Eeuhm nee, die is al weer thuis, bovendien, ik heb geen zolderquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
En nu zit je lekker te blowen en is die kleine de zolder aan het afbranden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef rosepetals het volgende:
Aah. Dat is zielig. En ik vind de opmerking van je nichtje echt heel schattig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef BasEnAad het volgende:
Je had met een bot mes inderdaad haar polsen moeten doorsnijden. En dan luidt roepen: STEL JE NIET ZO AAN!!!einzzz
ja, want de T in dokter is een stille T ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Een vrouwelijke dokter? Het is niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, mijn penis smaakt de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
ik bedoel als dat genaaid wordquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef wise het volgende:
tja, meisje van 4 gaan nou eenmaal huilen als je met hun sneetje bezig bent.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, volgens mijn vriendin smaakt mijn penis de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
laat maar hangenquote:
Jimmy Carrquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, volgens mijn vriendin smaakt mijn penis de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |