Geen idee; het zit allemaal in de grindvloer. Het sucken schiet dan ook niet heel erg hard op eigenlijk.quote:
Ik heb er hier nog eentje voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik wil een grindvloer in mn huis, of een betonnen vloer, of zo een gietvloer
Whehehe ik wil m welquote:
Kom je 'm er zelf uithakken, of moet ik dat voor je doen?quote:
Je weet hoe handig ik ben, jij mag het doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom je 'm er zelf uithakken, of moet ik dat voor je doen?
Ik zal 'm in elk geval even een eindje droog maken voor je
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Tante-zeggertjes dat vind ik echt zo een tenenkrommend woord![]()
![]()
Ze noemen me ook gewoon bij mn voornaam
Ja Dik Trom is een jongenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is de jongste van je zus een jongen? Ik wist het niet zeker namelijk en ik vond het zo stom als ik het verkeerd zou zeggen, daarom tante zeggertjes
![]()
Is hij wel goed opgedroogdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
De oudste lijkt op mij, de middelste op mn moeder en de jongste op zn vader
De vader?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat het een meisje was
[..]
Is hij wel goed opgedroogd?
Bwhehehe ik heb wel een foto die ik ff snel kan laten zienquote:
Doe maar onder een spoiler danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehe ik heb wel een foto die ik ff snel kan laten zien
Neeeeeeee zo een ontieglijke loser is het nou ook weer niet ( hoop ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe maar onder een spoiler dandadelijk is het Klaploper en herkent ie zichzelf.
Jaaa maar als baby leek ie het meest Moluks van t hele nest, het was echt zo een prachtig pasgeboren kindjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef Bamba het volgende:
Ik zit net nog naar de foto te kijken oh-oh en bij je nichtjes zie je echt de Molukse invloeden terug in hun uiterlijk en je neefje is echt Hollands glorie![]()
Grappig dat dat zo veranderd dan! Alhoewel R. ook erg donker haar had bij z'n geboorte, ging hij naar hoogblond toen hij anderhalf was en nu is hij weer heel donkerblondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaa maar als baby leek ie het meest Moluks van t hele nest, het was echt zo een prachtig pasgeboren kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door oh-oh op 14-01-2011 10:46:17 ]Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Haha awwww Chicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ziet er jong uit
Heeft je vader iets aan zijn oog?
Dat gejammer van mquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook echt steeds een nieuw rondje - oh, bezet
Rondje - oh bezet
Rondje - oh bezet
Moedervlek is datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij ziet er jong uit
Heeft je vader iets aan zijn oog?
Aah okeequote:
Ik heb nog een foto van hem met mn zus waar ik toen echt onwijs van schrok, je ziet echt dat ie haar helemaal opgezopen had daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aah okee![]()
Je neefje is snel.. genereus geworden. Maar bij mij is t toen goed gekomen dus ik heb er vertrouwen in dat het hem ook lukt
Semi-geluktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Muisje mopje doe ff je quote weg want ik haal ze zo weer weg
Even oud als mn zusje , 35quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:44 schreef Bamba het volgende:
Hoe oud is jouw schoonbroer oh-oh? Hij ziet er erg jong uit!
Tis echt zo een knulletje waar ik al niet meer op zou vallen toen ik 17 was of zoquote:
quote:
Babyface en een beetje apart met dat haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt zo een knulletje waar ik al niet meer op zou vallen toen ik 17 was of zo
quote:
Studentikoos is het woordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Babyface en een beetje apart met dat haar.
Euh artistiek zocht ik
Awwwww, das sneu, hopelijk is ze snel beterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Oh-oh we hebben een kotsert! Gelukkig midden op de tegel en alleen het ontbijtje.
Ze ligt alweerte slapen met een nieuw harttabletje in het maagje.
Daar istie te oud voorquote:
Oh zeg jij het hem even!quote:
Nou, jochie idd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Babyface en een beetje apart met dat haar.
Euh artistiek zocht ik
Mja denk dat het ff niet lekker gaat. Laat haar maar even slapen straks even wandelen als ze wakker is. Heb d'r met een washandje afgesopt en ze is tevree volgens mij al vindt ze de douche tegenwoordig wel lekker warm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Awwwww, das sneu, hopelijk is ze snel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |