Je weet inmiddels toch wel dat ik de schurft heb aan het 'Ik moet een geniale TT' verzinnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
* STING geeft Nouk een creativiteitszalfje
waar smeer je dat op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
* STING geeft Nouk een creativiteitszalfje
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik de schurft heb aan het 'Ik moet een geniale TT' verzinnen?
Ja, gister al (een halve dag)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Lees het nu pas
Ik had m'n onbewuste breincorrectie erop toegepast
Ooh, maar je bent dus al weer aan het werk
Ik had niks anders verwacht bij een zoetekauw zoals jijquote:
Zie je wel. Ik vond je al een typisch zoet popcorn persoonquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, of ik het erop mag smeren![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen lieverds![]()
Het is vrijdag!!![]()
Kak, gister weer vergeten nieuwe dagcrème te kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uiteraard tis jouw zalfje
het officiele q-startschot van de vrijdagochtendrelquote:
Dat zeg ik, onbewuste breincorrectiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
@STING; Je onderbewust hoeft vaak alleen de eerste en laatste letter te lezen, dan lees je het woord al. Hoe de letters ertussen staan maakt vaak niet veel uit.
ik zit ook al n week zonderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, gister weer vergeten nieuwe dagcrème te kopen
Ik zit allemaal van die proefjes uit te knijpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit ook al n week zondervanmiddag ff regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |