Succesquote:
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderen () hebben later waarschijnlijk meer verstand van computers dan ik.
Als ze er meer verstand van krijgen dan ik en het me uit gaan proberen te leggen gaan ze het huis uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderen () hebben later waarschijnlijk meer verstand van computers dan ik.
Dus mensen als Steve Jobs, Bill Gates etc snappen er eigenlijk niets meer van volgens deze theorie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.
En dan wordt het tijd voor een Technische Singulariteit
Gemiddeldenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus mensen als Steve Jobs, Bill Gates etc snappen er eigenlijk niets meer van volgens deze theorie?.
Mijn opa van 88 wil een iPad omdat hij weer mee wil doen in de ontwikkelingen enzo. Hij krijgt z'n pc uit 1998 niet eens aan. Laatst belde hij in paniek op omdat de computer kapot was. Kutding dit, rotapparaat dat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.
En dan wordt het tijd voor een Technische Singulariteit
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.quote:
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklikquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.
Dat kan iedereen.
Nerdisme is genetisch bepaald, zo blijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.
Dat kan iedereen.
Echter, nieuwe dingen leren gaat steeds moeilijker en duurt steeds langer naarmate we ouder worden. Tel daarbij op dat er steeds meer nieuwe dingen bij komen en je kunt zien dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan iedereen.
moet die een apple nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklik
En dan wilt hij foto's van de ene map naar de andere slepen en dan maakt hij op de een of andere manier allemaal kopietjes in de eerste map. En hij kan niet dubbelklikken op de één of andere manier. Hij heeft dat ding meerdere keren bijna uit het raam geflikkerd.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklik
En dan wilt hij foto's van de ene map naar de andere slepen en dan maakt hij op de een of andere manier allemaal kopietjes in de eerste map. En hij kan niet dubbelklikken op de één of andere manier. Hij heeft dat ding meerdere keren bijna uit het raam geflikkerd.
Mijn vader is nu al zo ver dat hij niet meer elke dag hoeft te vragen hoe hij foto's van de camera krijgt en ze kan uploaden op marktplaats.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echter, nieuwe dingen leren gaat steeds moeilijker en duurt steeds langer naarmate we ouder worden. Tel daarbij op dat er steeds meer nieuwe dingen bij komen en je kunt zien dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden is.
2 ! (en die 22 op de controller)quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjes
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjes
Dat is wel een oplossing, en zo duur hoeft een apple niet te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vindt ie toch veel te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |