Roep maar iets op het gebied van seks en peu heeft het meegemaaktquote:
Jaquote:
Was het die...appeltaart cruesli?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
jezus of er schiet even een stuk cruesli in m'n longen
Dat heb je me en tijdje terug zelf gepmdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij weet welke stappen ik al heb ondernomen, wat ik allemaal al heb uitgezocht, welke instanties ik al heb benaderd.
Goed he
Zo te lezen niet alleen op het gebied van seksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Roep maar iets op het gebied van seks en peu heeft het meegemaakt
Nee, die met chocola natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Was het die...appeltaart cruesli?
Murning
Zo jong en nu al alwetend! Dat er nog geen religie is met hem als stralend middelpunt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen niet alleen op het gebied van seksSlimme jongen, die Peu. Ik zou naar hem luisteren
Zoetekauwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Al is die popcorn nu ook wel lekker.
Dolle pret!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen!
Vrijdagochtend-gezelligheid hier ?
popcorn? Rond deze tijd? *vies gezicht trekt*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Al is die popcorn nu ook wel lekker.
Een poel van jolijtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen!
Vrijdagochtend-gezelligheid hier ?
Mogguh bankmeneerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Was het die...appeltaart cruesli?
Murning
Heul niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je me en tijdje terug zelf gepmden verder pleur je elke poep en scheet erover wel op Fok
Ja nou sorry hoor. Ik waardeer echt elke suggestie enz. Maar ga niet roepen dat ik liever hier zit en mn handje ophoud.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen niet alleen op het gebied van seksSlimme jongen, die Peu. Ik zou naar hem luisteren
Kutautocorrectiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen boekenwurmmeisje, hoe maakt u het?
Wat zeggen ze op je werk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kutautocorrectie
Hier wel goedalleen is het voor callcentermeisje wel handig als ze stem heeft
Fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n teamleidster is iets aan t regelen voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |