quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
©
Ik was vergeten mn wekker uit te zetten en ging met mn slaperige hoofd koffie zetten. Ik lust geen koffie en mn loge is er niet meer![]()
Dus uhm wie wil er koffie?
Het is maar waar je blij mee bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo vanavond weer een kans om neer te storten
Ik word blij van dingen op een zeer omslachtige manier zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij mee bent
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word blij van dingen op een zeer omslachtige manier zeggen
Vanmiddag weer twee kansen om door een Golf-GTI-Tokkie dood te worden gereden bij een verkeerslicht!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo vanavond weer een kans om neer te storten
Echt he jullie zijn te raar zo op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanmiddag weer twee kansen om door een Golf-GTI-Tokkie dood te worden gereden bij een verkeerslicht!Die kans is trouwens een stuk groter dan jouw kans.
.
Ah men, sucksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanmiddag weer twee kansen om door een Golf-GTI-Tokkie dood te worden gereden bij een verkeerslicht!Die kans is trouwens een stuk groter dan jouw kans.
.
Nou laat je het zo klinken alsof Q en ik alleen raar zijn op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he jullie zijn te raar zo op de vroege ochtend
Nee alleen 's ochtends vind ik het raar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou laat je het zo klinken alsof Q en ik alleen raar zijn op de vroege ochtend
Wij zijn altijd raar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou laat je het zo klinken alsof Q en ik alleen raar zijn op de vroege ochtend
In de auto ben je minder vogelvrij dan op de fiets.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah men, sucks
Ik moet wel daarvoor bij 1 of andere race-paki in de taxi zitten, helpt dat mijn kansen?
Ja maar jij bent dan ook een gevaar op de fietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In de auto ben je minder vogelvrij dan op de fiets.
En toch ga ik niet op de fiets naar huisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In de auto ben je minder vogelvrij dan op de fiets.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Eens even kijken wat ik van thuiswerken vind....
Engelsen fietsen ook bij ons over de snelweg. Die lui sporen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef stbabylon het volgende:
Overigens fietsen in Engeland, dan moet je toch echt wel gestoord zijn. Ze fietsen hier zelfs over de vluchtstrook... legaal...
Alleen als ik heel veel gedronken heb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een gevaar op de fiets
Ik doe altijd zo weinig als ik thuis aan het werk ben.quote:
Daar moet de rest maar rekening mee houden vind ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |