Zul je altijd zien... twee mensen gaan uit elkaar en dus de beestjes ook. Kudu's voor jou dat je dat wil voorkomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit... Hij wilde de mevrouw houden en ik mocht meneer, maar ik wil ze niet uit elkaar halen dus dan maar samen daar... Maar eik vind ik dat de kids ontzettend veel troost bij ze vinden...
Nee ik gooi die verf volgende week wel tegen een postbode aanquote:
Pardon?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
one two three four five six seven eight
Oh ah gedoe doet me aan Britney denken maar Ll is er beter in zie ikquote:
Je kent DJ Otzi toch wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ah gedoe doet me aan Britney denken maar Ll is er beter in zie ik
Niet van naam wel vd carnavalquote:
Ze vond zichzelf vies en wilde gewassenquote:
Alweerquote:
Die meisjes zijn wel echt leuk om te zien en zo, daar kun je lekker mee over straat jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Oh oh dat is een leuke kluwen handenbindertjes
Ze lijken precies op belgische kids van een vriendin van me toen ze 2 jr jonger waren en die waren echt heul makkelijk zeg. Dat zijn ze nog steeds, deel vd opvoeding denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die meisjes zijn wel echt leuk om te zien en zo, daar kun je lekker mee over straat ja
Oh ze zijn niet zo heel makkelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze lijken precies op belgische kids van een vriendin van me toen ze 2 jr jonger waren en die waren echt heul makkelijk zeg. Dat zijn ze nog steeds, deel vd opvoeding denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |