Vanmorgen moest ik vanuit Huis (Hoorn) naar mijn werk in Zaandam
Hier onder zie je een grafische afbeelding voor een verbeterde visualisatie:
![2q9waz6.gif]()
Op mijn telefoon keek ik even naar de verkeersinformatie en zag het volgende:
![281qycy.png]()
Op dat stuk dus gewoon meer dan een uur vertraging door file

Ik wilde niet een uur in de file staan, dus besloot via Volendam naar Zaandam te rijden.
Toen ik net van de afslag af was kwam er een motoragent voor me rijden die me gebaarde hem te volgen.
Op dat moment lichte zijn ledlamp bordje ook op, waarop stond: politie - volgen.
Dus ik achter hem aanrijden, kom ik op een groot industrieterrein terecht.
Vervolgens moet ik een loods binnen rijden waar zo'n 50+ agenten staan.
Een van de agenten vroeg aan mij of ik wilde meewerken aan een preventief onderzoek tegen drugs, wapens en nog iets wat ik niet onthouden had, kortom; of ze mijn auto even doorzoeken mochten.
Natuurlijk mag dat van mij, want ik vind het goed dat de politie haar tijd aan dit soort zaken besteedt
Eerst keken ze overal in mijn auto met 3 agenten, vervolgens kwam er een drugshond aan

Dus dat beest begint te snuffelen en merkt plotseling de zak met koekjes op die op de bijrijders stoel ligt !
Dus die hond begint met zijn natte neus aan mij koekjes te ruiken
De agent van de hondenbegeleiding dacht blijkbaar dat er iets verdachts in het zakje met koekjes lag.
Volgens mij vinden honden koekjes gewoon lekker, maar ik heb niks met dieren dus ik zal het wel mis hebben.
Vervolgens pakt die agent de zak met koekjes en kiepert hem zo leeg op de passagiers stoel

?!
Dus ik zat met zo'n ' wtf-gezicht >

' waardoor ik er iets uit floepte.
Ik vroeg aan de agent: "Agent, wilt u misschien een koekje ? ik heb alleen niet genoeg voor de rest van het korps"
Toen zei die eikel letterlijk dat ik m'n smoel moest houden, niet zo bijdehand moest doen en moest meewerken aan het onderzoek

!
Nja dat was dus mijn klacht, ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik gekrenkt ben

!
[ Bericht 0% gewijzigd door So_Surreal_Baby op 13-01-2011 13:13:04 ]