Vind je dat helemaal plezant?quote:
Draait jouw server nu wel op 1.1 dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Hmod's eigen developers durven nog geen update naar buiten te brengen omdat het zeer instabiel werkt, dan ga ik 100% zeker deze bootleg versie niet te draaien. Anderen zijn daarin uiteraard vrij.
Les gewoon het topic eens!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Gorefieldt het volgende:
Ik krijg voor en de Berend server en de NTV server het volgende:
Internal Exception: java.io.UTFDataFormatException: malformed input around byte 19
Iemand een idee wat er aan het handje is?
Mja goed, connection word niet gerefused zoals ie normaal doet voor mij dus ik dacht misschien is java kaput. Zo ver ik in het topic kan zien zijn de servers nogsteeds niet goed geupgrade maar normaal gesproken is dat alleen reden genoeg voor een "connection refused" of iets dergelijks. niet een hele lijn java errors.quote:
ga wow spelen of terug naar tweakcraft dikke.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef Echtjammer het volgende:
Haha ik heb spullen gepakt uit een kist en begraven onder het zand in de zee
Wow account frozenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ga wow spelen of terug naar tweakcraft dikke.
Ik kan leuk meedoenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Karma's a bitch.
Ga dan leuk meedoen of je moeder vervelen.
vanmiddag is echtjammer geband want griefer.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef Gorefieldt het volgende:
waarop doet iedereen zo niet lief opeens?![]()
Berend zou je mij een PM kunnen sturen met de hoe of watjes, ben de weg een beetje kwijt
Doet ie in ieder geval z'n naam eer aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
vanmiddag is echtjammer geband want griefer.
Nu zijn er een aantal dingen gestolen en als dat nog eens gebeurt gaat de server op slot tot er een oplossing is.
Nicequote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Mender het volgende:
Grachtenpanden in aanbouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:05 schreef Mender het volgende:
Gisterenavond woedde er een heuse bosbrand op de server van NTV.
/ex werkte niet.
[ afbeelding ]
Aftermath.![]()
[ afbeelding ]
Even later.
[ afbeelding ]
QFT.quote:
Showquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Mender het volgende:
Grachtenpanden in aanbouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]