abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:10:14 #126
165512 MASD
Music is dead.
pi_91276892
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Smijn. het volgende:
Hoi! O+
Wanneer raak jij zwanger?
Long live music.
pi_91276907
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh, hij blijft hier rustig liggen hoor. :P
Je mag hem ook wel aan iemand anders verkopen, dan download ik hem wel. :')
pi_91276917
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja dat zeg jij. Jullie denken hier ook allemaal dat ik depressief ben en zelfmoord wil plegen. Wat hier staat zegt niets.
Maar ik ken hem ook goed irl he, vergeet dat niet.
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Het aan jou uitleggen snap ik wel als hij zo'n hekel aan je heeft. :P

Hoe fix je het eigenlijk?
We gingen altijd heel goed met elkaar om, zelfs na de break-up. Waar die haat voor mij opeens vandaan kwam voor ie em smeerde, i dunno. Echt niet. Dat ie me nu even niet mag begrijp ik. Maar ik heb toen, 3 maanden geleden ongeveer dus, ook gevraagd waarom enzo. Kreeg ik ook geen antwoord. En toen had ie dus nog geen hekel aan me..
Hoe fix ik wat?
I'm not a sinner.
pi_91277021
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Plums het volgende:

[..]

Maar ik ken hem ook goed irl he, vergeet dat niet.

[..]

We gingen altijd heel goed met elkaar om, zelfs na de break-up. Waar die haat voor mij opeens vandaan kwam voor ie em smeerde, i dunno. Echt niet. Dat ie me nu even niet mag begrijp ik. Maar ik heb toen, 3 maanden geleden ongeveer dus, ook gevraagd waarom enzo. Kreeg ik ook geen antwoord. En toen had ie dus nog geen hekel aan me..
Hoe fix ik wat?
Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat er altijd twee kanten van het verhaal zijn. Wat jij hier post is niet per definitie waarheid.

Met je kind, op je 20ste. Het onderhouden enzo. :o Ik vind het knap.
pi_91277091
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef MASD het volgende:

[..]

Wanneer raak jij zwanger?
Wanneer kom je langs?

Maar om even iets toe te voegen, een vriendin van me had een buurmeisje dat ook niet wist dat ze zwanger was tot de 8e maand. Maar zij probeerde gelukkig sowieso al ene kind te krijgen.
En er is nu ook zo'n programma op discovery travel&living 'I didn't know I was pregnant'
pi_91277099
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Je mag hem ook wel aan iemand anders verkopen, dan download ik hem wel. :')
Ja, maar niemand komt meer in mijn topic. :') En ik heb geen zin meer om het erop te zetten enzo, weer allemaal foto's maken. :') Ik houd het gewoon hier en ik slijt het wel een keer aan collega's van m'n moeder ofzo. :')
pi_91277132
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, maar niemand komt meer in mijn topic. :') En ik heb geen zin meer om het erop te zetten enzo, weer allemaal foto's maken. :') Ik houd het gewoon hier en ik slijt het wel een keer aan collega's van m'n moeder ofzo. :')
Heb je nog mascara nodig? :')
pi_91277145
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Wanneer kom je langs?

Maar om even iets toe te voegen, een vriendin van me had een buurmeisje dat ook niet wist dat ze zwanger was tot de 8e maand. Maar zij probeerde gelukkig sowieso al ene kind te krijgen.
En er is nu ook zo'n programma op discovery travel&living 'I didn't know I was pregnant'
Ja, maar dat lijkt me zo sterk. :') Ik vind het ook zo raar dat je gewoon ongesteld blijft worden. Ik bedoel, ik heb geen onregelmatige cyclus, dus bij mij lijkt het sterk dat je zwanger wordt. Maar dan moet je in feite áltijd met een condoom neuken. o_O
pi_91277147
Of plums, jij? Kan je zoontje leuk mee spelen ook. :D
pi_91277193
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of plums, jij? Kan je zoontje leuk mee spelen ook. :D
Wil je je mascara kwijt ofzo?
pi_91277216
Noor, ik heb er al 10 ofzo.
pi_91277218
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, maar dat lijkt me zo sterk. :') Ik vind het ook zo raar dat je gewoon ongesteld blijft worden. Ik bedoel, ik heb geen onregelmatige cyclus, dus bij mij lijkt het sterk dat je zwanger wordt. Maar dan moet je in feite áltijd met een condoom neuken. o_O
Als ik een onregelmatige cyclus zou hebben en ik zou geen seks hebben met condoom zou ik sowieso elke maand dat ik niet ongesteld word checken of ik niet zwanger ben. :') Gelukkig is mijn cyclus zo regelmatig dat ik als ik twee keer doorslik al ongesteld word. :')
pi_91277238
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Wil je je mascara kwijt ofzo?
Ja ik had er twee gekocht in een aanbieding maar wtf moet ik met twee mascara's :')
pi_91277244
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat er altijd twee kanten van het verhaal zijn. Wat jij hier post is niet per definitie waarheid.

Met je kind, op je 20ste. Het onderhouden enzo. :o Ik vind het knap.
Hm weet je, ik heb ook werkelijk geen idee wat er in zn kop omgaat. Als hij het tegen jou wel bloedeerlijk vertelt, hoor ik t graag. ;)

Nou, heel zuinig zijn? :') Jezelf alleen het hoognodige geven. Weinig leuke dingen doen die geld kosten. Een moeder hebben die thank god ook hier en daar wat dingen betaalt. :P
En Nederland is nog vrij aardig voor mensen zonder inkomen die een kindje hebben. Gelukkig maar, anders had ik echt geen rooie cent. Dan zou ik zelfs zn voeding niet eens kunnen betalen :')
I'm not a sinner.
pi_91277247
WIL JIJ SMIJN? Hij's heel goed. ¤ 17,99 in de winkel, je ma ghem voor 12 euro hebben.
pi_91277250
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Als ik een onregelmatige cyclus zou hebben en ik zou geen seks hebben met condoom zou ik sowieso elke maand dat ik niet ongesteld word checken of ik niet zwanger ben. :') Gelukkig is mijn cyclus zo regelmatig dat ik als ik twee keer doorslik al ongesteld word. :')
Joh, ik ben soms nu al helemaal panisch als ik een dag later kom. Dan denk ik AAAAHAAAAAAH. :')
pi_91277258
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja ik had er twee gekocht in een aanbieding maar wtf moet ik met twee mascara's :')
Hahaha, lol. Ik heb even gekeken welke je bedoelt, maar die heb ik zelf ook en ik vind hem kak, dus sorry.
pi_91277295
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Plums het volgende:

[..]

Hm weet je, ik heb ook werkelijk geen idee wat er in zn kop omgaat. Als hij het tegen jou wel bloedeerlijk vertelt, hoor ik t graag. ;)

Nou, heel zuinig zijn? :') Jezelf alleen het hoognodige geven. Weinig leuke dingen doen die geld kosten. Een moeder hebben die thank god ook hier en daar wat dingen betaalt. :P
En Nederland is nog vrij aardig voor mensen zonder inkomen die een kindje hebben. Gelukkig maar, anders had ik echt geen rooie cent. Dan zou ik zelfs zn voeding niet eens kunnen betalen :')
Maar je studeerde niet ofzo? Ik stuur je wel een keer chocola op. :D
pi_91277300
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja ik had er twee gekocht in een aanbieding maar wtf moet ik met twee mascara's :')
Gewoon wachten tot ie leeg is en dan die gebruiken? :P Als je hem niet opent, dan gebeurt er niks mee.
pi_91277310
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja ik had er twee gekocht in een aanbieding maar wtf moet ik met twee mascara's :')
Alles stopt ie in zn mond dus om hem nou mascara te geven... :') En ikzelf heb pas nieuwe :+ Gratis :9
I'm not a sinner.
pi_91277327
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Gewoon wachten tot ie leeg is en dan die gebruiken? :P Als je hem niet opent, dan gebeurt er niks mee.
Ja maar de volgende keer wil ik L'Oreal Architect mascara _O- maar die was er nu nog niet in waterproof. :')
pi_91277342
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Plums het volgende:

[..]

Alles stopt ie in zn mond dus om hem nou mascara te geven... :') En ikzelf heb pas nieuwe :+ Gratis :9
Is goed voor z'n weerstand! :')
pi_91277343
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja maar de volgende keer wil ik L'Oreal Architect mascara _O- maar die was er nu nog niet in waterproof. :')
Oh. :') Welke heb je nu dan? Ik haat sowieso waterproof. Vet slecht voor je wimpers.
pi_91277362
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oh. :') Welke heb je nu dan? Ik haat sowieso waterproof. Vet slecht voor je wimpers.
Is dat slecht voor je wimpers?
pi_91277366
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oh. :') Welke heb je nu dan? Ik haat sowieso waterproof. Vet slecht voor je wimpers.
Max Factor weet ik veel. :') Ik had twee verschillende gekocht. Die ik te koop heb is Max Factor False Lash Effect. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')