abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91256595
Er valt vast te beknibbelen op die kosten, FFT :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91256644
En waar heb jij een rechtsbijstandverzekering voor nodig :? Nederlanders zijn over het algemeen echt over verzekerd...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:37:34 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91256665
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
En waar heb jij een rechtsbijstandverzekering voor nodig :? Nederlanders zijn over het algemeen echt over verzekerd...
Persoonlijk heb ik het voor mijn werk afgesloten. Dat is het enige waar ik het ook voor heb.
pi_91256806
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

moet je ook geen mixen kopen ;) maar gewoon zelf maken.

doe ik ook, zo weet ik precies wat er in mijn brood zit :)

Nou ja geen moeten natuurlijk, je kunt kan ik beter zeggen,das aardiger :@
En terecht, maar moet ik eerst een andere toko vinden waar ze gewoon meel verkopen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91256820
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat je wel zorgtoeslag krijgt, FFT, die drempel ligt namelijk veel hoger dan huurtoeslag.

Verder is je telefoon echt belachelijk duur per maand :o
En de kosten voor autorijden voor het dansen worden neem ik aan ook (deels) vergoed door het salaris bij het dansen.
nee ik rij naar wateringen 1 of meerdere keren per week en naar a4 of dansschool voor optredens krijg ik niet vergoed.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91256844
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
heb ze al 2x nodig gehad...
pi_91256851
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En terecht, maar moet ik eerst een andere toko vinden waar ze gewoon meel verkopen :P
http://www.molenaarsgilde(...)eel-publiek&Itemid=1

daar kun je molens in de buurt zoeken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91256894
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef DarkElf het volgende:
He P, ik heb mijn weekmenu af 8-) Morgen eens boodschappen doen.
Nu al? :o -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91256909
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nu al? :o -O-
ja had de geest (lees, nieuwe kookboeken)
en morgen ga ik boodschappen doen zodat we t weekend vrij hebben, das even nodig. De mr heeft ff behoefte aan rust door verschillende dingen.. Plannen voor zaterdagavond ook afgezegd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91256941
net vader gesproken en ik ga nu baas bellen om te vragen om te vertellen dat ik voor een grote beslissing sta met app en dat ik vandaag uitsluitsel moet geven en het ervan afhangt wat hij zegt dus of het meer naar de ja is of de nee is, of hij dat nu kan vertellen

hij wordt geïrriteeeerddddd
pi_91256953
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vaste lasten per maand: EUR 1020,- (huur incl. korting, verzekeringen, telefoon (niet eens internet en tv erbij geteld).
dan ook nog eens benzine erbij; ongeveer 240 per maand zonder lange ritten gemaakt te hebben.

lenzen; 105 euro per ongeveer 7 maanden
anwb: 71.50 euro per jaar
tennis: 210 euro lidmaatschap per jaar

haha dit gaat echt niet... ik zit heel dicht bij ja aan, dat ik wil maar als ik dit op een rijtje zet.. dan moet ik van mn ouders lenen. dat gaat ook niet de goede kant op.
WTF :o 240 EUR brandstof? :o Ik heb 160 EUR ingecalculeerd voor diesel en ik rij 25000 per jaar :o
pi_91256970
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

en morgen ga ik boodschappen doen zodat we t weekend vrij hebben, das even nodig. De mr heeft ff behoefte aan rust door verschillende dingen.. Plannen voor zaterdagavond ook afgezegd.
hoe gaat het met je schoonzus?
pi_91257005
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoe gaat het met je schoonzus?
gaat.

net derde chemo gehad, binnenkort een scan om te zien of het uberhaupt nut heeft gehad en dan kijken of ze door wilt of ermee wilt stoppen.. in de tussentijd nog 2 keer in het ziekenhuis gelegen dus vrij veel zorgen en stress hier :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:47:15 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91257059
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

WTF :o 240 EUR brandstof? :o Ik heb 160 EUR ingecalculeerd voor diesel en ik rij 25000 per jaar :o
Nou ja, als je veel rijd en een benzine auto hebt dan kom je daar goed aan met de huidige benzine prijzen. Ligt ook aan de zuinigheid van de auto uiteraard, maar toch.

Sinds mijn verhuizing tank ik ongeveer 3x/4x in de maand. Dat is om en nabij 160 euro met de huidige prijzen :).
pi_91257087
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

gaat.

net derde chemo gehad, binnenkort een scan om te zien of het uberhaupt nut heeft gehad en dan kijken of ze door wilt of ermee wilt stoppen.. in de tussentijd nog 2 keer in het ziekenhuis gelegen dus vrij veel zorgen en stress hier :)
jemig :{ wanneer komt die scan? hoe is ze onder de chemo's?
pi_91257139
55 euro per tank x 4 = 220 per maand.

baas gebeld; hij gaat straks kijken en krijg vandaag nog wat te horen :)
pi_91257190
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jemig :{ wanneer komt die scan? hoe is ze onder de chemo's?
chemo heeft ze vrij weinig last van gelukkig behalve extreme moeheid en andere ongemakken.

die scan zal komende maand ergens komen, eerst even de chemo de tijd geven, die heeft ze maandag pas gehad.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91257192
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
55 euro per tank x 4 = 220 per maand.
Hmmmm....Maar je gaat zo wel minder rijden naar kantoor he ;) Enneh...nu s het moment dat je ook bij het dansen voor jezelf op moet komen en moet stoppen met iedereen naar huis brengen zonder vergoeding! Probeer even te bedenken of je verhuizing naar Alphen daadwerkelijk minder km's met zich mee gaat brengen.

quote:
baas gebeld; hij gaat straks kijken en krijg vandaag nog wat te horen :)
Heel goed bezig,jij ^O^ Echt waar :Y
pi_91257288
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:D
quote:
Soms is het gewoon nodig he :*
pi_91257308
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik het voor mijn werk afgesloten. Dat is het enige waar ik het ook voor heb.
Dat dus :Y
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:53:19 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91257359
Ik denk dat ik momenteel netto de helft verdien van FF met freelancen. :P Maar mijn overhead is wat lager.

:W hallo allemaal, wat constructief bezig, goed hoor.
Confidence through competence
pi_91257488
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

Soms is het gewoon nodig he :*
yep, tis allemaal even te veel... hij heeft echt even me-time nodig de komende tijd denk ik... en als hij dat aangeeft dan is het ook echt nodig. :) dus heb her en der wat dingetjes geschrapt al..

Gelukkig snappen mensen het, wat t in t vat zit enzo... ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91257642
FFT, ik laat je mijn plaatje even zien.

Hypotheek EUR 530
VvE incl. stookkosten: EUR 206
OZB: 52 EUR (maar eigenaar...voor huurder is dat weg of stukken minder)
Water: 10 EUR
Gas en licht: 65 EUR
Internet + telefonie: 45 EUR + gesprekskosten
Mobiel: 22 EUR
Inboedelverzekering: 17 EUR per maand (geloof ik)
Rechtsbijstand: 20 EUR per maand
Zorgverzekering: 130 EUR per maand
Brandstof: 160 EUR per maand
Verzekering auto: 30 EUR per maand (geloof ik)
Motorrijtuigenbelasting: 100 EUR per maand (diesel he :P )

Reken op 160-200 EUR per maand voor eten en drinken

Ik kom uit op ongeveer EUR 1550 per maand. Jouw kosten kunnen stukken lager zijn :Y Je belasting is al lager, je huur is minder, je mobiele abb. kan omlaag want je kan meer thuis gaan bellen. En anders vraag je aan je agent om te mailen. Voor telefoon en internet gewoon goed shoppen. Ik heb xs4all. Die is niet de goedkoopste. En vaak kun je van een kabelboer ook gewoon een goed pakket krijgen MET telefonie erbij. Zorgverzekering moet je niet aan sleutelen. Je andere verzekeringn wel. 90 EUR per maand is veel joh :o

Als je dit appartement nou niet neemt, verdiep je dan voor de grap eens in een totaaloverzicht van al je kosten en kijk per kostenpost waar je kunt bezuinigen. Al je uitstapjes naar de BK, McD en zo kunnen vervangen worden door zelf dingen fabriceren thuis. Daar kun je echt weer zoveel mee besparen :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:01:29 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91257691
Fijn dat we een keer niet aan kcal maar aan EUR rekenen trouwens. :P

Zelfde principe, overigens. :)
Confidence through competence
pi_91257698
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
net vader gesproken en ik ga nu baas bellen om te vragen om te vertellen dat ik voor een grote beslissing sta met app en dat ik vandaag uitsluitsel moet geven en het ervan afhangt wat hij zegt dus of het meer naar de ja is of de nee is, of hij dat nu kan vertellen

hij wordt geïrriteeeerddddd
heel goed :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

No offence, maar ik zou die all risk de deur uitgooien en gewoon op een WA gaan zitten. Eventueel WA+ als je vindt dat je verzekert moet zijn tegen ruitschade en diefstal.
WA+ nemen idd, kom je zo rond de 50 euro per maand uit. Dan nog aansprakelijkheid en inboedel, ongeveer 15 euro per maand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')