Persoonlijk heb ik het voor mijn werk afgesloten. Dat is het enige waar ik het ook voor heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
En waar heb jij een rechtsbijstandverzekering voor nodigNederlanders zijn over het algemeen echt over verzekerd...
En terecht, maar moet ik eerst een andere toko vinden waar ze gewoon meel verkopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moet je ook geen mixen kopenmaar gewoon zelf maken.
doe ik ook, zo weet ik precies wat er in mijn brood zit
Nou ja geen moeten natuurlijk, je kunt kan ik beter zeggen,das aardiger
nee ik rij naar wateringen 1 of meerdere keren per week en naar a4 of dansschool voor optredens krijg ik niet vergoed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat je wel zorgtoeslag krijgt, FFT, die drempel ligt namelijk veel hoger dan huurtoeslag.
Verder is je telefoon echt belachelijk duur per maand
En de kosten voor autorijden voor het dansen worden neem ik aan ook (deels) vergoed door het salaris bij het dansen.
heb ze al 2x nodig gehad...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
En waar heb jij een rechtsbijstandverzekering voor nodigNederlanders zijn over het algemeen echt over verzekerd...
http://www.molenaarsgilde(...)eel-publiek&Itemid=1quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terecht, maar moet ik eerst een andere toko vinden waar ze gewoon meel verkopen
Nu al?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef DarkElf het volgende:
He P, ik heb mijn weekmenu afMorgen eens boodschappen doen.
ja had de geest (lees, nieuwe kookboeken)quote:
WTFquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vaste lasten per maand: EUR 1020,- (huur incl. korting, verzekeringen, telefoon (niet eens internet en tv erbij geteld).
dan ook nog eens benzine erbij; ongeveer 240 per maand zonder lange ritten gemaakt te hebben.
lenzen; 105 euro per ongeveer 7 maanden
anwb: 71.50 euro per jaar
tennis: 210 euro lidmaatschap per jaar
haha dit gaat echt niet... ik zit heel dicht bij ja aan, dat ik wil maar als ik dit op een rijtje zet.. dan moet ik van mn ouders lenen. dat gaat ook niet de goede kant op.
hoe gaat het met je schoonzus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja had de geest (lees, nieuwe kookboeken)
en morgen ga ik boodschappen doen zodat we t weekend vrij hebben, das even nodig. De mr heeft ff behoefte aan rust door verschillende dingen.. Plannen voor zaterdagavond ook afgezegd.
gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe gaat het met je schoonzus?
Nou ja, als je veel rijd en een benzine auto hebt dan kom je daar goed aan met de huidige benzine prijzen. Ligt ook aan de zuinigheid van de auto uiteraard, maar toch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WTF240 EUR brandstof?
Ik heb 160 EUR ingecalculeerd voor diesel en ik rij 25000 per jaar
jemigquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gaat.
net derde chemo gehad, binnenkort een scan om te zien of het uberhaupt nut heeft gehad en dan kijken of ze door wilt of ermee wilt stoppen.. in de tussentijd nog 2 keer in het ziekenhuis gelegen dus vrij veel zorgen en stress hier
chemo heeft ze vrij weinig last van gelukkig behalve extreme moeheid en andere ongemakken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemigwanneer komt die scan? hoe is ze onder de chemo's?
Hmmmm....Maar je gaat zo wel minder rijden naar kantoor hequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
55 euro per tank x 4 = 220 per maand.
Heel goed bezig,jijquote:baas gebeld; hij gaat straks kijken en krijg vandaag nog wat te horen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja had de geest (lees, nieuwe kookboeken)
Soms is het gewoon nodig hequote:en morgen ga ik boodschappen doen zodat we t weekend vrij hebben, das even nodig. De mr heeft ff behoefte aan rust door verschillende dingen.. Plannen voor zaterdagavond ook afgezegd.
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het voor mijn werk afgesloten. Dat is het enige waar ik het ook voor heb.
yep, tis allemaal even te veel... hij heeft echt even me-time nodig de komende tijd denk ik... en als hij dat aangeeft dan is het ook echt nodig.quote:
heel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
net vader gesproken en ik ga nu baas bellen om te vragen om te vertellen dat ik voor een grote beslissing sta met app en dat ik vandaag uitsluitsel moet geven en het ervan afhangt wat hij zegt dus of het meer naar de ja is of de nee is, of hij dat nu kan vertellen
hij wordt geïrriteeeerddddd
WA+ nemen idd, kom je zo rond de 50 euro per maand uit. Dan nog aansprakelijkheid en inboedel, ongeveer 15 euro per maandquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
No offence, maar ik zou die all risk de deur uitgooien en gewoon op een WA gaan zitten. Eventueel WA+ als je vindt dat je verzekert moet zijn tegen ruitschade en diefstal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |