Bis Spátahquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er weg van mensen
bis morgen!
Bis Later MDquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er weg van mensen
bis morgen!
tot morgen duckiequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er weg van mensen
bis morgen!
ik had het gezien ja geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
whehehe Vlaams tv-programma ‘Basta’ neemt wraak op helpdesk Mobistar
quote:
Ja het is heel hard nodigquote:
quote:
Meesterlijkquote:
Geniet er vanquote:
Voor mij ookquote:[..]
gaat een leuk weekend worden
jammer!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Ladylike het volgende:
ff JF op de pc laten, die kreeg een sms dat hij zn pm op een ander forum moet inlezen.
Onze geplande trip van morgen gaat niet door
dus
Bis Later Llquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Ladylike het volgende:
ff JF op de pc laten, die kreeg een sms dat hij zn pm op een ander forum moet inlezen.
Onze geplande trip van morgen gaat niet door
dus
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, restaurant voor zaterdag is gereserveerd. Om de luiheid te bestrijden, ben ik er maar naartoe gefietst in plaats van even te bellen.
olie ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik weer... goed begin van je weekend
[ afbeelding ]
olijfolie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik weer... goed begin van je weekend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
Was gisteren bij de DWDD, GE-NI-AALquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |