deal, doe dan maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik steek nog liever breinaalden in mijn plasser
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In een kroeg mag wat mij betreft wel gerookt worden. Die andere geuren (zweet, verschraald bier, iemand die zijn aarsgas laat vliegen) vind ik veel smeriger.
Gewoon inhaken op 1 dingetje uit het profiel, zonder al te wanhopig over te willen komen. Vermijd cliché's, want je kunt ervan uit gaan dat ze die na de eerste 500 berichten waar ze instonden wel zat is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zit op een datingsite maar het is best lastig om een beetje een orgineel eerste berichtje te verzinnen voor iemand die je nog helemaal niet kent.
Ik ga niet naar het hoofdkantoor, HIJ!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
Dus daarom ga jij naar het hoofdkantoor! Jullie gaan bedrijfspresentaties voorlezen!
Fijn (dat eerste)!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Whiskers dat alles betekent niet dat we je haten, het betekent ook niet dat we je als een soort vierderangs burger de goot in schoppen of dat we met alle geweld willen dat je stopt met roken of zo hoorWe nemen er gewoon kennis van en zullen je niet met "aandacht met bijbedoelingen" overladen
Wij mannen die tegen roken zijn dan he. De rest... zijn andere lui
Neequote:
Ze zijn collega's!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het hoofdkantoor, HIJ!
En daar werkt meneer taart ook
Ja, dat laatste is dus ook wat ik probeer te voorkomen, dat ik de zoveelste ben met dezelfde opmerking.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon inhaken op 1 dingetje uit het profiel, zonder al te wanhopig over te willen komen. Vermijd cliché's, want je kunt ervan uit gaan dat ze die na de eerste 500 berichten waar ze instonden wel zat is.
kusje op je eerlijke hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn (dat eerste)!!
Daar ben ik dan weer lekker mee (dat tweede)![]()
Ben ook veel te eerlijk.. *slaat zichzelf voor het hoofd*
Ja, maar ik pas wel op. Die Poolse sloeries met nepfoto's haal je er zo tussen uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
op welke datingsite zit je, KTP
Zit een hoop nepperij tussen he
Nee hoor. Je bent gewoon een roker. Nou ja, dat is dan zo. Koen haten we ook niet, wok ook niet. Symp helemaal niet. Maar het zijn wel rokersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn (dat eerste)!!
Je zou een post van die engelse gek kunnen quoten , weet je gelijk zeker dat je gebeiteld zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is dus ook wat ik probeer te voorkomen, dat ik de zoveelste ben met dezelfde opmerking.
ik heb genoeg met verslavingen te maken gehad (en nicotine is erg verslavend) om dat ten stelligste tegen te sprekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Roken is een keuze. Zielig gelul dat het moeilijk is om te stoppen, schei toch uit
Ook dat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
Mensen die roken hebben geel/bruine rookvingers
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kusje bruine shagvlek op je eerlijke hoofd
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je zou een post van die engelse gek kunnen quoten , weet je gelijk zeker dat je gebeiteld zit
nee, ik ben GEEN roker, ik heb er alleen helemaal geen problemen meequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent gewoon een roker. Nou ja, dat is dan zo. Koen haten we ook niet, wok ook niet. Symp helemaal niet. Maar het zijn wel rokers
Mwa, met astma wil je niet in een kroeg staan waar pafferige types rondhangen die de lucht erger vergiftigen dan de brand in Moerdijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In een kroeg mag wat mij betreft wel gerookt worden. Die andere geuren (zweet, verschraald bier, iemand die zijn aarsgas laat vliegen) vind ik veel smeriger.
Gelukkig noem je dan wel weer toppers opquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent gewoon een roker. Nou ja, dat is dan zo. Koen haten we ook niet, wok ook niet. Symp helemaal niet. Maar het zijn wel rokers
Roken is een keuze. Elke sigaret weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb genoeg met verslavingen te maken gehad (en nicotine is erg verslavend) om dat ten stelligste tegen te spreken
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, met astma wil je niet in een kroeg staan waar pafferige types rondhangen die de lucht erger vergiftigen dan de brand in Moerdijk.
Sym en wok roken ook hoor, en die vinden we er echt niet minder lief omquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn (dat eerste)!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |