Ik zou een topic in KPD maken en dan heb je er zo een .... Maar ja of dat ook de manier is ... weet het niet..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh
[..]
Geen lul in de buurt
No thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zou een topic in KPD maken en dan heb je er zo een .... Maar ja of dat ook de manier is ... weet het niet..
De buren zullen je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
in geval van brandalarm heb ik n allerschattigst blauw hipstertje aan![]()
Oke gelukkig...quote:
Ghehe nah ben nog niet wanhopigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef kres het volgende:
[..]
Oke gelukkig...
Ik had me anders wel beetje zorgen gemaakt als je het wel had gedaan ..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nah ben nog niet wanhopig
they better be!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De buren zullen je dankbaar zijn
I broke my toysquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:17 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
Ook geen toy's bij de hand? Ik weet dat dat niet het zelfde is maar goed... Bij gebrek aan beter...
Ze hebben geen keus..quote:
Dussssssss......quote:
Halfnaakte vrouw op straatquote:
but... But.. Howquote:
Ik geloof dat ze nu naar alternatieven aan het zoeken is... Ze zegt niks meer..quote:
ik zit me ook af te vragen hoe je bijv iets van siliconen kapot kan krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze nu naar alternatieven aan het zoeken is... Ze zegt niks meer..
Ik had een toy met 3 vibrerende balletjes. Zag er zeg maar zo uit O--O--O--------quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit me ook af te vragen hoe je bijv iets van siliconen kapot kan krijgenmn enige optie is dat de hond m te grazen neemt
Misschien waren het allemaal van die harde dingen die trillen en ja als je daar mee te lang doorgaat dan kan het ook stuk...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit me ook af te vragen hoe je bijv iets van siliconen kapot kan krijgenmn enige optie is dat de hond m te grazen neemt
Ahaa....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een toy met 3 vibrerende balletjes. Zag er zeg maar zo uit O--O--O--------
Was zo'n tussenstukje gebroken, kreeg ik stroomschokje in mn kut.![]()
En mn andere toy doet het gewoon niet meer![]()
Batterijen vervangen helpt niet
Een eitje met afstandsbediening lijkt me altijd heel gaaf/geil om mee te spelen, t liefst in het openbaar uiteraard.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaa....
Speeltjes waar een draadje aan zit zijn bij voorbaat niet echt handig.. In the heat of the moment zit dat draadje vaak in de weg en gaat het stuk..
Daar zit idd geen draadje aan ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een eitje met afstandsbediening lijkt me altijd heel gaaf/geil om mee te spelen, t liefst in het openbaar uiteraard.
Ik tunede hier in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Die afstandsbedieningen zijn universeel hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een eitje met afstandsbediening lijkt me altijd heel gaaf/geil om mee te spelen, t liefst in het openbaar uiteraard.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die afstandsbedieningen zijn universeel he![]()
Ik wil die dus ook en dan een keer op een vol terras kijken of er iemand is met een ei in
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee... Maar dat zou wel kunnen ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die afstandsbedieningen zijn universeel he![]()
Ik wil die dus ook en dan een keer op een vol terras kijken of er iemand is met een ei in
Ik geef echt rustig meer uit voor zo'n speeltje, als het mij het plezier geeft?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaalleen zijn de goedkopere varianten niet draadloos, en heb geen zin om minimaal 60 e uit te geven aan iets wat miss niet zo geruisloos en discreet is als het beweert te zijn
ik heb al zon arsenaal in mn nachtkastjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef echt rustig meer uit voor zo'n speeltje, als het mij het plezier geeft?Overigens was mijn laatste echte ex dusdanig makkelijk geil te krijgen dat we zoiets niet nodig hadden. Dat leverde iig leuke dagjes uit op
nicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb al zon arsenaal in mn nachtkastje
ik kan ook prima zonderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicemijn ex had t niet nodig en zag het nut er ook niet van in
ergens wel fijn dat ik alles zelf kon, toch lijkt het me altijd wel leuk wat extra's te gebruiken, niet omdat het moet, gewoon omdat het kan.
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan ook prima zondermaar af en toe is het wel n leuke aanvulling als je alleen of samen bent
Het hoeft ook niet, maar soms kan het gewoon leuk zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan ook prima zondermaar af en toe is het wel n leuke aanvulling als je alleen of samen bent
Geen idee, mn balletjes vond ik wel heel fijnquote:
maar die heb je niet met snoerloze AB gok ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, mn balletjes vond ik wel heel fijn
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet, maar soms kan het gewoon leuk zijn
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar die heb je niet met snoerloze AB gok ik?
Is het rustig ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom
en godver... Nu ben ik geilop mn werk for gods sake
ik ben ook geil, maar heb helemaal niks of niemand atmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom
Dan is t niet leuk voor op straatquote:
Ik heb 3 nachten een man in huis gehad en niks gedaan. Weet je hoe moeilijk als je hem 's ochtends half naakt voorbij ziet lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom
quote:
Ik zie het probleem niet ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wel, lig zelfs in bed..
i feel your pain girlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 nachten een man in huis gehad en niks gedaan. Weet je hoe moeilijk als je hem 's ochtends half naakt voorbij ziet lopen
En beide niet bereikbaar voor mij, want geen fiets afstand, en gedronkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef kres het volgende:
Stand op dit moment..
Vrouw geil: 2
Man geil : 1
En nu heb je er spijt van ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 nachten een man in huis gehad en niks gedaan. Weet je hoe moeilijk als je hem 's ochtends half naakt voorbij ziet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |