it wasn't mequote:
Ik dacht het echt evenquote:
Ze hebben bij mijn ouders een tijdje terug in de hele wijk de gevels gereinigd, de voegen eruit en dan opnieuw voegen. Echt weken in een mist van stof gezeten en ze konden echt het hele huis van onder tot boven soppen. Maaaaaaaar het was wel enorm opgeknapt toen de stenen weer schoon waren en er een mooie nieuwe voeg in zatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus jullie zitten ook in de herrie? Bij ons moeten er zo'n 20 huizen gereinigd worden. En daarna begint de grote renovatie in de straat. We zitten dus voorlopig nog wel in de herrie
Ik had gewoon een hele bizarre belster , met een ongelooflijk onsamenhangend lulverhaal, ik dacht dit kan niet echt zijn.quote:
Nieuwe voegen doen ze bij ons ook idd! Ach, we krijgen er idd iets heel moois voor terug, dus de herrie en troep nemen we dan maar even voor liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn ouders een tijdje terug in de hele wijk de gevels gereinigd, de voegen eruit en dan opnieuw voegen. Echt weken in een mist van stof gezeten en ze konden echt het hele huis van onder tot boven soppen. Maaaaaaaar het was wel enorm opgeknapt toen de stenen weer schoon waren en er een mooie nieuwe voeg in zat
Als ik het was dan zou je het niet vragenquote:
Hihi, zo heb ik jaren in een bruin ouderlijk huis gewoond, tot de gevel gereinigd werd, en het ineens een rood bakstenen huis bleek te zijn met gele stenen met patroontjes boven de ramen en zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn ouders een tijdje terug in de hele wijk de gevels gereinigd, de voegen eruit en dan opnieuw voegen. Echt weken in een mist van stof gezeten en ze konden echt het hele huis van onder tot boven soppen. Maaaaaaaar het was wel enorm opgeknapt toen de stenen weer schoon waren en er een mooie nieuwe voeg in zat
Haha benieuwd of ze je ook echt mailt dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had gewoon een hele bizarre belster , met een ongelooflijk onsamenhangend lulverhaal, ik dacht dit kan niet echt zijn.
Maar ze heeft me beloofd het te mailen
Ik hoop het, want ik wil het nog es wel nalezen wat ze allemaal zeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha benieuwd of ze je ook echt mailt dan!
Yup! 3 wordt ie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb jij vandaag een jarige in huis, klopt dat?Gefeliciteerd!
Daar ben ik nog niet uit... Hij wilde de mevrouw houden en ik mocht meneer, maar ik wil ze niet uit elkaar halen dus dan maar samen daar... Maar eik vind ik dat de kids ontzettend veel troost bij ze vinden...quote:
Wat zijn ze dan ineens groot he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
De middelste van mn zusje begint de 24e ook al op school
Neu, ben je mal zeg! Alsof ik het water kan tegenhouden als ik ernaar ga zitten kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:56 schreef vamperotica het volgende:
Elies...Zal ik er maar vanuit gaan dat de plannen wat gewijzigd worden? Denk dat je het druk genoeg hebt met zwemmen?
Oh kom je ook langs mij en Rewimo toevallig?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neu, ben je mal zeg! Alsof ik het water kan tegenhouden als ik ernaar ga zitten kijken
Nee hoor; bus is gehuurd en ik ga vanavond rondjes scheuren
Ze mailde gisteren voor het eerst in maanden weer es foto's en middelste verandert echt hardquote:
If so, dan ben ik hopeloos verdwaald, want ik doe (als het goed is) Zuid Holland vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh kom je ook langs mij en Rewimo toevallig?
Bummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
If so, dan ben ik hopeloos verdwaald, want ik doe (als het goed is) Zuid Holland vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |