quote:
Neeee, Shary-An en zeker Jennifer moeten weg. Als die laatste doorgaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar 48 mensen gestemd?
Ik kom echt nooit in TAL![]()
Ik hoop dat alle uitslagen kloppen, precies mijn voorkeuren
Jij denk het wel, heb eerst om 17u nog een gesprek in Den Haag bij een mogelijk nieuw project, maar ben denk ik op tijd thuisquote:
Ah leuk, ik had dr al een poos niks meer over gehoord bedacht ik ineensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wel goed, deze en volgende zaterdag paar afspraken staan om bij een paar huizen te kijken, en die zaterdag daarna (de 29e uit mn hoofd) is het bij paar open huis, moeten die dag wel naar Aalsmeer, maar grote kans dat we op weg daarheen bij een paar gaan kijken
Nee klopt, het is eind december pas weer beetje op gang gekomen, aangezien we toch pas per 1-3 iets kunnen kopen omdat dan de proeftijd van DVM om isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah leuk, ik had dr al een poos niks meer over gehoord bedacht ik ineens
Kijken kan geen kwaad toch? En zat huizen die je pas per veel later kan kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, het is eind december pas weer beetje op gang gekomen, aangezien we toch pas per 1-3 iets kunnen kopen omdat dan de proeftijd van DVM om is
Oh en zooi is datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Bamba het volgende:
Spannend Ll!!
Ze zijn hier begonnen met de gevelreiniging in de straat. Wat een teringherrie
Verhuizen de katten met je mee?quote:
Ja daarom gaan we nu dus al eea bekijken. We hadden nu ook gewoon een veel te lange lijst van dingen die we wel leuk vondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijken kan geen kwaad toch? En zat huizen die je pas per veel later kan kopen
Ze gelukkig nog niet bij ons bezig. De muren zijn nu bruinig, na de reiniging schijnen ze weer geel te zijnquote:
Ja das leuk, gewoon veel dingen gaan zien zodat je wat meer inzicht krijgt in wat dr te koop isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom gaan we nu dus al eea bekijken. We hadden nu ook gewoon een veel te lange lijst van dingen die we wel leuk vondenGewoon ff wat dingen echt bekijken, dan hebben we ook een wat beter idee van de oppervlakte die we willen, welke ligging, etc. etc.
Das wel geniaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend vroeg zijn ze om 7.15 uur begonnen met de steigers te plaatsen bij de buren voor een gevelrenovatie. Wij werden wakker gemaakt door Mudhle die de hele tijd laag zat te brommen omdat ze onraad hoorde
Dat doet ze altijd als ze een geluid hoort dat ze niet kent. We hebben een waakpoes.
Zaad van Greysquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ontbijt nu met vitalu ontbijtcrackers meerzaden uit Greys dr doos !
Het is heel handig om je te orienteren. Alleen wel kut als je net dan je droomhuis tegen het lijf loopt en je dan niks kunt doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijken kan geen kwaad toch? En zat huizen die je pas per veel later kan kopen
Nou de huizen staan tegenwoordig zo lang te koop dat dat niet eens een probleem zal zijn vaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is heel handig om je te orienteren. Alleen wel kut als je net dan je droomhuis tegen het lijf loopt en je dan niks kunt doen.
Dus jullie zitten ook in de herrie? Bij ons moeten er zo'n 20 huizen gereinigd wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend vroeg zijn ze om 7.15 uur begonnen met de steigers te plaatsen bij de buren voor een gevelrenovatie. Wij werden wakker gemaakt door Mudhle die de hele tijd laag zat te brommen omdat ze onraad hoorde
Dat doet ze altijd als ze een geluid hoort dat ze niet kent. We hebben een waakpoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |