Groot gelijk, nee weet ik niet? Wat is er zo bijzonder aan jouw huisje dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet zomaar mijn huis uit.
Weet je hoe cool dat ontworpen is?!
Iedereen vind het mooiHeeft prijzen gewonnen
En ligt midden in het centrum
onder de rivieren, nooitquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zullen we gelukkig worden in mijn appartementje, met die tafel
Make me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hup, naar bed jij Q en snel een beetje
* missbehavin schudt met haar nieuw ontdekte cupmaat en kijkt extra strengquote:
Lol denk dat jij altijd wel binnen een straal van 30km rond Amsterdam zal blijvenquote:
Pas nou op, straks ligt iedereen in zijn nest hier.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt met haar nieuw ontdekte cupmaat en kijkt extra streng
Dat is mooi, want Q ligt tegen die tijd in het mijne hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks ligt iedereen in zijn nest hier.
Tenzij miljonair, ja dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol denk dat jij altijd wel binnen een straal van 30km rond Amsterdam zal blijven
Nou ja, de buitenkant van het complex is wel apart. Allemaal met oud hout en zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot gelijk, nee weet ik niet? Wat is er zo bijzonder aan jouw huisje dan?
Dan ga je naar kwadijkquote:
Q in bed bij B.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is mooi, want Q ligt tegen die tijd in het mijne he
Oh geweldig!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de buitenkant van het complex is wel apart. Allemaal met oud hout en zo.
En de appartementen zijn zo ontworpen dat je keihard rondjes kan rennenAlle kamers hebben minimaal 2 in/uit-gangen (behalve de wc) zit bijna allemaal op elkaar anagesloten dus je kan loeihard 8-jes rennen
Soms wel onhandig hoor. Ben je aan het praten, wil je naar de ander lopen... loopt die ander net het andere cirkeltje, zit je mekaar als een soort tekenfilm achterna
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de buitenkant van het complex is wel apart. Allemaal met oud hout en zo.
En de appartementen zijn zo ontworpen dat je keihard rondjes kan rennenAlle kamers hebben minimaal 2 in/uit-gangen (behalve de wc) zit bijna allemaal op elkaar anagesloten dus je kan loeihard 8-jes rennen
Soms wel onhandig hoor. Ben je aan het praten, wil je naar de ander lopen... loopt die ander net het andere cirkeltje, zit je mekaar als een soort tekenfilm achterna
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Q in bed bij B.
Waarom denk ik nou weer hieraan.
[ afbeelding ]
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
En dan stuur je mij een keer een ticket zodat ik je kan op komen zoeken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk eerder ergens waar het warm is, strand.... en dan niks doen de rest van mijn leven
Buzz?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had toch echt andere spelletjes in gedachten
Ze zien er toch ook gewoon uit als snoepjes. Ik vind het niet gek dat veel kinderen die fout maken hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je dat al snoepjes noemt..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh geweldig!!!![]()
Een tikkertjehuis![]()
Dat had een vriend van mij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |