quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef Gnomestein het volgende:
- Een beter alternatief voor mijn AC-Ryan PlayOn!HD
Ik vind de mogelijkheden ermee wat te summier én door de chipset is transferen maar met een minimale snelheid mogelijk... Dus vandaar een beter alternatief.quote:
Noem eens wat alternatieven danquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef Gnomestein het volgende:
Ik vind de mogelijkheden ermee wat te summier én door de chipset is transferen maar met een minimale snelheid mogelijk... Dus vandaar een beter alternatief.
Nee, is dezelfde chipset met dezelfde bottleneck.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Je bedoelt een Eminent mediaspeler?
Ik heb mijn oog laten van op spelers van Tvix, maar die bieden nog steeds niet wat ik precies wil. Neem bijvoorbeeld de mogelijkheden van Boxee en Mediaportal met betrekking tot de series/films en bijbehorende moviesheets. Ik maak dat nu met behulp van een programma (.jpeg'je) op de computer, maar zou beter moeten kunnen... Ook weet ik niet of die dus een hogere snelheid uit het netwerk kan halen, wat de Realtek chipset-mediaplayers erg slecht lijken te kunnen (+- 5mbit over bedraad netwerk)... Misschien dus dat een gadgetpersoon wel een alternatief heeft of wist en deze wilde ruilenquote:
Kan je mij vertellen wat ik eventueel "laat liggen" als ik voor een 2nd generation kies en niet voor een 3rd generation iPod Touch? Voor een 2nd generation verwacht ik gezien de leeftijd van de Wii trouwens wel een bedrag erbij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:05 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb nog wel een ipod touch 2G liggen.
Interesse?
Poeh geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:00 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen wat ik eventueel "laat liggen" als ik voor een 2nd generation kies en niet voor een 3rd generation iPod Touch? Voor een 2nd generation verwacht ik gezien de leeftijd van de Wii trouwens wel een bedrag erbij.
En dus ga ik voor een eerdere generatie, omdat in de nieuwe een aantal features zitten die ik niet nodig heb. Plus dat eentje uit de laatste generatie een stuk meer waard is in euro's, dus wordt ruilen wat minder makkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Even dat je het weet, we zitten nu op generatie 4.
Ik moet eerst zo'n 15 á 20 kilo aankomen wil ik die stilts uit die gewichtsklasse kunnen gebruiken...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef rood_wit_blauw het volgende:
iets niet uit het lijstjemisschien dat je het wel wat vind?
[TR] bied aan: jumping stilts vraag: iets leuks :)
Ik spreek dan nu over de Wii met alle vermeldde accessoires erbij. Ik wil er graag 100 euro bij, op basis van de leeftijd van de Wii+accessoires en de staat van jouw Touch.quote:
Dat is mij te gortig.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Gnomestein het volgende:
I
[..]
Ik moet eerst zo'n 15 á 20 kilo aankomen wil ik die stilts uit die gewichtsklasse kunnen gebruiken...
[..]
Ik spreek dan nu over de Wii met alle vermeldde accessoires erbij. Ik wil er graag 100 euro bij, op basis van de leeftijd van de Wii+accessoires en de staat van jouw Touch.
Wat had je zelf in gedachte dan? Vergeet niet dat je Touch niet echt meer in nieuwstaat is...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dat is mij te gortig.
Ik haak hierbij af.
Ik zou het knap vinden als je een 2de hands ipod in nieuwstaat weet te vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Wat had je zelf in gedachte dan? Vergeet niet dat je Touch niet echt meer in nieuwstaat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |