Eenhoorns bestaan niet net zoals alle andere fictieve wezens uit boeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben eenhoorns dikke lullen?
Daarom heet het ook fictief hequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eenhoorns bestaan niet net zoals alle andere fictieve wezens uit boeken.
Oh ben jij er zo eentje, je wil bewijs anders is het er niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eenhoorns bestaan niet net zoals alle andere fictieve wezens uit boeken.
wat een verschil +1 of ik zeg er wat leuks bijquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kon ook zeggen: herkenbaar + 1
Maar nee jij moet altijd opscheppen over een ex/scharrel die dat deed. Begint patserig over te komen.
[..]
Ik denk dat huppel dat zelf ook wel kan zeggen
Zal ik de opmerking over dat jij levend bewijs bent dat dwergen bestaan maken of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo eentje, je wil bewijs anders is het er niet?![]()
Wetenschappers ook
Scheelt jou weer typen. Want je hebt alles al meegemaakt lijkt welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat een verschil +1 of ik zeg er wat leuks bijboefuckinghoe
Inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo eentje, je wil bewijs anders is het er niet?![]()
Wetenschappers ook
Doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik de opmerking over dat jij levend bewijs bent dat dwergen bestaan maken of niet?
Dan verwijs ik je graag door naar SBS ofzo.. "The Little Couple"quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik de opmerking over dat jij levend bewijs bent dat dwergen bestaan maken of niet?
Volgens mij heb je dat bij deze al gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was laag!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die was laag!Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik neem mn eigen taksi wel mee. Is sowieso wel handig gezien mn dwaalacties altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
*note: Alle Taksi verstoppen als Huppel komt*
Wel jammer dan, zijn een paar beste tieten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef ArTiC het volgende:
Spoilers die niet zichtbaar zijn op de aaipad
Ohh, das vast 1 van de dingen die ik zeg jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nu al wat het eerste zal zijn dat JK gaat zeggen als ie mij ooit meet: Zo groot ben jij ook helemaal niet en dan mij pesten dat ik een dwerg ben
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel jammer dan, zijn een paar beste tieten.
Verstandigquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn eigen taksi wel mee. Is sowieso wel handig gezien mn dwaalacties altijd
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, das vast 1 van de dingen die ik zeg ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |