abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91258176

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic, dus gedraag je.

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Pre-Pasen-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je op de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91258188
Logische TT iig :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91258189
En nu, ervandoor, snollicitatie. :W
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91258220
Mijn kinderen ( :') ) hebben later waarschijnlijk meer verstand van computers dan ik.
Tap tap tap
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:19:50 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91258442
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
En nu, ervandoor, snollicitatie. :W
Succes :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_91258515
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderen ( :') ) hebben later waarschijnlijk meer verstand van computers dan ik.
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.

En dan wordt het tijd voor een Technische Singulariteit :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:22:18 #7
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91258532
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Als ze er meer verstand van krijgen dan ik en het me uit gaan proberen te leggen gaan ze het huis uit.
Verder is het samen gamen alleen al een goede reden om kinderen te willen.
Totdat ze papa verslaan natuurlijk
pi_91258551
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.

Dus mensen als Steve Jobs, Bill Gates etc snappen er eigenlijk niets meer van volgens deze theorie? :P.
Get woke, go broke!
pi_91258567
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus mensen als Steve Jobs, Bill Gates etc snappen er eigenlijk niets meer van volgens deze theorie? :P.
Gemiddelden :)
pi_91258603
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mijn opa van 88 wil een iPad omdat hij weer mee wil doen in de ontwikkelingen enzo. Hij krijgt z'n pc uit 1998 niet eens aan. Laatst belde hij in paniek op omdat de computer kapot was. Kutding dit, rotapparaat dat.
Lag het snoer van de monitor eruit ;(
En nu wil hij dus een laptop of een iPad. Hij heeft even met de iPhone van m'n zwager geklooid, en het lijkt ons geen goed idee, maar hij snapt niet waarom hij het niet zou snappen :')
Tap tap tap
pi_91258607
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gemiddelden :)
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.

Dat kan iedereen.
Get woke, go broke!
pi_91258660
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.

Dat kan iedereen.
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklik :D
En dan wilt hij foto's van de ene map naar de andere slepen en dan maakt hij op de een of andere manier allemaal kopietjes in de eerste map. En hij kan niet dubbelklikken op de één of andere manier. Hij heeft dat ding meerdere keren bijna uit het raam geflikkerd.
Tap tap tap
pi_91258662
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat kan iedereen.
Nerdisme is genetisch bepaald, zo blijkt :P
Sarcasme. Herken het.
pi_91258729
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat kan iedereen.
Echter, nieuwe dingen leren gaat steeds moeilijker en duurt steeds langer naarmate we ouder worden. Tel daarbij op dat er steeds meer nieuwe dingen bij komen en je kunt zien dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden is.
pi_91258758
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklik :D
En dan wilt hij foto's van de ene map naar de andere slepen en dan maakt hij op de een of andere manier allemaal kopietjes in de eerste map. En hij kan niet dubbelklikken op de één of andere manier. Hij heeft dat ding meerdere keren bijna uit het raam geflikkerd.
moet die een apple nemen ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:28:24 #16
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91258771
Ik ben allang blij dat kleine man niet op msn zit, boeit hem nog totaal niet. :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:29:07 #17
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91258797
quote:

[..]

:') Mijn pa is net zo. Hoe vaak die me niet belt, half in paniek
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:29:08 #18
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91258799
quote:

[..]

Mijn vader is nu al zo ver dat hij niet meer elke dag hoeft te vragen hoe hij foto's van de camera krijgt en ze kan uploaden op marktplaats.
Is ook het enige wat hij op de computer doet, mailen en marktplaats gebruiken.
En daar wil hij nu dan een nieuwe laptop voor gaan kopen met zoveel eisen dat hij rond de 800 euro uitkomt 8)7
pi_91258820
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Echter, nieuwe dingen leren gaat steeds moeilijker en duurt steeds langer naarmate we ouder worden. Tel daarbij op dat er steeds meer nieuwe dingen bij komen en je kunt zien dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden is.
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjes ;(
Tap tap tap
pi_91258829
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

moet die een apple nemen ;)
Dat vindt ie toch veel te duur ;)
Tap tap tap
pi_91258836
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

2 ! (en die 22 op de controller)
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:30:18 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91258839
Oude mensen moeten wegblijven van techniek
Daar komen ongelukken van... en frustraties bij de kinderen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_91258850
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:

[..]

2 !
De controllers dan :P
Tap tap tap
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:30:42 #24
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91258856
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

_O- Zoonlief lacht zijn vader uit, want die is lang niet zo goed als hij. En een hand-oog coördinatie dat dat jochie heeft. :D
pi_91258869
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat vindt ie toch veel te duur ;)
Dat is wel een oplossing, en zo duur hoeft een apple niet te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')