Haha je spoort nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Brawler het volgende:
Je mag blij zijn dat er überhaupt mensen posten in die kuttopics van je TS![]()
Stank voor dank
Sorry dat ik je verzoek negeer, maar ik moet het echt vragen: weet je wel wat bijdehand betekent? Die post van mij was alles behalve dat... Daarnaast jaag je iedereen tegen je in het harnas, ik weet niet of je 't doorhebt, maar al deze bois hier proberen gewoon leuk/aardig te doen tegen en je blijft maar arrogant reageren met je kksmoel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders bijdehand doen:')
Who cares?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je verzoek negeer, maar ik moet het echt vragen: weet je wel wat bijdehand betekent? Die post van mij was alles behalve dat... Daarnaast jaag je iedereen tegen je in het harnas, ik weet niet of je 't doorhebt, maar al deze bois hier proberen gewoon leuk/aardig te doen tegen en je blijft maar arrogant reageren met je kksmoel...
Hiihihi ja, en jou moeder heeft vaker gedate met mannen op hyvesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha je spoort niet
Neem Goodluckcharm![]()
Die heeft wel vaker gedate met de mannen op Fok!
Wait.. whut?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hiihihi ja, en jou moeder heeft vaker gedate met mannen op hyves
Oh ja, ga Juan nu eens rap helpen. Het is weer tijd voor z'n dosis dildo. Kun je 'm daarna weer lekker schoonlikke
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ja, ga Juan nu eens rap helpen. Het is weer tijd voor z'n dosis dildo. Kun je 'm daarna weer lekker schoonlikke
Helemaal super.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Martyrs een kutfilm noemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja sorry heurik heb net een kutfilm gezien en nu ben ik in de war
Hij was goed, erg goed. Maar ook erg rauw en een mindfucker.quote:
eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij was goed, erg goed. Maar ook erg rauw en een mindfucker.
En die brede gast maakte me echt agressiefbeetje stoer op een vastgeketend meisje inslaan. Mongool
Waarom post jij in naam van TS?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Who cares?
Maak geen drama om niks joh
ik ben het helemaal met je nichtje eens!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Ik vanmiddag met me nichtje naar de dokter.
Ze had een glas laten vallen, en een diepe snee in haar handje.
Dus wij, hup de fiets op. Komen we daar aan bij de dokter.
Denk je, dat is een lief vrouwtje dat lief is voor kleine meisjes van 4.
Maar nee hoor. Toen ze haar hechtte, begon mijn nichtje natuurlijk te huilen. Het deed pijn.
Begon dat mens haar toch af te snauwen!![]()
Ze moest zich niet zo aanstellen.
Er kwamen wel vaker kindjes, en die huilde helemaal niet. Dus ik probeerde haar een beetje op een nette manier dr bek te snoeren. D'r zit namelijk wel een kind van 4 bij...
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja.
Klacht. Kutdokter... Daar moeten ze de eierstokken bij doorknippen
Balen manquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, volgens mijn vriendin smaakt mijn penis de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
Das dan heel knapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, is ze doodgegaan aan aids?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Das dan heel knap
Want mijn moeder is dood...
En weetje. Ik heb tenminste een sociaal leven, dildo of geen dildo
Ik heb tenminste vrienden...
Dat is bij jou nog maar de vraag
Aangezien je op me blijft reageren
Ik word een beetje schijtziek van jou. Dus ga met je dikke opgeblazen geitenkop ergens anders aandacht zoeken.
Nee, ze stierf aan leukemiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, is ze doodgegaan aan aids?
Hahaha jouw dildo is jouw sociale leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |