Ik zou een topic in KPD maken en dan heb je er zo een .... Maar ja of dat ook de manier is ... weet het niet..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh
[..]
Geen lul in de buurt
No thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zou een topic in KPD maken en dan heb je er zo een .... Maar ja of dat ook de manier is ... weet het niet..
De buren zullen je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
in geval van brandalarm heb ik n allerschattigst blauw hipstertje aan![]()
Oke gelukkig...quote:
Ghehe nah ben nog niet wanhopigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef kres het volgende:
[..]
Oke gelukkig...
Ik had me anders wel beetje zorgen gemaakt als je het wel had gedaan ..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nah ben nog niet wanhopig
they better be!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De buren zullen je dankbaar zijn
I broke my toysquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:17 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
Ook geen toy's bij de hand? Ik weet dat dat niet het zelfde is maar goed... Bij gebrek aan beter...
Ze hebben geen keus..quote:
Dussssssss......quote:
Halfnaakte vrouw op straatquote:
but... But.. Howquote:
Ik geloof dat ze nu naar alternatieven aan het zoeken is... Ze zegt niks meer..quote:
ik zit me ook af te vragen hoe je bijv iets van siliconen kapot kan krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze nu naar alternatieven aan het zoeken is... Ze zegt niks meer..
Ik had een toy met 3 vibrerende balletjes. Zag er zeg maar zo uit O--O--O--------quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit me ook af te vragen hoe je bijv iets van siliconen kapot kan krijgenmn enige optie is dat de hond m te grazen neemt
Misschien waren het allemaal van die harde dingen die trillen en ja als je daar mee te lang doorgaat dan kan het ook stuk...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit me ook af te vragen hoe je bijv iets van siliconen kapot kan krijgenmn enige optie is dat de hond m te grazen neemt
Ahaa....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een toy met 3 vibrerende balletjes. Zag er zeg maar zo uit O--O--O--------
Was zo'n tussenstukje gebroken, kreeg ik stroomschokje in mn kut.![]()
En mn andere toy doet het gewoon niet meer![]()
Batterijen vervangen helpt niet
Een eitje met afstandsbediening lijkt me altijd heel gaaf/geil om mee te spelen, t liefst in het openbaar uiteraard.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaa....
Speeltjes waar een draadje aan zit zijn bij voorbaat niet echt handig.. In the heat of the moment zit dat draadje vaak in de weg en gaat het stuk..
Daar zit idd geen draadje aan ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een eitje met afstandsbediening lijkt me altijd heel gaaf/geil om mee te spelen, t liefst in het openbaar uiteraard.
Ik tunede hier in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Die afstandsbedieningen zijn universeel hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een eitje met afstandsbediening lijkt me altijd heel gaaf/geil om mee te spelen, t liefst in het openbaar uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |