Gaafquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
T Spoon, Party Animals, Culture Beat, 2 Brothers, Vengaboys....ik ga ze ziehien![]()
Heb er echt zin in
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Friesland, daar lopen ze 15 jaar achter.
Geniaal! Jammer dat ik het nu pas weetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
I want you in my room
[..]
http://www.ijsselhallen.nl/evenementen/back-2-the-90s
Kijk gelijk ff of je JJH zietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
I want you in my room
[..]
www.wealllove.comquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geniaal! Jammer dat ik het nu pas weet
Gil de volgende x ff
Je mag er ook gewoon mee stoppenquote:
Leuk Ing! Have fun vanavond!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
I want you in my room
[..]
quote:
Senks, komt vast goed.quote:
Pilletje er in, wel voor de echte hardcore beleving natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senks, komt vast goed.
Kan wel direct door vanuit het werk, met een kleine eetpitstop.
Maar van de mjoesik krijg ik vast plentie enurrrdzjieeee![]()
Hoop ik
Oh das wel jammer dan kun je niet een uurtje eerder weg regelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senks, komt vast goed.
Kan wel direct door vanuit het werk, met een kleine eetpitstop.
Maar van de mjoesik krijg ik vast plentie enurrrdzjieeee![]()
Hoop ik
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pilletje er in, wel voor de echte hardcore beleving natuurlijk
Dan moet je niet mailen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef Qwea het volgende:
Er staan vet veel kaarten vet goedkoop op MP voor Zwolle.
Heb MM gemaild... maar die zal zo kort dag wel niet willen
Whut!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog wat wat oxycodon voor dr. Ga je ook wel van spacen
Je moet niet onder werktijd al aan de pilletjes héquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whut!
Q's naam met Ll's ava en sig!
Ga jij es heel gauw je mond spoelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh das wel jammer dan kun je niet een uurtje eerder weg regelen?
Tja, iets met kat en spek en erop binden enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet niet onder werktijd al aan de pilletjes hé
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij es heel gauw je mond spoelen
Hoeraquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
Eujjjjjj!
Hypotheek officieel geaccepteerd![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
Eujjjjjj!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
Eujjjjjj!
![]()
![]()
Als ik langs zijn werk ga dan gaat ie helemaal niet meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je niet mailen!
Gewoon langs z'n werk gaan, je engeltjesgezicht ff opzoeken en dan het voorstel doen
Oxycodon is niet engquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoiets ja![]()
Ik heb dus echt nog nooit zo iets geslikt, lijkt me dood eng.
Zullen voor mij vanaaf wel sjuutjes en watertjes worden, want het is nog niet officieel, maar ik vrees dat ik rijtechnisch gezien de lul ga zijn straks
Die clip is nog slechter dan ik me herinnerde zegquote:
Just come along baby take my handquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
SOMEONE TO MAKE YOU FORGET YOUR PROBLEMSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Ja flikker ff lekker opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor bijna doodervaring had Sjon?
Heeeeeeee Otto Frank is dr weerquote:
Daaromquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ll , je pootafdruk was dan wel mooi een collectorsitem geweest, ik heb dr zelf niet eens een
Ik wilde es weten hoe het is om dat te roepen, ik wilde bij de rest horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat we je negeren mens
En hoe voelt het?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde es weten hoe het is om dat te roepen, ik wilde bij de rest horen
Ah, een avatar met wat kleur die ik herkenquote:
Dus hij heeft half Maastricht een hartverzakking bezorgd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Hij liep dus echt onder een fiets die mongool, op de markt.
Echt recht voor de wielen, die man stopte toevallig net, niet voor Sjon maar gewoon, anders was ie megadood geweest met megaveel bloed![]()
En toen schrok ie en trok ie zn kop uit zn halsband en begonnen alle mensen te krijsen en zei ik laat m maar die komt wel hoor, en hij begon te rennen en ik liep de andere kant op en ik hoorde echt allemaal geschreeuw en ineens kwam ie aangevlogen , en toen zei ik ZIT.
En toen zat ie en haalde iedereen opgelucht adem
Behalve mij, ik ben altijd boelkloedig, ik ben 1 keer in paniek geweest en dat was toen ik Chico kwijt was op de marktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus hij heeft half Maastricht een hartverzakking bezorgd?
Gelukkig is het goed afgelopen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Behalve mij, ik ben altijd boelkloedig, ik ben 1 keer in paniek geweest en dat was toen ik Chico kwijt was op de markt
Dat dus! En hoe gaat het op school nu?quote:
Niet zo goed, ik begin me toch langzaam wat zorgen te maken. Ik heb haar nu een uurtje terug weer twee paracetamolletjes gegeven maar ik heb haar sinds gisteravond zelfs met het maximaal aantal paracetamollen niet meer onder de 39.4 graden gekregen. En haar hoest lijkt ook steeds lelijker te worden. Mijn eigen huisarts is er vanmiddag niet en ik durfde nog niet het spoednummer te bellenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, een avatar met wat kleur die ik herken
Wat een paniekzaaierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Hij liep dus echt onder een fiets die mongool, op de markt.
Echt recht voor de wielen, die man stopte toevallig net, niet voor Sjon maar gewoon, anders was ie megadood geweest met megaveel bloed![]()
En toen schrok ie en trok ie zn kop uit zn halsband en begonnen alle mensen te krijsen en zei ik laat m maar die komt wel hoor, en hij begon te rennen en ik liep de andere kant op en ik hoorde echt allemaal geschreeuw en ineens kwam ie aangevlogen , en toen zei ik ZIT.
En toen zat ie en haalde iedereen opgelucht adem
Oh man dat was echt horror, paar jaar geleden, hij werd aangevallen door een hond en ik liep snel het hoekje om om weg te raken bij die hond en toen zag ik dat ik alleen nog maar een halsband en riem in mn handen hadquote:
Welk gedeelte van dat ie zn kop uit zn halsband trok snap je niet ?quote:
Zou ik idd doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet zo goed, ik begin me toch langzaam wat zorgen te maken. Ik heb haar nu een uurtje terug weer twee paracetamolletjes gegeven maar ik heb haar sinds gisteravond zelfs met het maximaal aantal paracetamollen niet meer onder de 39.4 graden gekregen. En haar hoest lijkt ook steeds lelijker te worden. Mijn eigen huisarts is er vanmiddag niet en ik durfde nog niet het spoednummer te bellenMaar ik denk wel dat ik vanmiddag/vanavond nog even naar haar longen laat luisteren door de HAP.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk gedeelte van dat ie zn kop uit zn halsband trok snap je niet ?
Sneuneusquote:
Nee, ik moest naar het 06 bellen van euhm Dokter Haasjes geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou ik idd doenIk zou gewoon wel het spoednr bellen. Wie heb dienst? Labots?
Oeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet zo goed, ik begin me toch langzaam wat zorgen te maken. Ik heb haar nu een uurtje terug weer twee paracetamolletjes gegeven maar ik heb haar sinds gisteravond zelfs met het maximaal aantal paracetamollen niet meer onder de 39.4 graden gekregen. En haar hoest lijkt ook steeds lelijker te worden. Mijn eigen huisarts is er vanmiddag niet en ik durfde nog niet het spoednummer te bellenMaar ik denk wel dat ik vanmiddag/vanavond nog even naar haar longen laat luisteren door de HAP.
Oh bah, maar een aggressieve hond is ook naar, dan is meteen de sfeer anders enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh man dat was echt horror, paar jaar geleden, hij werd aangevallen door een hond en ik liep snel het hoekje om om weg te raken bij die hond en toen zag ik dat ik alleen nog maar een halsband en riem in mn handen had![]()
Chico is al 3 keer kwijt geraakt trouwens, maar die andere keren was ik niet zo in paniek
Hmm, dat sucks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Kutte is, ze hebben gewoon hele dunne smalle koppies, die zijn eigenlijk niet breder dan hun nek, dus die halsbanden kun je zo strak doen als je wil, als ze echt bokkesprongen maken dan krijgen ze altijd hun kop wel er uit.
En met tuigjes lopen ze bagger, ik heb al honderden euro's aan tuigjes uitgegeven die of voor geen meter zaten of waar ze blaren van kregen
gewoon bellen dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik moest naar het 06 bellen van euhm Dokter Haasjes geloof ik.
Flikker op met je stomme aantijgingenquote:
Oh dat was een of andere rottige terrier van een oud wijf en die had m aan de flex op een overvolle drukke markt en die kon niet met die flex omgaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh bah, maar een aggressieve hond is ook naar, dan is meteen de sfeer anders enzo.
Wat lees je dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef Qwea het volgende:
Ik ga denk ik zo even verder in mijn nieuw boek
Hij is geweldig
Ik heb al gebeld, ze bellen me zo terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes, als de koorts niet zakt en je hoort dat ze slijm in de longen heeft, zou ik gewoon ff bellen.
En of je nou de diensdoende HA belt of de HAP straks, dat maakt dan ook niet uit.
Leuk meisjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat was een of andere rottige terrier van een oud wijf en die had m aan de flex op een overvolle drukke markt en die kon niet met die flex omgaan![]()
Maar ik moet zeggen, ik kom dr nog wel es tegen en ze zegt altijd hoe erg ze het vond van toen.
En die hond is inmiddels dood![]()
Ik heb toen echt in blinde paniek tussen de mensen door over de markt gerend, en een meisje had het zien gebeuren en die heeft me geholpen toen en de politie ook en alle marktmensen, en dat meisje heeft m toen uiteindelijk tussen de bussen uitgeplukt![]()
[ afbeelding ]
We liepen echt alletwee te janken![]()
![]()
En Chico was echt van tralala
Jennifer weiner. Geweldige schrijfster. Goed in bed was ook al zo briljant. Heb nu " vriendinnen voor altijd"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat lees je dan?
Ik ben nu alle boeken van Boudewijn Buch bij elkaar aan het shoppen, ik zag dat ik dr nog maar 4 heb, mn moeder zal de rest wel weer gestolen hebben
Kom je bij mij ook ff danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Qwea het volgende:
stofzuigen gedaan
Alleen nog ff afwassen en dan klah.
Pfff.
Ja, de groetenquote:
Met haar afwasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Qwea het volgende:
Ja, de groeten
Sterf nu al van de rugpijn. Als je echt van me zou houden zou je hierheen komen
Sommige mensen moeten gewoon fulltime werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de groeten
Sterf nu al van de rugpijn. Als je echt van me zou houden zou je hierheen komen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon fulltime werken
Ja, en wat heeft dat ermee te maken dat je dan je huishouden niet kan doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon fulltime werken
In het weekend moet ik godverdomme mn eigen huishouden doen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat ermee te maken dat je dan je huishouden niet kan doen?Of hier naar toe kan komen? Werk jij in het weekend?
Jeeeeeeeezus fuckquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In het weekend moet ik godverdomme mn eigen huishouden doen ja
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
EN DAT ONDER WERKTIJD Ll, wat moeten mn collega's wel denken als ze dat plaatje zien?????????
Ga ook maar eens beginnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Qwea het volgende:
stofzuigen gedaan
Alleen nog ff afwassen en dan klah.
Pfff.
Ik was tot 3 kwartier geleden ook aan het werk, en om 17u in Den Haag babbelen over ander werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben weer de enige die zit te werken hea
Oh ja, succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was tot 3 kwartier geleden ook aan het werk, en om 17u in Den Haag babbelen over ander werkik ben alleen ff omkleden enzo
IK VRAAG JOU TOCH GODSAMMEquote:
Moet wel lukkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, succes![]()
En op tijd terug zijn vanavond he![]()
Oke. 50 euro per uur ex reiskosten vergoeding.quote:
Ja dag, dan neem ik liever een pool of een turkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke. 50 euro per uur ex reiskosten vergoeding.
Wel neuken maar niet zoenen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho Ll, kusjes, daar ben ik nog niet aan toe
Hebben wij al geneukt?quote:
Jij was toch die chick die zei 'schiet 't maar op de kachel, ik moet die zooi niet?'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben wij al geneukt?
Dan heb je weinig indruk gemaakt want dan ben ik het al glad vergeten
*slam fm uitzetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Q;
http://www.dumpert.nl/mediabase/1298251/2843cc80/cabaret.html
Nee sorry, ik heb geen kachel, dat was iemand andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij was toch die chick die zei 'schiet 't maar op de kachel, ik moet die zooi niet?'
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Jij was toch die chick die zei 'schiet 't maar op de kachel hond, ik moet die zooi niet?'
Jij bent echt een vieslapjequote:
Nou wie het ook was, het liep iig met een sisser afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb geen kachel, dat was iemand anders
Jezus fuck.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Q;
http://www.dumpert.nl/mediabase/1298251/2843cc80/cabaret.html
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wie het ook was, het liep iig met een sisser af
Echt he !quote:
Ranzige praatquote:
Mwah. Ik kan nog steeds niet aan de meesten tippen hierquote:
Oooow...Ik is wel wat gewend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ranzige praatmaar ik wilde even vragen of en wanneer jij/dracu de lampen bij mijn zus komen ophalen
Nou dat denk jij maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah. Ik kan nog steeds niet aan de meesten tippen hier
Serieus jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hey, ik vind op een hond schieten veul ranziger dan mijn klysma opmerking van laatst hoor
O, ben je daar nog steeds niet overheen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hey, ik vind op een hond schieten veul ranziger dan mijn klysma opmerking van laatst hoor
quote:
Het is in elk geval een goed beginquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ben je niet blij dat er tenminste 1 iemand niet van jou afhankelijk is Elies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Het is in elk geval een goed begin
Heb ik al eens verteld van die vent die diagonaal over mij heen ejaculeerde? Nee?Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
Yaaaaaayquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Rewimo het volgende:
oh, oh-oh, je post is op de post gegaan
quote:
sucken in het algeheelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is gelukkig gestopt met regenen. Ik ga nu maar eens duimen ende bidden dat het water vanzelf zakt, want dat watersucken is een verdomd vermoeiende bezigheid
Gebruik jij usenet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Justin Bieber in ziekenhuis door allergie
die die die die
Ja das arbeidsintensief he, maakt nie uit wat je zuigtquote:
Wil jij voor mij wat kijken? Zie PMquote:
Hij is er alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Wel ff opskieten dan, ik moet over half uur in de auto zitten
Smeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Check dat scheve neusje![]()
[ afbeelding ]
De meneer waar ik de stof kocht vond de truitjes helemaal geweldig![]()
[ afbeelding ]
Maar Chico mocht een pak aan vandaag![]()
[ afbeelding ]
En Non dr bonen![]()
[ afbeelding ]
Keihard genegeerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig zijn mijn honden echt zowat onzichtbaar hier op kantoor![]()
't Is net zo'n klein kind, dat aandacht vraagtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig zijn mijn honden echt zowat onzichtbaar hier op kantoor![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Iedere keer als ik m'n pak aan moet denk ik 'ik moet minder vreten'
Nah nu nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
pantalon plus blouse mag vast ook wel
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah nu niettis nu intake gesprek, dus moet t wel echt ff netjes. Ik neem aan dat ik d'r niet dagelijks in hoef verder, en anders moet ik maar ff een nieuwe (lees; grotere) broek/pak gaan kopen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Iedere keer als ik m'n pak aan moet denk ik 'ik moet minder vreten'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sneuheid, hoe durven ze
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Fuck yeah!quote:Dag Denise,
Je mag de andere sessies doen.. Maar het hoeft voor mij niet. Ik teken af, dat je klaar bent met Service Desk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Willen jullie lachen?Ik moet zo op mijn klauwen gaan zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sneuheid, hoe durven ze-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Erg he, en het mooie is, hij is niemand tot last en taait vanzelf weer af , de braverdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is net zo'n klein kind, dat aandacht vraagtAlleen kwispelen die niet
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Willen jullie lachen?Je verwacht het niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sneuheid, hoe durven ze
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nee echt SHOCKINGquote:
oh kom op zeg, dat staat al jaren in mijn profielquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij heet Denise?
My world has collapsed.
Jonguh echt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh kom op zeg, dat staat al jaren in mijn profiel
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms duiken van die dingen ineens weer op
fixedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Krijg ik nu een klappen?
BAM op uw bolle blauwe ogen.
Kut zit ik voor niks in TAL te posten jaquote:
En toen heb je hem niet eens plat gesmst?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kut zit ik voor niks in TAL te posten ja![]()
What's up JJH, ik miste je en ik maakte me oprecht zorgen
Nee dat deed de rest van Fok! wel voor mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
En toen heb je hem niet eens plat gesmst?
Kutwijf.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat deed de rest van Fok! wel voor me
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef JJH het volgende:
Nou, ik had even m'n handen vol met mezelf en de thuissituatie. En toen verwaarloosde ik fok een beetje.
Maar alles is weer ok?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef JJH het volgende:
Nou, ik had even m'n handen vol met mezelf en de thuissituatie. En toen verwaarloosde ik fok een beetje.
Beessies ok. Alles ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohwhat happened? Beessies okee? Jij en je familie ook (weer)?
^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohwhat happened? Beessies okee? Jij en je familie ook (weer)?
BAMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar alles is weer ok?
EN HEB JE JE FUCKING PAKKETJE NOU AL JONGUH?
Ook dat lag stil. Ik ga nu eerst bellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar alles is weer ok?
EN HEB JE JE FUCKING PAKKETJE NOU AL JONGUH?
Jij kunt je sneeuw ook beter door regen vervangenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt je sneeuw ook beter door regen vervangen
Hoi JJH, fijn dat je er weer bent
Succesquote:
quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Gisteren heb ik voor 21:30 een bestelling geplaatst met bestelnummer 7858743870. Er stond op de website "voor 21:30 op werkdagen de volgende dag in huis"
Niet dus.
Ik heb niks ontvangen en de pakketdienst is al langs geweest met een ander pakje voor me van een ander bedrijf. Ik ben best wel teleurgesteld. Ik heb vanavond een verjaardag waar ik deze bestelling als cadeau wilde geven.
Ik moet nu helaas (weer het is al de 2de of 3de keer dat dit gebeurt bij bol.com) zonder cadeau aankomen.
Ik ga er vanuit dat u een passende oplossing aanbiedt.
Met vriendelijke groeten,
Denise xxxx
Ja klopt; een kutsmoes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik loop niet achter ik loop 11 maanden voor. Dat is heel wat anders.
Officieel zitten we nog steeds in de winterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt je sneeuw ook beter door regen vervangen
Hoi JJH, fijn dat je er weer bent
Ja dat wil je want tis eigenlijk echt heel goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef Ml-etje het volgende:
Wil ik het OUD gebeuren lezen? Naja vooruit
Ik wil een blauwequote:
Wat een kansloze dingen hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De roze! En dan een paar konijnenoren erbij
FUCK JOE JONGUH! BAM, ZONNE GROTUH VUURBAL OP JE OGUHH.quote:
Shocking hèquote:
Jankzak.quote:
Have seenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat wil je want tis eigenlijk echt heel goed nieuws
Dat flapje inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nogaldie dingen hadden mijn baby born poppen vroeger aan. Incl zo'n flapje.
Lafquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
FUCK JOE JONGUH! BAM, ZONNE GROTUH VUURBAL OP JE OGUHH.
Heb jij je pm's al bekeken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
omg omg omg. Ik wil er ook een. toasty warm.
Jankzak it is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jankzak.
Ik kreeg mijn cd vandaag , eergisteren besteld, levertijd 5 tot 7 dagen.
I love Bol.com![]()
Succes Elies!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga douchen en dan spulletjes voor Vamp verzamelen in het land.
Lief zijn als ik er niet ben
Zeg, was jij niet een pakje aan het zoeken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat er zoveel herrie uit zo'n schattige naam kan komen hè.
20 dollar is helemaal niet duur trouwens, voor zo'n apepakkie. Je krijgt er nog sokken en een kussentje bij ookquote:
Ain't we always?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Behehe ja, een pak op z'n broek! Met flapje omlaag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, was jij niet een pakje aan het zoeken?
omg dat klinkt fout.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Zie je je al zitten op de bank met al je vrienden en zo, of met de hele familie?
Jezus fuck![]()
de honden kunnen moeilijk via het flapje mn pak in kruipen
Ja hequote:
Dat er zoveel typo's op zo'n a4tje passen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Slim bezig. Yeah right.
Faal
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Slim bezig. Yeah right.
Faal
We zijn er stil vanquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Hier begint de zon nog flink te schijnen terwijl ie al onder gaat
Ze maken er wel werk van, die TNT'ersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
Lang in de wacht gehangen net, en er was nog niets bekend.
Helpdeskmedewerksters zei dat ik nog maar eens bij de buren rond moest vragen.
Trouwens, ik ga aan het werk. Tot later.
Wij zijn lief.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
iedereen is met mijn vullingen bezig , wat lief
Ik ben zo lief dat iedereen dat voor me doetquote:
Truequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo lief dat iedereen dat voor me doet
Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben...Ik kan de deur dichttrekken terwijl ik aan het bedenken ben dat ik mn sleutels niet bij me hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Ik was mijn sleutels weer bijna vergeten![]()
![]()
![]()
kon nog net de deur tegen houden
Deze maand al 4x gebeurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben...Ik kan de deur dichttrekken terwijl ik aan het bedenken ben dat ik mn sleutels niet bij me heb
En als je m dan wel nog vergeet krijg ik zeker de schuld?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze maand al 4x gebeurt![]()
Maar oh-oh gaat me er vanaf helpen dmv een coole keycord die ik aan mijn broek ga doenSta ik nooit meer in het trappenhuis met mijn mobiel te posten en te vloeken hier in de SC dat ik weer buiten sta zonder sleutels*O*
Waarschijnlijk vergeet ze dan d'r broekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
En als je m dan wel nog vergeet krijg ik zeker de schuld?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vergeet ze dan d'r broek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vergeet ze dan d'r broek
JAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als je m dan wel nog vergeet krijg ik zeker de schuld?
Ik ken het. Ik moet ALTIJD zoeken naar mijn sleutels. Of naar mijn foon, of mijn portemonnee, of mijn schoenen, of handschoenen, of sjaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ook al eens in pyama de deur uit gelopen...
En ik ben ze ook aaaaltijd kwijt.. en die stomme fluitdingessen werken niet
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik moet ALTIJD zoeken naar mijn sleutels. Of naar mijn foon, of mijn portemonnee, of mijn schoenen, of handschoenen, of sjaal.
Eigenlijk naar alles
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Deze dorpsgekvan FOK! is altijd de sleutels kwijt, maar heb lieve buren mét setje sleutels
![]()
(en dat tweede woord wellicht lekker inkoppertje voor volgende deel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |