Succes.quote:
je was of ga je oramien of hoe dat ook heet.quote:
Ik vouw en rol een schaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je was of ga je oramien of hoe dat ook heet.
Knutselen met kosteloos materiaal. Het doel is dat ik het leuk vind om te doen en het ontspannend werkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vouw en rol een schaal.
[/quothuh, wat is het doel??/ huiswerk of ???
Papercraft ben ik weer even klaar mee, ik probeerde Stewie van Family guy te maken maar dat was zo'n drama dat ik even weer wat anders doe nu.quote:
gewoon leuk voor thuis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vouw en rol een schaal.
[/quothuh, wat is het doel??/ huiswerk of ???
oke nu snap ik je, maar als het nu nat wordt, heb je link gekekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knutselen met kosteloos materiaal. Het doel is dat ik het leuk vind om te doen en het ontspannend werkt.
[..]
Papercraft ben ik weer even klaar mee, ik probeerde Stewie van Family guy te maken maar dat was zo'n drama dat ik even weer wat anders doe nu.
Ik ga hem lakken als hij klaar is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nu snap ik je, maar als het nu nat wordt, heb je link gekeken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Badman? Compleet met muts, mat en eendje?
Drukke tijden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:MXibHxSA3GxjiM:http://www.megasnort.com/(...)n.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Ah, dat strookt niet met wat er werd gezegd. Het item was wel geweld binnen een relatie, maar toen er werd overgegaan op 'soms met de dood als gevolg', werd er gezegd dat er twee meiden door hun ex waren vermoord. En dat klopt dan wel weer met een startblokken relatie met Luc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Badman? Compleet met muts, mat en eendje?
Dat meisje is vermoord door haar toenmalige vriend, lees ik op de aan haar opgedragen site. Was Dubbel Elletje onder de duiven van die moordende agent aan het schieten?
Ow ja doe maar, kijk wel uit dat er geen onschuldig kind onder z'n pij zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha oh sorry Remlofzal ik hem voor je in mekaar slaan
Dat werkt alleen bij een crematiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, maak je druk om vermoorde ex-en zeg!![]()
Zand er over! of onder de badmat vegen.
Wat een lafbekje ben je toch om een vrouw voor je te laten slaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja doe maar, kijk wel uit dat er geen onschuldig kind onder z'n pij zit
Heb je dat filmpje op dumpert gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een lafbekje ben je toch om een vrouw voor je te laten slaan
ja, logisch als de relatie met luc in de startblokken stondquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Copycat het volgende:
Uit het verhaal dat haar moeder op de aan haar gewijde site vertelt, blijkt dat het haar vriend was. Er waren wel troubles, in de zin van vertrouwensissues, maar ik kan er niet uit opmaken dat het uit was. Ze waren die dag nog samen bij die moeder.
http://www.sharifah.nl/Sharifah.nl/Home.html
Blijft een afschuwelijk verhaal natuurlijk, met of zonder commerciële bijbedoelingen.
Mijn broer van 2 meter die vertelde me pas jaren later dat ik hem altijd zo allejesus hard terug sloeg dat de tranen in zn ogen sprongen....en ik elke keer maar harder meppen omdat ik dacht dat ie niks voeldequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje op dumpert gezien? Man dacht dat een vrouw niet hard kon slaan, daagt haar uit, slaat ze bij hem een tand eruit
.
Eén tand maar? De bofkont! Ik maakte ooit een opmerking over ongekookte piepers en ik kon meteen een kunstgebit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje op dumpert gezien? Man dacht dat een vrouw niet hard kon slaan, daagt haar uit, slaat ze bij hem een tand eruit
.
Een blauw oog, daarom maakte hj een papieren Aha-clip.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Sandra Reemer haar Luc wel eens slaan?
Jij hebt toch verstand van rap? Hij is toch een beroerde rapper, of hoor ik het verkeerd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een blauw oog, daarom maakte hj een papieren Aha-clip.
Wat je in cartoonvorm ziet, hebben ze samen meegemaakt.
Ze hebben dus samen in een auto gezeten.
Verstand is een groot woord, maar zowel tekstueel als flow-wise vind ik het enorme bagger.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt toch verstand van rap? Hij is toch een beroerde rapper, of hoor ik het verkeerd?
Ik had het nog niet eens over de inhoud, het is hier en daar zo a-ritmisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verstand is een groot woord, maar zowel tekstueel als flow-wise vind ik het enorme bagger.
Messteken deppen? Teveel lettergrepen in een zin duwen, teveel ademscheuten en te weinig talent.
quote:Het is nog net geen Brian.
Beter dooie tomaten dan dooie badeendjes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
als een *vreemde* dit topic zo eens leest denk ie echt waar ben ik in beland, van dooie tomaten tot badeend
hij was leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over leuke filmpjes gesproken, check dit.
Die reactie van die negers bij de bushalte.
we zullen ze de kost geven die alleen maar meelurkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, welke vreemde gaat deze shit nou zitten lezen.
oh hoop ook dat jian dat dan weet, Jian mist hem zo is helemaal idolaat van Cohenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En vanavond Cohen in P&W
Ik zie het allebei vannacht wel.
Pietje wilde haar de kop afbijten, smoren en dan stoven met appeltjes! De barbaar!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Disana het volgende:
Ach kijk die Heidi nou, wat een schattig beestje (RTL4).
die man is echt nog nooit bij me op de thee geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cohen, de men die alleen thee drinken ken!
Aha, dat stuk had ik niet gelezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dus uit de site dat dat meisje met die andere jongen een relatie had en in een periode dat het even uit was, heeft ze Luc leren kennen maar desondanks heeft ze daarna de relatie met haar ex toch weer opgepakt, wat uiteindelijk noodlottig bleek.
Die is gaan fokken met I.E. dus dat is geen oplossing!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Disana het volgende:
Verdorie, ik kan niet editten en wel meer niet omdat ik volgens een waarschuwing bovenaan deze pagina een adblocker aan heb staan. Dat is helemaal niet zo. Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb niet goed opgelet toen Deisyy volgens mij hetzelfde probleem had.
Ja, met Nederlanders heeft die niet zoveel. Die wil alleen Arabische thee!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die man is echt nog nooit bij me op de thee geweest
Geweldig weer .....en niet zonder risicoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over leuke filmpjes gesproken, check dit.
Die reactie van die negers bij de bushalte.
Mario Kartquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Jian het volgende:
Geweldig weer .....en niet zonder risicoIs van Remi Gaillard, check zijn naam maar eens op Youtube, je lacht je echt suf
Ik wist het niet,maar nu dus wel. ja Job ga ik natuurlijk kijken. Die man is een dwaas dat heb ik altijd al gezegd en volgens mij is dat nu, na zijn landelijke politieke capriolen wel gebleken. Halfzachte Theemuts dat het isquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hoop ook dat jian dat dan weet, Jian mist hem zo is helemaal idolaat van Cohen
Vind je die Cohen nu echt inspirerend en de moeite waard om aan te horen? Ik vind hem verworden tot redelijk inhoudsloze langspeelplaat. Ik hoorde dan toch veel liever Wouter Bosquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En vanavond Cohen in P&W
Ik zie het allebei vannacht wel.
Er zijn absoluut meer users die 't hebben, maar een oplossing is er nog niet geloof ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
Niemand weet dus wat ik moet doen? Ik kan er niets over vinden.
Gistermiddag ging het hierover in de SC, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
Wat ik vooral waardeer aan Job is dat ie altijd rustig en to the point blijft terwijl andere politici niet weten hoe hard ze moeten schreeuwen en er van alles bij slepen dat er niet toe doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind je die Cohen nu echt inspirerend en de moeite waard om aan te horen? Ik vind hem verworden tot redelijk inhoudsloze langspeelplaat. Ik hoorde dan toch veel liever Wouter Bos
Hij mist de flow totaal, het loopt daardoor niet lekker en al helemaal niet ritmisch. Rappen is meer dan praten in rijm. Maar weet zo'n tandartszoontje veel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had het nog niet eens over de inhoud, het is hier en daar zo a-ritmisch.
Zoiets begreep ik ook, inderdaad. Wat een nachtmerrie voor die moeder. En dan krijg je die neprap er ook nog overheen.quote:Ik begrijp dus uit de site dat dat meisje met die andere jongen een relatie had en in een periode dat het even uit was, heeft ze Luc leren kennen maar desondanks heeft ze daarna de relatie met haar ex toch weer opgepakt, wat uiteindelijk noodlottig bleek.
Die klap met die golfclub, oi oi oi, die kwam aan hoorquote:
Ik heb ook geen hekel aan hem, zijn bedoelingen zijn wel goed en hij is ook vast wel integer. Maar hij heeft het gewoon nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik vooral waardeer aan Job is dat ie altijd rustig en to the point blijft terwijl andere politici niet weten hoe hard ze moeten schreeuwen en er van alles bij slepen dat er niet toe doet.
euh euhhh euhhhhh oh en euhhhhh maar jij mag hem leuk vinden hoor Remlofquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik vooral waardeer aan Job is dat ie altijd rustig en to the point blijft terwijl andere politici niet weten hoe hard ze moeten schreeuwen en er van alles bij slepen dat er niet toe doet.
Die man heeft toch wel een bulk aan bestuurlijke ervaring. Volgens mij kun je aan hem niet zo'n grote buil vallen als je hem in je kabinet haalt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet je ik een zeverzak vind. Opstelten! Niets de zaak opstelten, maar de zaak in slaap sussen! Dat doet die nozem!
Die vent heeft bulk ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die man heeft toch wel een bulk aan bestuurlijke ervaring. Volgens mij kun je aan hem niet zo'n grote buil vallen als je hem in je kabinet haalt.
Moet je mij eens horen met een microfoon onder m'n neusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
euh euhhh euhhhhh oh en euhhhhh maar jij mag hem leuk vinden hoor Remlof
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Wim T. Schippers was weer ouderwets ontregelend in DWDD. Hij las even een dermatoloog de les "Het is een peul-vrucht, ja? Géén noot"
Hij zou een goede oppositieleider zijn.
En dan moet je net Wim T. tegenover je hebben. Lees je dan even inquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Copycat het volgende:
Die dermatoloog had ook echt geen verhaal.
ja maar jij bent ook geen politiek kopstuk, en maak me niks wijs, ze krijgen allemaal mediatraining maar Job steekt er niks van opquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je mij eens horen met een microfoon onder m'n neus
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag hoor, maar wat zijn gezeefde tomaten?
http://www.niernieuws.nl/?id=1404&cat=103&1=on&3=on&6=on
Dat varieert een beetje per pak zelfs. De slechtste tomaten gebruiken ze voor de puree en dat soort meuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is beter, die ''kale tomaten'' zijn tomaten uit blik kan je ook in de blender flikkeren
maar is minder lekker...
dit is beter![]()
Heinz is duur maar je hebt ook goedkopere merken
(Heinz is trouwens wel lekkerder dan de goedkopere merken die ik tot
nu toe geprobeerd heb, dat dan weer wel)
http://www.supermarktaanb(...)tomaten-pak-500gram/
Verse tomaten door de blender is het allerbeste, maar je hebt echt heeeeeeeeel veelquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat varieert een beetje per pak zelfs. De slechtste tomaten gebruiken ze voor de puree en dat soort meuk!
Jumbo weet ik niet, want die hebben we hier niet in de buurt, maar AH en Dirk v.d. broekquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
Ah ze bestaan dus toch, de gezeefde tomaten. Dankjewel Fan, ik zal DentalFloss eens laten kijken of de Jumbo ze heeft.
Ja, die hebben ze bij elke supermarkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
Ah ze bestaan dus toch, de gezeefde tomaten. Dankjewel Fan, ik zal DentalFloss eens laten kijken of de Jumbo ze heeft.
De AH is hier ook niet ver weg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jumbo weet ik niet, want die hebben we hier niet in de buurt, maar AH en Dirk v.d. broek
weet ik zeker, je hebt ze in heel veel merken
[ afbeelding ]
hier kan je ook precies lezen wat erin zit
http://www.1debeste.nl/pr(...)en/Gezeefde+Tomaten/
ah...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze bij elke supermarkt.
Genant was het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Copycat het volgende:
Die dermatoloog had ook echt geen verhaal.
over D-K die loopt er af en toe als badman bij, en spaart badeendjes, maar niet verder vertellen hoor is ons geheimpjequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe teruglezen waar het over gaat
Dat is volgens mij puree en het ging om gezeefde tomaten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Tomato Frito het lekkerste voor tomatensaus, maar weet niet hoe het met het natriumgehalte zit...het geeft een heerlijke saus in ieder geval.
[ afbeelding ]
mooi...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over D-K die loopt er af en toe als badman bij, en spaart badeendjes, maar niet verder vertellen hoor is ons geheimpje
Pas je een beetje op? Guido alert!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik wist wel dat tomaten gezond waren maar een maskertje van tomatenpuree
heb ik nog niet uitgeprobeerd![]()
gaat ik toch eens doenkijken wat er gebeurd, gelijk 10 jaar jonger natuurlijk
![]()
http://mens-en-gezondheid(...)oces-en-kankers.html
Tip:
Elke dag uw portie tomatenpuree in een bereiding is dus aangeraden als u zoekt
naar een goedkoper alternatief tegen huidveroudering en ter bescherming tegen
allerlei kwalen en kankers.
Of tomatenpuree als masker gebruikt kan worden met effectief gevolg, is ons nog
niet bekend.
De moeite waard om tomaten naar de voorgrond in onze groentenlijst te schuiven (smile).
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas je een beetje op? Guido alert!
[ afbeelding ]
Is dat Krista van Velzen van de SP?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zou best eens kunnen, zit natuurlijk kleurstoffen in enzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet meteen wat ik als avond (nacht) eten ga eten...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Coos het volgende:
Tomaten hebben veel anti oxidanten.
Gazpacho (koude spaanse tomatensoep{
4 a 5 tomaten in partjes
1 rode puntpaprika
1/2 ui of heel klein
kwart komkommer
4 a 5 teentjes knoflook
kruim van 1 witte boterham (zonder de korst)
Alles in de blender et voila Gazpacho.![]()
Wat je over hebt giet je in een lege fles.
Ik neem het vaak mee als ik naar het strand ga.
Wordt hoog tijd dat de stranddagen er weer aan komen.
Tomaat mozzarella gaat er ook altijd in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet meteen wat ik als avond (nacht) eten ga eten...
tomatensaladebeetje olijfolie enzo klaar is kees
gezond en lekker
Die boer uit Peru. "Goeiemorgen koeien!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Coos het volgende:
Metropolis was weer leuk.
Ging over hoe men in de rest van de wereld tegen ons nederlanders aankijkt.
en? hoe kijken ze tegen ons aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Coos het volgende:
En die nederlandse muziek voor zijn koeienquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boer uit Peru. "Goeiemorgen koeien!"
Wat ik online kan vinden zit er geen natrium in, en het is veel smaakvoller dan gezeefde tomaten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
Juud, ik denk zomaar dat ik dat niet mag hebben vanwege het toegevoegde zout. En kalium, dat zit nogal veel in tomaten, er staat niet voor niets 200g voor twee personen in het recept.
http://www.niernieuws.nl/?id=1404&cat=103&1=on&3=on&6=on
Nou ja Fan, ik wist niet eens dat zoiets bestond
Zondagavond de herhaling.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en? hoe kijken ze tegen ons aan![]()
Wat vind hij van Nederlanders onder de rivieren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en? hoe kijken ze tegen ons aan![]()
Papadopoulos vind Nederlanders kille mensen, Bijna net zo erg als Duitsers![]()
want daar heeft ie ook gewoond,
maar mij vindt ie geen ''typische'' Nederlandse![]()
dat dan weer wel
Je zou de verpakking moeten zien om te weten welke ingrediënten erin zitten. Ik zou het ongezien niet gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ik online kan vinden zit er geen natrium in, en het is veel smaakvoller dan gezeefde tomaten.
Kaliumgehalte is idd fors bij tomaten, dat weet ik.
En het is geen puree, wat DK opperde, maar gewoon een basissaus.
natquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat vind hij van Nederlanders onder de rivieren?
Dat hebben zij al voor me gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ken je niet effe een samenvatting geven Mop
ik kan wel het filmpje zien maar er zit geen geluid bij,quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat hebben zij al voor me gedaan.![]()
http://www.metropolistv.nl/nl/bekijk/recent
Misschien wat later bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan wel het filmpje zien maar er zit geen geluid bij,
ik probeer het later nog wel een keer !
ow... jah... ken ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien wat later bij uitzending gemist.
Handig ook, twee ntr:-programma's tegenover elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Coos het volgende:
En over vijf minuten De wilde keuken.![]()
http://zine.ntr.nl/page/6626
Ook altijd onwijs gaaf.
dat zijn toch allemaal herhalingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een dubbeltje op z'n kant nu, op 4.
Zijn herhalingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een dubbeltje op z'n kant nu, op 4.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zijn toch allemaal herhalingen
is altijd leuk, duurt ook niet lang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Coos het volgende:
john williams van die man krijg ik echt jeuk, en niet op de goeie plek bbbrrrrquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zijn toch allemaal herhalingen
quote:
En hoe moet ik dat weten?quote:
huh, waar heb jij het over hahha Laysa doe je benen is bij mekaarquote:
Scala toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ik ook niet wist, is dat je een tv kan huren.
Op 2 ging het over mossels vangen, Toverkol!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, waar heb jij het over hahha Laysa doe je benen is bij mekaarnou ja zeg doe ff normaal D-K whaaaaaaaaaaaaa sorry
bij skala, ook wasmachine`s drogers de hele reutemeteut maar moet je echt niet doen hoor, koop er gewoon eentje niet gaan huren hoor kost klauwen met geld en de rente.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
En hoe moet ik dat weten?
Wat ik ook niet wist, is dat je een tv kan huren.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, waar heb jij het over hahha Laysa doe je benen is bij mekaarnou ja zeg doe ff normaal D-K whaaaaaaaaaaaaa sorry
ja pppfffftttttttttttttttttt zeg dat dan waar je naar kijkt erbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op 2 ging het over mossel vangen, Toverkol!
Dat vertellen ze er nooit bij, maar die lui hebben shit voor 2500 euro per jaar apparatuur gehuurd. Daar kan je 't nieuw voor kopen.quote:
Spuit ellufquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ned 2 is idd leuk Coos...Wouter klootwijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Coos het volgende:
En over vijf minuten De wilde keuken.![]()
http://zine.ntr.nl/page/6626
Ook altijd onwijs gaaf.
Ja, leuke site hoor! Ik ga ook een dikke pc huren voor 70 euro in de maand!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat vertellen ze er nooit bij, maar die lui hebben shit voor 2500 euro per jaar apparatuur gehuurd. Daar kan je 't nieuw voor kopen.
Volgens mij ging ze kijken doordat jij haar tipte. Ik ook, trouwens.quote:
Bestaat dat nog?quote:
Lijkt mij ook. Snap de beweegredenen achter dure huur ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vertellen ze er nooit bij, maar die lui hebben shit voor 2500 euro per jaar apparatuur gehuurd. Daar kan je 't nieuw voor kopen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze kijken doordat jij haar tipte. Ik ook, trouwens.
edit: en nu ben ik spuit 11.
Heb nu best wel trek in mosselen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze kijken doordat jij haar tipte. Ik ook, trouwens.
edit: en nu ben ik spuit 11.
Gisteren zou een tweede arts komen voor de procedure. Heb haar vandaag niet gesproken, wel aan gedacht. Kan goed zijn dat het vandaag gebeurd is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
Cc ik vraag het toch maar, hoe gaat het met je vriendin en haar schoonvader enzo.
Ik kijk het vooral omdat het zulke mooie ouderwetse tv is. De cameraman die dat programma draait is zó goed.quote:
Kan me amper voorstellen dat ze nog goed zaken doen. Maar ja: http://www.skala.nl/quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Coos het volgende:
Bestaat dat nog?![]()
Weet wel dat ze vroeger vaak adverteerden.
Op het moment even niet, geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
keuringsdienst van waarde is ook altijd leuk om te kijken...heb het alleen al heel lang niet meer gezien....Is dat nog op tv?
Zal nu wel een seizoenstop zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
keuringsdienst van waarde is ook altijd leuk om te kijken...heb het alleen al heel lang niet meer gezien....Is dat nog op tv?
ff in de gaten houden wanneer dat weer komtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het moment even niet, geloof ik.
Coos tipt ons wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff in de gaten houden wanneer dat weer komt
Nee, keek ik ook vaak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
Ja dat maar ook de verbazing wat er met ons eten gedaan wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk het vooral omdat het zulke mooie ouderwetse tv is. De cameraman die dat programma draait is zó goed.
oke, hoop ook voor hun dat het *achter* de rug is, is toch een nachtmerrie waar je in verzeilt raakt op zo een manier, en dat die vader nu gewoon rust heeft zoals ze dat zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren zou een tweede arts komen voor de procedure. Heb haar vandaag niet gesproken, wel aan gedacht. Kan goed zijn dat het vandaag gebeurd is.
En natuurlijk mag je dat vragen, ik heb het zelf opgeworpen immers.
In CUL zijn er ook topics over.quote:
welk net?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
DNA Onbekend. Zo die kan wat vaders hebben. Je hebt meer kans te winnen met roulette!
Leuke uitzending !quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef Copycat het volgende:
http://beta.uitzendinggem(...)9-ik-hou-van-holland
Voor later.
Ik hou mijn ogen amper open, dus doe een makkelijke crimi.
Coos vist mossels achter het net! Het is net bekend wie de vader is!quote:
Mooie tv. Die toneelstukjes vorig seizoen met "zijn vriend" de maritiem bioloog (oid), die hem overal op kwam zoeken met laarzen aan en een visserspetje op, vond ik ook altijd prachtig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat maar ook de verbazing wat er met ons eten gedaan wordt.
De laatste zin uit het programma van net:
de natuur maakt er soms een potje van
en uit dat potje kunnen we goed eten.
![]()
Kan zo op een tegeltje
Ja kut!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Coos vist mossels achter het net! Het is net bekend wie de vader is!
staan er ineens 24 kinders voor je deurquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
Komt ook nieuw prog. op RTL, waar ze gaan uitzoeken wie je donor is bij de sprmabank, echt schandalig, de mannen die hun sperma daar doneren willen juist niet dat het bekent wordt, echt ik vind het grof en schandalig dat prog. makers zoiets gaan uitzoeken alleen om kijkcijffers etc.etc.
ga maar naar nieuwsuur, ga ik ff met je mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja kut!![]()
Heb nu Simon opstaan. Met Cees Geel. Heeft iemand die al gezien en is het de moeite om hem aan te laten staan? Of kan ik naar Nieuwsuur?
Klopt ja, maar die gegevens mogen ook programmamakers niet inzien lijkt me dus ben benieuwd wat voor draai ze daaraan gaan geven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
Komt ook nieuw prog. op RTL, waar ze gaan uitzoeken wie je donor is bij de sprmabank, echt schandalig, de mannen die hun sperma daar doneren willen juist niet dat het bekent wordt, echt ik vind het grof en schandalig dat prog. makers zoiets gaan uitzoeken alleen om kijkcijffers etc.etc.
En het beginstukje waar hij die baby in de wok doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie tv. Die toneelstukjes vorig seizoen met "zijn vriend" de maritiem bioloog (oid), die hem overal op kwam zoeken met laarzen aan en een visserspetje op, vond ik ook altijd prachtig.
ja triest toch, doneer je je sperma vrijwillig, je wilt absoluut niet bekent worden gaat die irene moors het voor je uitzoeken. nee hou niet van die praktijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
staan er ineens 24 kinders voor je deur![]()
Hoi Pap
ja dacht dat ook, maar is er geen wet ergens opgedoken waar het wel mag gezegt worden, ja weet het niet meer met al die politiek en regeltjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die gegevens mogen ook programmamakers niet inzien lijkt me dus ben benieuwd wat voor draai ze daaraan gaan geven.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
staan er ineens 24 kinders voor je deur![]()
Hoi Pap
Wat vindt Femke ervan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Jian het volgende:
Ik kijk Top Gun nog maar een keer, blijft een lekkere film en je weet meteen weer waarom het aanschaffen van de JSF toch echt een must is
Ik vind het een beetje moelijk onderwerp, ik kan me ook wel weer voorstellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja triest toch, doneer je je sperma vrijwillig, je wilt absoluut niet bekent worden gaat die irene moors het voor je uitzoeken. nee hou niet van die praktijken.
hahahah en zit jij dan ook zo in een trekkamertje een pornofilmpje te kijken of neem je ook een blaadje ter handquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daarom doneer ik geen sperma meer anoniem!![]()
Ik roep altijd op het moment de la creme altijd heel hard mijn naam!
Die DVD's heb ik maar aangeschaftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie tv. Die toneelstukjes vorig seizoen met "zijn vriend" de maritiem bioloog (oid), die hem overal op kwam zoeken met laarzen aan en een visserspetje op, vond ik ook altijd prachtig.
patatje oorlog???? zeker ook nieuwquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net 'patatje oorlog' van Crokychips op. Lékker! . Je proeft de satésaus, uitjes en mayo. Hoe krijgen ze het voor elkaar he?![]()
Nee, iets gezonds heb ik er niet aan kunnen ontdekken, dat is wel weer jammer
Heet dat ook echt zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net 'patatje oorlog' van Crokychips op. Lékker! . Je proeft de satésaus, uitjes en mayo. Hoe krijgen ze het voor elkaar he?![]()
Nee, iets gezonds heb ik er niet aan kunnen ontdekken, dat is wel weer jammer
Ja, heet echt zo, zag het liggen en dacht: die neem ik mee. Jammiequote:
Dat moet ik nu morgen ook kopen, jouw schuldquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heet echt zo, zag het liggen en dacht: die neem ik mee. Jammie![]()
Heb alleen iets teveel gegeten geloof ik, ben een beetje misselijk
Wil je als donor anoniem blijven, dan laat je je DNA niet opnemen in de databank.quote:Voor donoren die anoniem willen blijven, verandert er niets. Zij zullen zich niet opgeven en zullen dus ook niet met hun DNA profiel in de DNA databank terechtkomen en zullen dus ook nooit geconfronteerd worden met eventuele nakomelingen. Het programma Wie is mijn vader? is van groot belang om de DNA databank, die 1 december 2010 geactiveerd wordt, tot een succes te maken. Deelname aan het televisie programma geschiedt op vrijwillige basis. Inschrijvingen voor het programma lopen gescheiden van de Fiom-DNA-databank. Wie aan het programma wil meewerken dient zich daarvoor apart op te geven.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eens vreten! Want dikkerds zijn gezellig en hebben humor!
Nou, nee hoor. Niet allemaal. Ik ken er twee en dat zijn allebei pokkewijven, pardon my french.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eens vreten! Want dikkerds zijn gezellig en hebben humor!
Sorry PPquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat moet ik nu morgen ook kopen, jouw schuld.
Wat is het toch ook een enorme domme lul.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
Vrijheid van meningsuiting![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)recteur__.html?p=2,1
Alleen voor gekke Greet!
Ah, wat een duidelijkheid opeens. Meteen is 't programma niets meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Copycat het volgende:
Het ligt wel wat genuanceerder:
[..]
Wil je als donor anoniem blijven, dan laat je je DNA niet opnemen in de databank.
Sinds 2004 is anonimiteit geen optie meer, vanaf dat jaar is het recht van het donorkind leidend.
Dood door nuance.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, wat een duidelijkheid opeens. Meteen is 't programma niets meer aan
Het is dat Appie dood is maar De Cock en de Dood door Nuance zou wel een goede titel geweest zijn. Wellicht ietwat te hoog gegrepen voor het genre.quote:
De lezer denkt wellicht direct dat de titel de dader verklapt ...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is dat Appie dood is maar De Cock en de Dood door Nuance zou wel een goede titel geweest zijn. Wellicht ietwat te hoog gegrepen voor het genre.
Charlotte Nuancequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De lezer denkt wellicht direct dat de titel de dader verklapt ...
quote:
oke dan, dus het mag, maar ondanks dat vind ik het nu al een kutprog. want vind dat je niet moet gaan lopen wroeten maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Copycat het volgende:
Het ligt wel wat genuanceerder:
[..]
Wil je als donor anoniem blijven, dan laat je je DNA niet opnemen in de databank.
Sinds 2004 is anonimiteit geen optie meer, vanaf dat jaar is het recht van het donorkind leidend.
Wilde het eerst niet doen maar ben toch nog even wat reacties van lezers gaan scannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een enorme domme lul.
Fem. bemoeit zich er niet meer mee, die heeft het gehad met dat gezeik en gelijk heeft ze. Hij is afgelopen, blijft een lekkere film. Het is ook een hele diepgaande film met meerdere dubbele bodems, maar dat is alleen zichtbaar voor de echt scherpe kijkersquote:
Als mensen dat zelf willen, is er toch niks mis mee? En dat is hier het geval, anders geef je je niet op voor die databank.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Toverheks het volgende:
oke dan, dus het mag, maar ondanks dat vind ik het nu al een kutprog. want vind dat je niet moet gaan lopen wroeten maar dat is mijn mening.
Dat geeft dan toch nog hoop. Vooral doorgaan Geert, met je dom geraaskal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Coos het volgende:
Wilde het eerst niet doen maar ben toch nog even wat reacties van lezers gaan scannen.
En weet je wat.....? Het valt mij 100% mee.
Steeds meer mensen zien wat voor labbekak het is.
[ONZ modus] Mensen die denkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef Jian het volgende:
Mensen die denken dat Wilders dom is .........
Nah, het lijkt er de laatste tijd toch sterk op dat ie een hersenoperatie door dokter Graus gehad heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef Jian het volgende:
Mensen die denken dat Wilders dom is .........
oh dank je schat, ja mag er maar heel even bij hij ligt nu op zaal, maar ja ligt hij er morgen ook nog, en hoop dat hij me herkent, ze vroegen wel gisteren aan hem of hij de oudste wilde zien, en toen begon hij te huilen dus die oudste zit diep bij hem, ben daar ook wel trots op.quote:
Nee, hoor, ik zeg je bij voorbaat al dat hij ongelijk had/heeft, vandaar ook onbenulquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dikke doei...dan moet ik gaan nadenken enzo
Hallóóóóó........voor mij Greet hoor!quote:
Ik Onbenullig?....Jawel hoor op sommige vlakken net als ieder ander mens....Dus ook ...ik noem maar een naam...Geertquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik zeg je bij voorbaat al dat hij ongelijk had/heeft, vandaar ook onbenul
Ik zou jou niet zomaar beschuldigen van onbenulligheid, dat oordeel was geadresseerd aan DeScartesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik Onbenullig?....Jawel hoor op sommige vlakken net als ieder ander mens....Dus ook ...ik noem maar een naam...Geert
Ja ik wist toch niet wie dat wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou jou niet zomaar beschuldigen van onbenulligheid, dat oordeel was geadresseerd aan DeScartes
remlof zit nu met koptelefoontje op, om alles goed in zich op te nemen wat ZIJN grote leider allemaal te vertellen heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef Coos het volgende:
Remlof wakker worden die dooie van Cohen komt effe stuntelen.
Rode boekje op de ene knie, Das Kapital op de andere knie, kaarsje aan bij de foto van Joop, jawel de Joopquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
remlof zit nu met koptelefoontje op, om alles goed in zich op te nemen wat ZIJN grote leider allemaal te vertellen heeft
En waar heeft ie dan zijn notitieboekje??quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Rode boekje op de ene knie, Das Kapital op de andere knie, kaarsje aan bij de foto van Joop, jawel de Joop
Ella Vogelaar had het vaak over waai en zaai. Ik gooide altijd het geluid uit als dat mens aan het woord was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zoek een leider die zijn haar gewaagd in een scheiding heeft en spreek over wij en zij!
De joop uit buitenveldertquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Rode boekje op de ene knie, Das Kapital op de andere knie, kaarsje aan bij de foto van Joop, jawel de Joop
Een vrouw heeft in de politiek niets te zoeken! Daar heeft God ze niet voor geschapen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ella Vogelaar had het vaak over waai en zaai. Ik gooide altijd het geluid uit als dat mens aan het woord was.<------ bier
Daarom denk ik ook dat GL gaat afhaken en dat de missie dus niet doorgaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar instemmen met een nieuwe missie in Afghanistan zal ze geen goed doen. Dat is zeker.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw heeft in de politiek niets te zoeken! Daar heeft God ze niet voor geschapen!
Ik moet zeggen dat ik werkelijk niet begrijp wat GL (Sap} mankeert om te twijfelen over het innemen van een standpunt aangaande Kunduz. Ik verwacht toch dat ze uiteindelijk tegen de missie zal stemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar heeft ie dan zijn notitieboekje??Of doet Teun de notulen?
![]()
Maar effe zonder gekheid. Binnenkort is er nog een partij die gehalveerd wordt.
Leden GL zijn tegen de nieuwe missie. Sap weet het nog niet, dat betekend dat ze vóór de nieuwe missie is. Zal je zien!! Bij GL zijn ze gewoon vergeten uit welke oorspronkelijke partijen ze ontstaan zijn. De PSP b.v. Pacifistisch Socialistische Partij. Dat is al één derde. De CPN. Dat is het tweede derde en tot slot de EVP daar weet ik niet zoveel van.
Maar instemmen met een nieuwe missie in Afghanistan zal ze geen goed doen. Dat is zeker.
wedje doen dat GL het doorzet??quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat GL gaat afhaken en dat de missie dus niet doorgaat.
Nog een.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat ze uiteindelijk tegen de missie zal stemmen.
Met welke reden dan, een geste richting Pechtold ?? Ik kan me (strategisch) echt niets anders voorstellen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
wedje doen dat GL het doorzet??Is allang in kannen en kruiken nog door Femke geregeld.
Dat en de reeële mogelijkheid dat dit kabinet de rit niet uitzit en dus een geste richting VVD en CDA. En dat flirten met neo liberalen als D66 is al een tijdje geleden openlijk ingezet. Ze willen eindelijk weleens meeregeren en daar zelfs een hoge prijs voor betalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Met welke reden dan, een geste richting Pechtold ?? Ik kan me (strategisch) echt niets anders voorstellen.
Ze kunnen alleen maar verliezen, want als ze niet doorzetten dan zijn het "zwabberaars" en als ze wel doorzetten zal een groot deel van de achterban dat niet pikken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
wedje doen dat GL het doorzet??Is allang in kannen en kruiken nog door Femke geregeld.
Ik weet van niks !quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
FANN! Was de salade toch niet af zonder?
Vrouw steelt m'n komkommers :')
Ze hebben een Porsche, dat wil welquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WELKOM !!!
Dat doen jullie altijd best rap trouwens !
Neuh, ik ben normaal best van het wedden, maar dan moet ik wel een overtuigd standpunt hebben, dan is het ook leuk. In dit geval kan ik je redenatie wel volgen en zou het nog best mogelijk zijn ook. Alhoewel ik toch blijf neigen naar een "Nee" van de kant van GL omdat ze het risico (afhakende kiezers) niet zullen aandurven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat en de reeële mogelijkheid dat dit kabinet de rit niet uitzit en dus een geste richting VVD en CDA. En dat flirten met neo liberalen als D66 is al een tijdje geleden openlijk ingezet. Ze willen eindelijk weleens meeregeren en daar zelfs een hoge prijs voor betalen.
Niets heeft zo'n slecht geheugen als het gemiddelde kiezersvolk.
Maar ik wil dus wedden. Goeie fles wijn erop?? Tien euro pp moet volstaan.
toe maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben een Porsche, dat wil wel
Truste Fannquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben d'r weer vandoor![]()
trusten voor de slapers alvast !
Die gaan we dinsdag halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben een Porsche, dat wil wel
Wat voor kleur is dat brok decadentie eigenlijk ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die gaan we dinsdag halen.
Ben wel gaar hoor..1700 km
Wit...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat voor kleur is dat brok decadentie eigenlijk ?
deze dus, heftig karretjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wit...
Want we hebben al twee zwarte autos gehad en die zijn zo warm in spanje..
Kan hem niet openen.quote:
effe op het youtube logootje rechtsonder klikken, dan ga je naar youtube zelf en dan start ie. leuk filmpjequote:
Maar jullie gaan hem toch nu pas ophalen?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef hondjes het volgende:
We hebben gereden..Coos.
pffffffffffffffffffft wat een gedoe in belgie, regen en doen ze de lantaarnpalen uit..gekke belgen.
Jian , dat is hem, maar met andere wielen en een open dak boven
En de voorkant en achterkant onder hebben we wit laten spuiten, dan lijkt hij lager te staan.,
En in de wielen rode porsche blokken, weet niet hoe dat heet.
Something in returnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk niet begrijp wat GL (Sap} mankeert om te twijfelen over het innemen van een standpunt aangaande Kunduz. Ik verwacht toch dat ze uiteindelijk tegen de missie zal stemmen.
Heel veel, en gelijk betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef Coos het volgende:
Hebben jullie al wel eens bekeuringen gehad i.v.m. de snelheid??
la maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef Coos het volgende:
Hebben jullie al wel eens bekeuringen gehad i.v.m. de snelheid??
Ach, komt goed, binnen de kortste keren is die auto zo bekend als maar wat, zo'n spoiler begint tenslotte pas echt leuk te werken bij zo'n 150 km per uur, dus als je een beetje profijt van dat ding wil hebben dat moet je dat toch veelvuldig rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heel veel, en gelijk betalen.
Maar er liggen er minstens nog 15 met die radar, dus nu hebben we een nieuwe auto.en
hoop ik dat we niet meer te vinden zijn in de computer.
het was zo mooi weer van de week, 20c zon en blauwe lucht, Hospitalet lag er zo mooi bij.
Maar goed , over 11 dagen gaan we weer terug.
Geen idee, maar we hebben een tank voor 100 liter, daar kom je toch wel ver mee, denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat slurpt dat ding eigenlijk bij wat sportief rijden, 1 op 5?
Een witte doet het niet goed in de regen, volgende week mooier weer, mijnheer Hondjes denkt naquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef hondjes het volgende:
Dacht trouwens dat we hem morgen gingen halen, maar meneer hondjes heeft
afgesproken om hem dinsdag te halen.
stomme eikel he.
ff tanken, ¤ 170.-,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben een tank voor 100 liter, daar kom je toch wel ver mee, denk ik.
Zwart is erg warm hoor, in Spanje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een witte doet het niet goed in de regen, volgende week mooier weer, mijnheer Hondjes denkt na
Begrijp ook niet dat jullie er geen twee kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zwart is erg warm hoor, in Spanje.
Dus tanken in Luxemburg en dan kunnen we doorrijden tot misschien Spanje.quote:
11 a 1200 km op een volle tank, .... als je mazzel hebt en een beetje relaxed rijdtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus tanken in Luxemburg en dan kunnen we doorrijden tot misschien Spanje.
We blijven zuinig en op de kleintjes letten.
Ach zo'n auto is geen belegging en geen normaal vervoermiddel, maar een fun-object en dat mag wat kostenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is echt een gave kar, maar het zou mij zo zeer doen dat ik na het ophalen en duizend kilometer rijden gelijk al ¤ 15.000 minder in bezit heb
Ik begrijp niet dat Hondjes geen vliegbrevet haalt en een sportvliegtuig koopt. Dan ben je met vier-vrijf uurtjes in Spanje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach zo'n auto is geen belegging en geen normaal vervoermiddel, maar een fun-object en dat mag wat kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |