heb je er ook een foto vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Curri het volgende:
Ik heb er nog wel 1, wel 7 jaar oud maar ziet er nog perfect uit op het touwtje na, hoeveel wil je ervoor kwijt?
oke is goed maak maar een fotoquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef Curri het volgende:
Niet zo bij de hand nee, donkerblauwe kleur, alleen het touwtje van de voorste vak is kapot, maar die valt vrij gemakkelijk te vervangen (sluiting eraf halen, nieuw touwtje aan oude knopen, en dan oude er doorheen trekken en klaar is kees)..
Ik zal zaterdag even foto maken wil je die graag hebben!
oke sorry mijn moeder zegt dat het te ver weg isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef Curri het volgende:
Kan gehaald worden in omgeving Zwolle of omgeving Ede..
oke dankjequote:
kan ook maar ik dacht miss kan ik hem ook wel tweedehands kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Nezhi het volgende:
Kan je niet beter kijken bij een lederzaak, tassenwinkel of een V&D?
dankjequote:
Je bent een knul?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke sorry mijn moeder zegt dat het te ver weg is
ik moet eigenlijk een hebben die in de buurt is van Leeuwarden of drachten
Ssssst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef tuut-chips het volgende:
Even om je te redden:
Kipling-tassen in de brugklas zijn not-done man
Goedzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoewel ze bij de juiste persoon wel heel sexy kunnen staan!
ik ben een tweede klasseer en kipling tassen zijn verplicht op onze schoolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef tuut-chips het volgende:
Even om je te redden:
Kipling-tassen in de brugklas zijn not-done man
watwatawtwatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben een tweede klasseer en kipling tassen zijn verplicht op onze school
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben een tweede klasseer en kipling tassen zijn verplicht op onze school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |