The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rij je niet te pletter in the wall he!
Volgens mij is het daar nooit druk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat het druk isben er nog nooit geweest eigenlijk
Haha, dus hij is into old school hiphopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ineens begint ie te zingen 'I like big butts and I can't deny'
Whut? minipuber?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.
Yup,hij is beter aan het wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dus hij is into old school hiphop
Fijn weekend buurman!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
Fijn weekend mensen ik pik ff 5 minuten van de baas
je gokt verkeerd..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat het druk isben er nog nooit geweest eigenlijk
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.
quote:
Kan me ook niet voorstellen dat het goed looptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gokt verkeerd..ik gok dat die winkels binnenkort failliet gaan.
Q. ik heb bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gokt verkeerd..ik gok dat die winkels binnenkort failliet gaan.
Niet over die katten heen rijden trouwens, die wonen daar in de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan anders
Uiteraard niet, katten zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet over die katten heen rijden trouwens, die wonen daar in de buurt
Vreemd kereltje, maar I likequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, en hij schudde met zijn billen erbij
Volgens mij is het meer locatie + winkelaanbod. Op de Saturn misschien na zit er niks waarvoor je dus daar naartoe zou willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi![]()
Nederlanders zijn niet gewend aan zulke Malls
En ook nog zulke looks, o wee als ie later met een lelllek wief thuiskomtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Agree, tenminste wat ik kan opmaken uit de verhalen hier
Locatie is echt raar idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer locatie + winkelaanbod. Op de Saturn misschien na zit er niks waarvoor je dus daar naartoe zou willen.
Hij heeft toch hele goede smaak enzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ook nog zulke looks, o wee als ie later met een lelllek wief thuiskomt
Bus, autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Locatie is echt raar idd.
Ik zou niet weten hoe ik er kom sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |