Succes.quote:
je was of ga je oramien of hoe dat ook heet.quote:
Ik vouw en rol een schaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je was of ga je oramien of hoe dat ook heet.
Knutselen met kosteloos materiaal. Het doel is dat ik het leuk vind om te doen en het ontspannend werkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vouw en rol een schaal.
[/quothuh, wat is het doel??/ huiswerk of ???
Papercraft ben ik weer even klaar mee, ik probeerde Stewie van Family guy te maken maar dat was zo'n drama dat ik even weer wat anders doe nu.quote:
gewoon leuk voor thuis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vouw en rol een schaal.
[/quothuh, wat is het doel??/ huiswerk of ???
oke nu snap ik je, maar als het nu nat wordt, heb je link gekekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knutselen met kosteloos materiaal. Het doel is dat ik het leuk vind om te doen en het ontspannend werkt.
[..]
Papercraft ben ik weer even klaar mee, ik probeerde Stewie van Family guy te maken maar dat was zo'n drama dat ik even weer wat anders doe nu.
Ik ga hem lakken als hij klaar is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nu snap ik je, maar als het nu nat wordt, heb je link gekeken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Badman? Compleet met muts, mat en eendje?
Drukke tijden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:MXibHxSA3GxjiM:http://www.megasnort.com/(...)n.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Ah, dat strookt niet met wat er werd gezegd. Het item was wel geweld binnen een relatie, maar toen er werd overgegaan op 'soms met de dood als gevolg', werd er gezegd dat er twee meiden door hun ex waren vermoord. En dat klopt dan wel weer met een startblokken relatie met Luc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
Badman? Compleet met muts, mat en eendje?
Dat meisje is vermoord door haar toenmalige vriend, lees ik op de aan haar opgedragen site. Was Dubbel Elletje onder de duiven van die moordende agent aan het schieten?
Ow ja doe maar, kijk wel uit dat er geen onschuldig kind onder z'n pij zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha oh sorry Remlofzal ik hem voor je in mekaar slaan
Dat werkt alleen bij een crematiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, maak je druk om vermoorde ex-en zeg!![]()
Zand er over! of onder de badmat vegen.
Wat een lafbekje ben je toch om een vrouw voor je te laten slaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja doe maar, kijk wel uit dat er geen onschuldig kind onder z'n pij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |