quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juistem!! Ik switch snel naar outlook als er mensen langslopen
Jij bedoelt zeker: Lid teken. Whehehehehehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar niet die. En voor mijn echte littekens moet ik mn broek laten zakken
Ja, geen man die jou dan nog wil! HA!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, dan loop ik er een slechte dag ms wel bij als een paddenstoel
Die wil mij toch niet stoten, lijkt mij heel veiligquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begin nou niet over stoten tegen Ang3l...
Ik naar Exact !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, geen man die jou dan nog wil! HA!
Oh.. ik bedoel.. Ja maar lief, jij kan dat gewoon hebben!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb jou door, jij.. jij... tipex trut
T mountainbike ongeluk heeft me buiten inwendig letsel ook 2 grote brandwonden opgeleverd rond mn linker heupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 6 was een keer een schaar in m'n wijsvinger gepoot. Dat is eigenlijk m'n enige echte litteken
Ha! Eindelijk begint de kunstmatige intelligentie te werken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Daar gaat mijn geniale plan... Waarom ben je nou niet blond
Sssstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bedoelt zeker: Lid teken. Whehehehehehehe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
WTF! Die opdrachtgever had gisteren dus laat iets naar binnen getrapt wat ik nooit zou kunnen halen, nu vraagt ze naar een andere opdracht en dan bedankt ze voor de bevestiging van die eerste en waar die blijft? LEZEN KUT
Klantenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
WTF! Die opdrachtgever had gisteren dus laat iets naar binnen getrapt wat ik nooit zou kunnen halen, nu vraagt ze naar een andere opdracht en dan bedankt ze voor de bevestiging van die eerste en waar die blijft? LEZEN KUT
Blij dat ik eigen baas ben, niemand die me controleertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet de eerste van deze ochtend denk ikquote:
Het valt de laatste tijd wel mee, maar er was een periode dat ik dagelijks opnieuw op moest starten omdat Exact weereens een runtime error had.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet de eerste van deze ochtend denk ik
Pikstraf wordt ook meegerekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Goh bij 4 op de 10 gevallen van huiselijk geweld is de man het slachtoffer... Fucking watjes zijn mannen toch tegenwoordig
Ja of de vrouwen worden steeds agressiever.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Goh bij 4 op de 10 gevallen van huiselijk geweld is de man het slachtoffer... Fucking watjes zijn mannen toch tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |