C.J. van Houten in 1828quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Gadverdamme, dat is echt zo ongelooflijk lekker! Welke keiharde baas heeft dat bedacht man! Chocomel tot in de oneindigheid!
[ afbeelding ]
Ik drink altijd een Chocomel als ik me down voel, en met elke slok voel ik meer bloed naar een bepaald lichaamsdeel stromen
Hij ziet er idd wel uit als een baasquote:
Te zoet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef tim-elzinga het volgende:
Choco-pads voor de senseo zijn voor bazen.
Die smaken dan weer totaal nergens naarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef tim-elzinga het volgende:
Choco-pads voor de senseo zijn voor bazen.
Waarom zou je een alternatief willen? Gewoon beker vullen en in de magnetronquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die smaken dan weer totaal nergens naar
Nog nooit een goed alternatief kunnen vinden voor de enige echte![]()
Gadverdamme, dat is lekker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Gadverdamme, dat is echt zo ongelooflijk lekker! Welke keiharde baas heeft dat bedacht man! Chocomel tot in de oneindigheid!
[ afbeelding ]
Ik drink altijd een Chocomel als ik me down voel, en met elke slok voel ik meer bloed naar een bepaald lichaamsdeel stromen
Ey brada! Zjokomel is voor de ekte bazen! Ik drink deze 200 liter per dag!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |