Mijn vader is het niet met je eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen.
Die heb ik nooit gehad, ik had een Segaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Controller is grotendeels hetzelfde als van de ps2 en psx
Arme papa,quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief lacht zijn vader uit, want die is lang niet zo goed als hij. En een hand-oog coördinatie dat dat jochie heeft.
zo uit mijn hoofd zeg ik, 13. dan reken ik de "knuppeltjes" meequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 ! (en die 22 op de controller)
Wat.... die 2 knopjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjes
Ja jeeeeeeeeeeeeemig, da's alleen maar handig want dan kun je lekker eel bewegen me oew pupke!quote:
Nee echt, het is wonderlijk hoe ontzettend snel hij (en de meesten met hem denk ik..) dingen oppikt hoor. En gewoon zo behendig, niet normaal...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme papa,
Zou net zolang gaan oefenen tot ik hem kon verslaan.
Of mijn oude nes met Megaman 3 ofzo erbij pakken.
Mag ie proberen daarmee beter te zijn
En reken je het knuppeltje dan 2x?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd zeg ik, 13. dan reken ik de "knuppeltjes" mee
nee 14 met de "hoofdmenuknop" erbij
Ik reken de knuppeltjes als 5, drukken/Li/Re/Ho/La en die menu knoppen ben ik nog vergeten. L1/2 R1/2 zijn ook 4 knoppen he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd zeg ik, 13. dan reken ik de "knuppeltjes" mee
nee 14 met de "hoofdmenuknop" erbij
Ja is ook zo dat ze dat op jonge leeftijd sneller oppikken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt, het is wonderlijk hoe ontzettend snel hij (en de meesten met hem denk ik..) dingen oppikt hoor. En gewoon zo behendig, niet normaal...
Dan tel ik er 25quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ff denken....
Cursor toetsen 4 mogelijkheden, dus 4st
Wiebelstickjes (is tevens R3 en L3) in totaal 5 mogelijk heden per stuk, dus 10st
R1
R2
L1
L2
Select
Start
Rondje
Driehoekje
Vierkantje
Kruisje
En de PS toets, da knupke in 't midden
Scherp, niet aan gedachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En reken je het knuppeltje dan 2x?
Want bewegen kan.... maar er op drukken is een aparte "knop", nl de L3 en R3.
Dat je de cursurtoets als 4 rekent oke, dat zijn 4 aparte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reken de knuppeltjes als 5, drukken/Li/Re/Ho/La en die menu knoppen ben ik nog vergeten. L1/2 R1/2 zijn ook 4 knoppen he.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is ook zo dat ze dat op jonge leeftijd sneller oppikken.
Weet nog dat ik vroeger voor een oom en tante van me altijd werd ingezet om levels te halen die hen niet lukte.Ook al kende ik het spel niet was ik er heel snel beter in dan hen.
Maar jeugd vind vaak die oude spelletjes niet zo leuk omdat daar vaak geen save functie opzit en als je af bent je dus ook van voren af aan kunt beginnen.
Wij wisten toen niet beter maar nu zijn ze al vrij snel te gefrustreerd om opnieuw te beginnen
Eh nee, want er zitten maar 4 sensors inquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je de cursurtoets als 4 rekent oke, dat zijn 4 aparte.
Maar de knuppeltjes.... hooguit als 2! (bewegen en de L/R-3 toets)
Als je daar nog de richtingen gaat tellen dan moet je ook linksboven, rechtsboven, linksonder, nog meer linksonder, nog iets verder linksonder, bijna helemaal onder etc gaan tellen
20 toetsen heeft dat krengquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reken de knuppeltjes als 5, drukken/Li/Re/Ho/La en die menu knoppen ben ik nog vergeten. L1/2 R1/2 zijn ook 4 knoppen he.
Niet heel interessant dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over dat we niks meer kunnen leren en over knopjes.
Ik lees het al. De PS3 is te ingewikkeld voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
O en dan moet je de controller zelf ook tellen. Want bij sommige spellen zoals Heavenly Sword kun je daar ook mee bewegen en dingen besturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |