quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is als je ballen een tijdje geen bloed krijgen he
ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ja dan worden ze blauw he??
Naar iemand gaan die er wat relaxter mee omgaat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, sommigen vonden dat al bezwaarlijk...![]()
Wat moet je dan als lief rookschatje??
er moet vast nog wel zo'n relaxte vent te vinden zijn als ondergetekendequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar iemand gaan die er wat relaxter mee omgaat?
Noou, uhh, nee..quote:
Dun gezaaid hier...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar iemand gaan die er wat relaxter mee omgaat?
ik bedoel ook niet of jouw ballen blauw warenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noou, uhh, nee..De mijne niet
![]()
Maar Stu had het over blauwe slaapzakken![]()
![]()
ik zal mezelf wel klonen minus het getrouwd zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dun gezaaid hier...![]()
Maar ze zijn er wélMaar (bijna?) allemaal al bezet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noou, uhh, nee..De mijne niet
![]()
Maar Stu had het over blauwe slaapzakken![]()
![]()
• Patat oorlog met uiquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ook leuk. Ik heb voor morgen maar het commando op me genomen over de Snack Attack Special Forces
Kiezen jullie maar wat ik ga eten morgen2 dingen kiezen, de twee meest gekozen dingen neem ik, en ik kies zelf nog een derde voordat allerlei geinballen als Stuart met de smerigste onzin komen aanzakken
![]()
http://www.cafetariaspoorzicht.nl/formulier/formulier.php#snacks
Laat maar horen
TWEE dingen, geen honderdveertienquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
• Patat oorlog met ui
• Broodje kroket (met mayo)
• Frikandel speciaal
• Nasi schijf
• Kipsaté met satésaus
• Broodje rosbief
• 2 x AA Drink
Ik wil teveel![]()
![]()
krijg je dat in 1x naar binnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
• Patat oorlog met ui
• Broodje kroket (met mayo)
• Frikandel speciaal
• Nasi schijf
• Kipsaté met satésaus
• Broodje rosbief
• 2 x AA Drink
Ik wil teveel![]()
![]()
• Kipsaté met satésausquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TWEE dingen, geen honderdveertien
Nee, ik zou er 3 uit kiezen exclusief AA Drink want dat vind ik lekkerquote:
Broodje rosbiefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
• Kipsaté met satésaus
• Broodje Rosbief
En drinken is apart natuurlijk dus AA drink
Ooohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet slapen![]()
Fijn dromen allemaal![]()
![]()
Lust je dat nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broodje rosbiefdoe ff normaal gast
Truste liefie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet slapen![]()
![]()
moet je weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet slapen![]()
![]()
Je mag die ruilen voor het broodje kroket met mayoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broodje rosbiefdoe ff normaal gast
Jullie moeten mijn lunch samenstellen. Dat heb ik al eerder gezegd. Stu heeft al gestemd dus die mag niet meerquote:
Als er maar kipsate bij zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie moeten mijn lunch samenstellen. Dat heb ik al eerder gezegd. Stu heeft al gestemd dus die mag niet meer
Hou eens op! Omdat rokers- en niet rokers van mening verschillen?quote:
hihihihihihiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
Slaap lekker allerallerallerliefste Sugartaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind jij dat ik morgen bij de lunch moet nemen? 2 dingen kiezenquote:
Nee, omdat ik het hier zo ontzettend lief, gezellig en leuk vond.. En iedereen het ook leuk scheen te vinden dat ik er was..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou eens op! Omdat rokers- en niet rokers van mening verschillen?
voor mij ben je hetzelfde snoepie nog hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het hier zo ontzettend lief, gezellig en leuk vond.. En iedereen het ook leuk scheen te vinden dat ik er was..
Maar dat het feit dat ik heb gezegd dat ik rook, mensen anders naar me doet kijken..
Terwijl ik nog steeds dezelfde Whiskers2009 ben als gisteren en eergisteren en en ...![]()
![]()
Dat je niet begrijpt dat ik het "vervelend" vind, snap IK dan weer niet..
Friet ala hebben ze niet he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ook leuk. Ik heb voor morgen maar het commando op me genomen over de Snack Attack Special Forces
Kiezen jullie maar wat ik ga eten morgen2 dingen kiezen, de twee meest gekozen dingen neem ik, en ik kies zelf nog een derde voordat allerlei geinballen als Stuart met de smerigste onzin komen aanzakken
![]()
http://www.cafetariaspoorzicht.nl/formulier/formulier.php#snacks
Laat maar horen
Dan heb je over mijn post heen gelezen zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het hier zo ontzettend lief, gezellig en leuk vond.. En iedereen het ook leuk scheen te vinden dat ik er was..
Maar dat het feit dat ik heb gezegd dat ik rook, mensen anders naar me doet kijken..
Terwijl ik nog steeds dezelfde Whiskers2009 ben als gisteren en eergisteren en en ...![]()
![]()
En nu wordt ik ECHT boos op je.. Met je flauwe snertsongtitles als antwoord op mijn eerlijke verwoording van mijn gevoelens!!quote:
Nee, het is een behoorlijk christelijk gebied waar ik werk.quote:
Je maakt je echt druk om niets. Ik vind je nog steeds een leuk en lief meisje hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk niet anders naar jou hoor mopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |