Dat weet ik niet! Nu terug in je vliegenzwam, kabouter!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat nog niet gedaan heeft?
En dat weet ik wel, ze heeft het er al een hele tijd over, dus ga nou niet populair lopen doen, want dat ben je niet, en zul je nooit worden ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Nu terug in je vliegenzwam, kabouter!
Mijn naieve kant denkt dat mensen geneigd zijn in een bepaald rondje te denken, en dat het soms geen kwaad kan anderen mee te laten denken omdat zij wellicht dingen vanuit een andere hoek kunnen belichten. Zeg niet dat dat nu het geval is, maar soms bedenkt een ander iets waar je zelf nooit aan had gedacht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn naieve kant denkt altijd dat iemand dat zelf allemaal al bedacht heeft, en om wat voor reden dan ook niet die oplossing gekozen heeft of wel geprobeerd maar het lukte niet ofzo.
Zeg ook niet dat je het verzint, ken je situatie ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel bij vrienden terecht die in een woning met 3 slaapkamers wonen samen met hun 3 koters.
Of anders bij dat stel dat met hun kind op een klein flatje wonen.
Wie weet kan ik nog wel terecht bij die studenten die ik ken. Wonen nu met 6 man in een woning.
Mensen ik kan nergens terecht!! Ik verzin het niet het is gewoon zo!
Ik was al een keer of 8 langsgegaan bij de gemeente.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn naieve kant denkt altijd dat iemand dat zelf allemaal al bedacht heeft, en om wat voor reden dan ook niet die oplossing gekozen heeft of wel geprobeerd maar het lukte niet ofzo.
Het is iig iets nu, klamp je daar voorlopig even aan vast meidquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al een keer of 8 langsgegaan bij de gemeente.
Vlak voor kerst was ik ingestort en toen naar het UWV gegaan (ook daar al 4 keer eerder geweest) ik stond daar letterlijk te paniekjanken zo erg zat ik er doorheen.
Dat was de eerste keer dat ik voorbij de balie kwam en in een spreekkamer met iemand werd gezet.
Nee uitkering heb je echt geen recht op, je redt je maar. << was het eerste dat die man zei.
Toen is hij gaan bellen naar blijf van mn lijf huis, die hebben steunpunt huiselijk geweld gebeld en die heeft maatschappelijk werk gebeld.
Bij die laatste heb ik 1 februari een afspraak, dan gaan ze kijken of ze me misschien snel aan een woning kunnen helpen
Het kan zijn dat ik soms wat bot reageer maar opmerkingen als "ga bij vrienden slapen" en "ga naar de gemeente" heb ik sinds oktober al zo vaak gehoord.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn naieve kant denkt dat mensen geneigd zijn in een bepaald rondje te denken, en dat het soms geen kwaad kan anderen mee te laten denken omdat zij wellicht dingen vanuit een andere hoek kunnen belichten. Zeg niet dat dat nu het geval is, maar soms bedenkt een ander iets waar je zelf nooit aan had gedacht.
Mjah durf ik niet. Als ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen ben ik bang dat jullie me in het gesticht kunnen komen opzoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is iig iets nu, klamp je daar voorlopig even aan vast meid
Laten we dan maar hopen dat er zo iemand met een briljant idee komt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn naieve kant denkt dat mensen geneigd zijn in een bepaald rondje te denken, en dat het soms geen kwaad kan anderen mee te laten denken omdat zij wellicht dingen vanuit een andere hoek kunnen belichten. Zeg niet dat dat nu het geval is, maar soms bedenkt een ander iets waar je zelf nooit aan had gedacht.
Dus komt u maar!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat er zo iemand met een briljant idee komt.
Nou, dan weet ik een aantal SIngles die je daarvoor gaan behoeden, en dan vast en zeker ook wat voor je gaan doen waar je wat aan hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah durf ik niet. Als ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen ben ik bang dat jullie me in het gesticht kunnen komen opzoeken
Yup, maar niet in de buurt van Emmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Toevallig iemand op Fok die twee huizen bezit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Sinds een maand niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Heb wel ruimte beschikbaar, maar is zo'n anderhalf uur vanaf emmen, dus daar heeft ze weinig aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, Huppel wil in Emmen blijven he...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar niet in de buurt van Emmen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Laten we een giro 555 achtig iets opstartenZo sneu vind ik het niet hoor, maar goed.. meningen verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat denk ik. Dan telt het gezamenlijk inkomen en dat is voldoende voor twee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
Ik heb er echt geen verstand van, maar waarom krijg je geen uitkering? Omdat je bij hem woont en hij jou moet onderhouden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Laten we een giro 555 achtig iets opstartenEven serieus he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast die Radio ONZ is begonnen he. Die heb ik op de whatsapp. Ik ontdekte dat ze donaties ontvangen. Toen heb ik hem het volgende gewhatsappt:
Wat lief!
Radio ONZ die een serious request actie doet om mij de winter door te helpen![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het wordt gezien als samenwonen en er wordt inderdaad verwacht dat R. haar onderhoudt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
Ik heb er echt geen verstand van, maar waarom krijg je geen uitkering? Omdat je bij hem woont en hij jou moet onderhouden?
SERIEUS! Wat goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus he!!
Die gast die Radio ONZ is begonnen he. Die heb ik op de whatsapp. Ik ontdekte dat ze donaties ontvangen. Toen heb ik hem het volgende gewhatsappt:
Wat lief!
Radio ONZ die een serious request actie doet om mij de winter door te helpen![]()
Dus, als ik een huisgenoot heb wordt er verwacht dat die mij onderhoudt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt gezien als samenwonen en er wordt inderdaad verwacht dat R. haar onderhoudt.
Is dat ook waar toen je overlevingspakketje vandaan kwam?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus he!!
Wat lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |