Kijk mij eens diep in de ogen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens mis ik dat best wel he. Om echt te verdwalen in iemands blik.
Wat als ze dan keihard begint te lachen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk mij eens diep in de ogen dan
Dan heeft ze geen smaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat als ze dan keihard begint te lachen?
Of begint te huilen. Poorten naar de hel kan je beter niet betreden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat als ze dan keihard begint te lachen?
Hoe weet je dat ze geen smaak heeft als je haar niet eerst hebt mogen proeven?quote:
Heb je het weer over jezelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of begint te huilen. Poorten naar de hel kan je beter niet betreden!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze geen smaak heeft als je haar niet eerst hebt mogen proeven?
Ons zonnestraaltje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of begint te huilen. Poorten naar de hel kan je beter niet betreden!
Zandzakken voor de deur gelegd vandaag?quote:
Neuh bij mij niet nodigquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zandzakken voor de deur gelegd vandaag?
O ja, ons zeer waardeerde lid van de familie Lubbermans!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ons zeer waardeerde lid van de familie Lubbermans!
Slim, op een terp gaan wonenquote:
Roken kan leiden/lijden tot impotentiequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
Zo, eindelijk even relaxen met HIMYM en wat te roken
Och ik heb me toch al voortgeplantquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken kan leiden/lijden tot impotentie
How I Met Your Mother?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
Zo, eindelijk even relaxen met HIMYM en wat te roken
quote:
*gaat snel sigaretten halen*quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken kan leiden/lijden tot impotentie
Van vrouwen die roken krijg ik impotentie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik heb me toch al voortgeplant
Ik dacht dat Impotentie ook betekende dat je m niet omhoog krijgt?quote:
Oh no! Wat een rampquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van vrouwen die roken raak ik impotentie.![]()
Als ik graag longkanker wil dan bef ik wel een opblaaspop van asbest!
Dat slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van vrouwen die roken raak ik impotentie.![]()
Als ik graag longkanker wil dan bef ik wel een opblaaspop van asbest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |