quote:Dat je een 235W voeding hebt, wil niet zeggen dat die PC continue 235W afneemt/afgeeft. Zie ook voorbeeld hierboven.
Door JaJoah - maandag 07 januari 2002 12:06--------------------------------------------------------------------------------
FF voor je nagekeken met mijn server (en verbruikmeterje)
Ik heb hier dus een Pentium 1 MMX @ 233mhz lopen, 2hd's, 2nics, 1 diskette station, cdrom, 235W voeding, met een uitgeschakelde monitor, aangesloten op een UPS.De UPS heb ik dan via een verbruikmetertje aan het lichtnet hangen, en deze geeft aan: 48,5 W
Dit zal ietsje meer kunnen zijn zodra je server meer begint te doen (dus, als je bv. een webpage host en die wordt opgevraagd, of een proxy die voor HDD activiteit zorgt), maar zeg dat het dan gem. rond de 55 ligt (en dan pak ik het volgens mij nog ruim) ... valt dus reuze mee.
Dus, reken uit je winst
[Dit bericht is gewijzigd door Ik_dus op 06-06-2002 19:09]
Ook moet je ervoor zorgen dat energie beheer aanstaat voor hd en moederbord.
Gunmen
quote:Volgensmij gaat die hd pas uit wanneer er geen activa meer is.
Op donderdag 06 juni 2002 19:12 schreef Da_Koen het volgende:
als ik mijn harddisk uit laat schakelen naar bv een uur, gaat ie dan wel door met downloaden als ik iets aan heb staan??
quote:Lijkt me niet, he? Waarop wilde je de boel wegschrijven als de HD slaapt? Heb jij gigabytes aan intern geheugen?
Op donderdag 06 juni 2002 19:12 schreef Da_Koen het volgende:
als ik mijn harddisk uit laat schakelen naar bv een uur, gaat ie dan wel door met downloaden als ik iets aan heb staan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |