Met zorg samengesteld en geassembleerd.
Processor en koeler zijn vooraf door Azerty gemonteerd en hebben afgezien van de gebruikelijke fabrieks garantie ook mogen genieten van jaartje Azerty garantie.
Ondanks dat de Core 2 Duo bekend stond vanwege zijn overclock potentieel heeft deze nooit hoeven zweten en de koeler in alle rust kunnen spinnen. Het was mij allemaal snel genoeg, daarnaast was er gebrek aan tijd, kennis en zin.
Enkele specificaties:
- Antec Sonata 2
- Coolermaster 390 watt
- Core 2 Duo E6400
- Antec Freezer 7 Pro
- Gigabyte 945P-S3
- Twinmos 2 GB DDR 2 PC 5300
- Radeon 3850 256 MB DDR 3
- Samsung 250 GB, 7200 rpm
- Samsung dvd/rw
Pc is voorzien van een legitieme versie van Windows 7 Professional en komt inclusief 20,1 inch LG L203WT monitor.
Na mijn mening één van de mooiere monitoren en mede daardoor er destijds ook voor gekozen. Laten we eerlijk wezen, je kijkt er immers toch elke dag tegen aan, en het doet geen pijn als je dan tegen wat moois aan kijken mag.
Alle dozen, bonnen, sleuteltjes(kast) zijn aanwezig.
PC draait alles nog soepel, maar weg wegens ruimte gebruik en het feit dat beide bewoners inmiddels aan de laptop zijn.
Tevens krijg je er een Antec Earthwatts 500 watt bij welke er altijd ingezeten heeft. Volgens mij is er iets kleins mee aan de hand, of een stomme fout van mijn kant en doet hij het gewoon, maar had nog een voeding liggen en die er maar in gezet.
Wat zit er zoal bij:
- Microsoft toetsenbord
- Logitech draadloze muis
- Aopen cd/rw writer
- Ricoh dvd/rw writer
Vraagprijs 250 euro.
![1294926499-390.jpg]()
![1294926520-420.jpg]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Zondaar313 op 13-01-2011 21:25:49 ]