Als Ang3l met een kratje bier aankomt, onteert ie jequote:
Kan idd, ziet er niet erg stabiel uit.quote:
Ang3l is onze knuffelhomo en hij versierd de singlesmannen met een kratje bier.quote:
Iets met bier en piemels iigquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ang3l is onze knuffelhomo en hij versierd de singlesmannen met een kratje bier.
Nee wacht hij verleidt ze met een kratje bier.
Of hij voert ze gewoon dronken met een kratje bier
Aha, dus als Ang3l een kratje bier aanbied, standaard afwijzen dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als Ang3l met een kratje bier aankomt, onteert ie je
Hoe meer hoe beter ook vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets met bier en piemels iig
Alsof iemand Ang3l kan afwijzenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aha, dus als Ang3l een kratje bier aanbied, standaard afwijzen dus
Ten eerste ben ik heel verlegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar was ik al bang voor
Beetje zoals ik en wodkaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter ook vast wel
Nee, dan is het al te laat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je een kuisheidsgordel draagtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik heel verlegenTen tweede kan ik niet liegen
Dat ook jaquote:
Jij en ik?quote:
Ja en dan de sleutel kwijtraken na al dat bier.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je een kuisheidsgordel draagt
Je boobs zijn toch ook epic:quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar was ik al bang voor
Moet wel gewoon kunnen internetten ermee op z'n tijd, minimaal messenger draaien..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan idd, ziet er niet erg stabiel uit.
Heb het laatst op een touch pro 2 gezet, en het draait niet echt stabiel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet wel gewoon kunnen internetten ermee op z'n tijd, minimaal messenger draaien..
En 1 nummer onder de speed-dial kunnen opslaan? Heb je gelijk een groepsgesprek met al je vriendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet wel gewoon kunnen internetten ermee op z'n tijd, minimaal messenger draaien..
Jij bestaat uit enkel wodka?quote:
40% alcohol is de overeenkomstquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bestaat uit enkel wodka?
Sleutel thuis latenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan de sleutel kwijtraken na al dat bier.
Dus jij vind het grappig dat ik verlegen benquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
40% alcohol is de overeenkomst
Echt niet maar eentje! Wel 2 hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En 1 nummer onder de speed-dial kunnen opslaan? Heb je gelijk een groepsgesprek met al je vrienden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bestaat uit enkel wodka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |