Nope, verhuisd.. Nieuwe GP, en die haalt het niet bij de vorige... Onverschillige KZ!!quote:
Oooh, wat vervelend lijkt me datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, verhuisd.. Nieuwe GP, en die haalt het niet bij de vorige... Onverschillige KZ!!
Nee. Hoewel ik emotioneel word van dit nummer laat ik het staanquote:
Volgens mij bedoel je "omdat"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Hoewel ik emotioneel word van dit nummer laat ik het staan
1?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als ik alle nummer s moet gaan plaatsen waar ik emotioneel van word kunnen we wel een nachtje doorhalen
Ik plaats ook niet alle nummers waar ik dat bij heb hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als ik alle nummer s moet gaan plaatsen waar ik emotioneel van word kunnen we wel een nachtje doorhalen
Bij deze wel heel erg eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik plaats ook niet alle nummers waar ik dat bij heb hoor
Bij een paar Nederlandstalige heb ik het zelfs
Mensen op de chat bedoel ik..quote:
Jij en ik en GF misschien straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen op de chat bedoel ik..
Alleen jij kunt dat bepalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik MOET echt ook zo...
Geen zin.. Liever hier dan elders..
Mjn werkgever denkt daar toch anders over hoor...quote:
Ja, ik bedoel dat alleen jij kunt bepalen wanneer je naar bed gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mjn werkgever denkt daar toch anders over hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |