Ouch, nee, dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
OK. Wat ik bedoelde is: Niezen met 7 pinnen in je rug is niet cool.
Auw.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
OK. Wat ik bedoelde is: Niezen met 7 pinnen in je rug is niet cool.
Nee he???quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owjee, je poes zit weer tussen de deur
Maar maakt niet zoveel uit hoor, je hebt nog steeds de mooiste poes van !Fokquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maakt niet zoveel uit hoor, je hebt nog steeds de mooiste poes van !Fok
hij is alleen een luie donderquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maakt niet zoveel uit hoor, je hebt nog steeds de mooiste poes van !Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
welke kleurquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
Hebben we het al eens over slaapzakken gehad![]()
Vrij irrelevant eigenlijkquote:
Precies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sym en wok roken ook hoor, en die vinden we er echt niet minder lief om
Ach, sommigen vonden dat al bezwaarlijk...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Roken mag, maar we vinden het fijn als de rokers gene overlast veroorzaken voor de niet-rokers, dus als zij buiten willen roken, graag.
Dat is als je ballen een tijdje geen bloed krijgen hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
Hebben we het al eens over slaapzakken gehad![]()
Ik beweeg te veel en kom vast te zitten in die dingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ze liggen wat zwaar op de maag
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, sommigen vonden dat al bezwaarlijk...![]()
Wat moet je dan als lief rookschatje??
Arghhhhh, wat een pijnlijk ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is als je ballen een tijdje geen bloed krijgen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |