Je kan toch ook linksboven douwen met die wiebelstick?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, want er zitten maar 4 sensors in(of 2 dubbele)
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees het al. De PS3 is te ingewikkeld voor mij
het 1 sluit inderdaad het ander niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verwende nesten zijn het!
Maar ik vind het ook niet zo heel erg dat het een gamer is, hij heeft er ook veel van geleerd. Zijn engels is bv. al best aardig voor iemand van 10
En tja, zolang hij zich niet de hele dag opsluit enzo en ook buiten speelt, zal het wel loslopen. De kinderen zijn tegenwoordig sowieso heel anders.
Wat dus wordt geregistreerd als naar links EN naar bovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan toch ook linksboven douwen met die wiebelstick?
Misschien wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, beter dan crashdieeten waar we het eerder over hadden.
Maar da's juist leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees het al. De PS3 is te ingewikkeld voor mij
Ja en ik heb dus totaal niks met ouders die roepen 'mijn kind mag niet gamen en geen tv kijken'. Alsof je je kind dan automatisch zou verpesten. Imho is mijn kind ms wel beter voorbereid op de wereld straks.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
het 1 sluit inderdaad het ander niet uit
ik zat als kind ook uren op de atari hoor...
Controller zonder draadje is sowieso niet goed voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's juist leukdat je dan al wiebelend over een balk moet lopen door die controller recht te houden... wat ik nooit kan, ik beweeg teveel. Zodat ik dan weer van dat balkje afpleur
Of dat je een pijl afschiet en die door de controller te bewegen kan besturen tot ie zo POEF tussen de oogjes van de tegenstander knaltOf in 't piemeltje.
Dat dus!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik heb dus totaal niks met ouders die roepen 'mijn kind mag niet gamen en geen tv kijken'. Alsof je je kind dan automatisch zou verpesten. Imho is mijn kind ms wel beter voorbereid op de wereld straks.
Het ging om het aantal knoppen, niet het aantal sensoren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dus wordt geregistreerd als naar links EN naar boven
Bij mij wel. Dan ruk ik de PS niet meer uit de kastquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Controller zonder draadje is sowieso niet goed voor mij
Nee hoor, ik was net zo toen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verwende nesten zijn het!
Maar ik vind het ook niet zo heel erg dat het een gamer is, hij heeft er ook veel van geleerd. Zijn engels is bv. al best aardig voor iemand van 10
En tja, zolang hij zich niet de hele dag opsluit enzo en ook buiten speelt, zal het wel loslopen. De kinderen zijn tegenwoordig sowieso heel anders.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij wel. Dan ruk ik de PS niet meer uit de kast
Je post op FOK!.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was net zo toen.
Mijn engels was daardoor inderdaad op jonge leeftijd al heel erg goed.
En als hij er inderdaad gewoon nog bij buitenspeelt en andere dingen onderneemt zie ik het probleem niet.
Ik ben ook vrij normaal gebleven volgens mij
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus!
E mijn kind kijkt echt niet de hele dag cartoons. Nee NatGeo en Dicovery staan op bij hem![]()
Bij mij vlogen ze ook weleens door de lucht, maar niet omdat ik schrokquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had het vaak met games als TombRaider en Resident Evil dan schrok ik zo hard dat die controller door de lucht vloog. Zonder draadje ben ik dat ding kwijt joh
Ach, ik heb recentelijk tegen 10GB aan Dragonball Z gedownloadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat, geschiedenis vindt ie boeiend en dino's en wildlife enzo.
En de nodige cartoons hooren zelfs daar pikt ie nog wel eens wat op
Ach zolang ik er zelf geen last van hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je post op FOK!.
Normaal is dus al vervlogen
herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
En hij wil game-ontwerper worden later
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat, geschiedenis vindt ie boeiend en dino's en wildlife enzo.
En de nodige cartoons hooren zelfs daar pikt ie nog wel eens wat op
Maar over het geheel genomen zijn kinderen echt wel anders dan toen ik jong was (weet ook niet hoe jong jij bent hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was net zo toen.
Mijn engels was daardoor inderdaad op jonge leeftijd al heel erg goed.
En als hij er inderdaad gewoon nog bij buitenspeelt en andere dingen onderneemt zie ik het probleem niet.
Ik ben ook vrij normaal gebleven volgens mij
FFquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Gisterw eer met de PS3 gespeeld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |