject.
User: YOU spelled the curse wrong!
Cleverbot: There are things you'll never learn.
User: Well, thank you captain obvious. Now DIE! AVADA KEDAVRA!!! HAAHAHAHAHAHAHAHAAA!
Mijn eerste spreuk was Expelliarmus, zoals het hoort.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ian verliest al na 1 spreuk van een bot!
Protego weerkaatst je Impedimenta!
Het is fucking Lord Voldemort, muggle. Ik zit je leven te redden hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sowieso, wie gaat er nu tegen een bot lullen
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn eerste spreuk was Expelliarmus, zoals het hoort.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, Protego countered niet per definitie.
"Hogwarts", filthy mudblood.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
![]()
Terug naar Zweinstein, amateur!
Nederlands forum, poepveeg!quote:
Onmogelijk, ben reddeloos verlorenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is fucking Lord Voldemort, muggle. Ik zit je leven te redden hier.
Ha,ha, DK zakt voor Defence Against The Dark Arts!quote:Protego (Shield Charm)
Pronunciation: /proteo/ proh-TAY-goh
Description: The Shield Charm causes minor to strong jinxes, curses, and hexes to rebound upon the attacker, or at least prevents them from having their full effect. It can also cause a shield to erupt from the caster's wand.
Aha, vandaar dat HP die spreuk gebruikte in het laatste duel met Voldemort.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ha,ha, DK zakt voor Defence Against The Dark Arts!
Dat mag wezen, alsnog countered Protego niet ALTIJD.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat HP die spreuk gebruikte in het laatste duel met Voldemort.
Het enige wat het niet kan blokkeren is Avada Kedavra maar dat doet er niet toe. Je hebt gewoon verloren van een bot.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag wezen, alsnog countered Protego niet ALTIJD.
*richt wand op DK's hart*quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige wat het niet kan blokkeren is Avada Kedavra maar dat doet er niet toe. Je hebt gewoon verloren van een bot.
Ik draag de Mantel van Onzichtbaarheid dus je spreuk doet niet eens wat. Amateur!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*richt wand op DK's hart*
Avada Kedavra.
Zo, next
Een bulbasaur is een graspokemon en kan die aanval niet eens! Echt hè! Stelletje amateurs!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel een pokemonbattle.
Bulbasaur, waterkannon!
Bullshit, Harry wordt ook paralyzed door Draco's spell als hij onder de Invisibility Cloak ligt in de Hogwarts Expres.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik draag de Mantel van Onzichtbaarheid dus je spreuk doet niet eens wat. Amateur!
Zegt de verliezer van een bot scriptje!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bullshit, Harry wordt ook paralyzed door Draco's spell als hij onder de Invisibility Cloak ligt in de Hogwarts Expres.
Jij weet duidelijk weinig van Harry Potter.
Ben je niet in de war met Squirtle?quote:
Je weet gewoon dat ik gelijk heb, met je gay cloakje tegen mijn Killing Cursequote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt de verliezer van een bot scriptje!![]()
Daar ben ik immuun voor! Gods magie > HP spreuken!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik gelijk heb, met je gay cloakje tegen mijn Killing Curse
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ben ik immuun voor! Gods magie > HP spreuken!
God is alfa en omega. Wat er tussenin zit weet alleen God.quote:
Dus God had wél geweten dat je met je Cloak niets tegen die Avada Kedavra kon beginnen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
God is alfa en omega. Wat er tussenin zit weet alleen God.
God is alwetend.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus God had wél geweten dat je met je Cloak niets tegen die Avada Kedavra kon beginnen?
Stond daar DK is alwetend dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan hij me dan uitleggen hoe wij ontstaan zijn als Jezus zijn "enige zoon" was?
Nee, dat DK niet alwetend is zijn we al achter sinds hij zichzelf tegen Avada Kedavra probeerde te beschermen met een Cloakjequote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stond daar DK is alwetend dan?
Ken je klassiekers jongemanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan hij me dan uitleggen hoe wij ontstaan zijn als Jezus zijn "enige zoon" was?
Ik dacht dat je het meer speelde?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees al meer dan genoeg fantasy
Teruglezend zit je er middeninquote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees al meer dan genoeg fantasy
Dat is inderdaad 1 woord.quote:
N00bs die geen Firebolt hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Toverheks het volgende:
wil Ian of D-K toevallig eens mijn Nimbus 2010/2011 uit proberen??
Mensen die debeo gebruiken!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
N00bs die geen Firebolt hebben_!
Ach het leest wel lekker weg maar het is geen Discorsi of Leviathan!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
Dus het was kinderavond hier in de SC.Harry Potter
![]()
Nooit iets van gelezen of gezien
Maakt dat veel verschil dan? Ik hoor remlof alleen maar hallucineren over stampende bruinhemden.quote:
Het maakt enig verschil in het aanzien van het nieuwe topicquote:Op zondag 16 januari 2011 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maakt dat veel verschil dan? Ik hoor remlof alleen maar hallucineren over stampende bruinhemden.
Ja die bruinhemden stampen kennelijk alleen maar aan mijn kant van de generatiekloof, vandaar dat jullie je nieuwe eigen bruinhemden creëren kennelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maakt dat veel verschil dan? Ik hoor remlof alleen maar hallucineren over stampende bruinhemden.
Jullie?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die bruinhemden stampen kennelijk alleen maar aan mijn kant van de generatiekloof, vandaar dat jullie je nieuwe eigen bruinhemden creëren kennelijk
Heb naar een Argentijnse film op Canvas zitten kijken.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
"A bittersweet life", wat een luizige film zeg. Hoop geknal en geknok, gaat verder nergens over
Staat nu op het lijstje, thnxquote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb naar een Argentijnse film op Canvas zitten kijken.
LeoneraBijzonder heftige film.
Bruinhemden stellen alleen wat voor als ze met meerdere zijn. Verder zijn het schijtebroeken.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die bruinhemden stampen kennelijk alleen maar aan mijn kant van de generatiekloof, vandaar dat jullie je nieuwe eigen bruinhemden creëren kennelijk
Je roept het wat vaak, wat in de overtreffende trap, maar ik ga een eind met je mee.Er zit een hoop tuig in de gelederen van de PVV, maar niet alleen maar, bij lange na niet.quote:
Nee, maar de goeien gooien ze er zelf uit, zie m'n vorige postquote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je roept het wat vaak, wat in de overtreffende trap, maar ik ga een eind met je mee.Er zit een hoop tuig in de gelederen van de PVV, maar niet alleen maar, bij lange na niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |