Ik ben het meest benieuwd naar die van jou, zarGon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de resultaten van Emel.
Wat jij vind is niet interessantquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de resultaten van Emel.
Moet je serbet drinken. Yani warm water met suiker.Helpt je relaxen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Landysh het volgende:
Vanmorgen vroeg de tandarts (tijdens het verwisselen van de boren) welke opleiding ik deed en of het goed ging met school enzo. Maar ik was zooo zenuwachtig dat ik mijn opleiding was vergeten. Ik wist het echt niet meer. Echt erg.
Nee, echt niet. Niks helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je serbet drinken. Yani warm water met suiker.Helpt je relaxen.
Geloof mij nou. Geloof je Burak abi. Hic denedin mi? Probeer het nou eerst es een keer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Niks helpt.
Het wachten in de wachtkamer is trouwens het ergst..ik krijg dan echt buikkrampen.
Mogool waarom denk je. Wat een kk domme vragen stel jij.quote:
Ok, ik zal het de volgende keer proberen. Denk niet dat het helpt, maar toch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geloof mij nou. Geloof je Burak abi. Hic denedin mi? Probeer het nou eerst es een keer.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mogool waarom denk je. Wat een kk domme vragen stel jij.
Waarom denk je? Boren, dat vieze gore zure spul dat ze in je mond spuiten. Maar het geluid vand e boor is wel het ergst.quote:
Bang voor de tandarts snap ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Maar als ik in de stoel zit denk ik altijd, oh, dit valt eigenlijk wel mee. Zo erg is dit niet. En als het eenmaal klaar is denk ik. Damn man, ik moet de volgende keer echt normaal doen.
Probeer het. Of mesela probeer volgende keer te denken, dit hebben al duizenden mensen gedaan. Dit is routine shit. Je bent niet de eerste en ook niet de laatste. Misschien helpt dat wel. Of je moet iemand mee nemen voor handje vasthoude ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ok, ik zal het de volgende keer proberen. Denk niet dat het helpt, maar toch.
Wat een lieve adviezen Emelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Probeer het. Of mesela probeer volgende keer te denken, dit hebben al duizenden mensen gedaan. Dit is routine shit. Je bent niet de eerste en ook niet de laatste. Misschien helpt dat wel. Of je moet iemand mee nemen voor handje vasthoude ofzo
Je moet het afleren door heel snel cola te drinken zodat het uit je neus komt. Dan wil je het nooit meer. Je moet een betere vervangende drank vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Landysh het volgende:
En ik leer het echt nooit he. Ik zit nu al weer aan mijn blikje cola light. Weet je hoe slecht dat spul voor je gebit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |