Hou eens op joh. Als ik een liedje post is dat niet per definitie een antwoord op een bericht van jou. Je maakt het allemaal veel groter dan het in werkelijkheid isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu wordt ik ECHT boos op je.. Met je flauwe snertsongtitles als antwoord op mijn eerlijke verwoording van mijn gevoelens!!
Dan vat maar een loempia en een mexicano.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het is een behoorlijk christelijk gebied waar ik werk.
Dank!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij ben je hetzelfde snoepie nog hoor
Nergens voor nodig. Huphup, niet zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu wordt ik ECHT boos op je.. Met je flauwe snertsongtitles als antwoord op mijn eerlijke verwoording van mijn gevoelens!!
Hou gewoon dat lichtpuntje vast danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Zit hier echt bijna te janken nu.. Maar dat komt ook en voorla omdat ik sowieso al in een kutperiode in mijn leven zit sinds een maand of 2,5... Lijkt wel of alles ineens heel erg tegenzit...
Toen kwam ik op de KSC, en dat was heel hartelijk en supergezellig en toen had ik weer een lichtpuntje... En nu...
* MPG knuffelt Whiskersquote:
Ik weet het niet meer.. Ik voel me echt rot nu..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je over mijn post heen gelezen zeker
Als ze wegblijft ga ik haar halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
@ Whiskie, ik zou het echt heel jammer vinden hoor als je dit een reden zou vinden om hier niet meer te komen
Ok, dank.. Maar het telt op he? Als je je al kut voelt enzo.. Sorry!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je maakt je echt druk om niets. Ik vind je nog steeds een leuk en lief meisje hoor
Dat ik fel tegen roken ben heeft helemaal niets met jou als persoon te maken maar meer met het feit dat ik er gewoon echt hinder van ondervind als iemand in mijn bijzijn rookt.
Joh, en verder moet je algemeen gemaakte opmerkingen mijnerzijds niet persoonlijk aantrekken. Het was immers geen persoonlijke aanval en ook niet zo bedoeld. Het spijt me als je dat wel zo ervaart
Dat zou behalve jammer vooral totaal onnodig zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
@ Whiskie, ik zou het echt heel jammer vinden hoor als je dit een reden zou vinden om hier niet meer te komen
Ja lieverd, dat begrijpen we. Nu je dat erbij zegt. Maar dat wisten wij ook niet van tevorenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank.. Maar het telt op he? Als je je al kut voelt enzo.. Sorry!
Stapeltje op Eeyorequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:_aHmA1aY8AG8OM:http://www.karakteristiek(...)l.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
grouphug!!!!
Zoals gezegd val ik niemand hier persoonlijk aan. Ja, ik HAAT roken. So what, er zullen vele mensen net zo reageren over een onderwerp als dit. Soms zijn onderwerpen wat gevoelig, net als politiek.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank.. Maar het telt op he? Als je je al kut voelt enzo.. Sorry!
Hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dun gezaaid hier...![]()
Maar ze zijn er wélMaar (bijna?) allemaal al bezet
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank jullie!
En nu zit ik écht te janken..
Dat geeft niet hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank jullie!
quote:
* geeft Whiskie eenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank jullie!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
je bent een schatje.. LIEVE afleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |