Zeg Taquita, maak het je moeder niet zo moeilijk! Hup, hup, niet zeuren en naar buiten komen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Rond middernacht een keer. Ik mocht kiezen: vliezen laten breken of naar huis gaan en aankijken. Het werd dat laatste. Weinig geslapen vannacht, maar vanochtend wel echt even een uur of twee. Inmiddels wel weer een paar weeen gehad!
Valt wel mee, hoor. Niks aan de hand, hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Ben ook benieuwd naar broer. Die is al een tijdje stil.
Ik weet dat nog steeds niet, maar ik volg 'm wel op twitter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Douglas Coupland zo'n zoetgevooisde slaapkamerstem heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je volgt de ille bitch van Frollo toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef Gellius het volgende:
Ik kan tot mijn eigen opluchting melden dat ik niemand op Twitter volg.
Zonder vloeken in elkaar gezet? Zo ja, dan nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Telt de geboorte van een nieuw IKEA-kastje?
Ha! Dat is geheel het werk van de jonge moeder. Afgemaakt met het traditionele ziekenhuismutsje natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Gellius het volgende:
Wel 'n wat hysterische kledingcombinatie. Wie heeft dat verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |