SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
LEKKER STAMPEEEEHHHHH
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:41 schreef KingMalibu het volgende:
Weekend zuipfestijn. Zaterdag met ons ploeg chinezen & daarna bowlen, is 4 uur lang gratis zuipen. Haha
Gezellig! Wil mischien daarna nog na bloem gaan voor een laatste keer voorlopig. eens kijken hoelaat dat afloopt zaterdag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een verjaardagsfeest dat uit de klauwen gaat lopen.
Carnavalquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef -tape- het volgende:
Geboren en getogen in Alkmaar, maar familie allemaal uit deze gezellige provincie.
Carnaval in Limburg > Brabant
Ik vind het gewoon jammer dat carnaval tegenwoordig gewoon een zuipfestijn voor de jeugd is geworden. Ze weten allemaal niet eens waar carnaval voor staat en hoe het is gekomen dat we ons verkleden met carnaval. Tegenwoordig is het gewoon cultuurbarbarisme (of zoiets).quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef -tape- het volgende:
Is het echt dat Carnaval niet leeft bij de (ik neem aan) jeugd de laatste jaren? Ik vier zelf Carnaval in Maastricht waar de gemiddelde leeftijd 40+ is, maar ik nam aan dat het in de andere steden jeugdiger was. Verkeerd beeld gekregen of hier een beetje de internetjugend, die niet buiten komt, gevonden?
Het is toch echt waar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef Joysa het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die zeggen dat de carnaval alleen maar om zuipen draait voor de jeugd
Wat friek zegt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef Joysa het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die zeggen dat de carnaval alleen maar om zuipen draait voor de jeugd
Oh dat vind ik in Maastricht nog wel meevallen, maar ja zoals ik als zij is de leeftijd daar wel gemiddeld hoger. Ik vind zelf die optochten ook een beetje z'n flair hebben verloren, maar dat iedereen zo leuk verkleed gaat in Maastricht vind ik wel heel tof. Denk dat ik dan de goede stad heb gekozen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat carnaval tegenwoordig gewoon een zuipfestijn voor de jeugd is geworden. Ze weten allemaal niet eens waar carnaval voor staat en hoe het is gekomen dat we ons verkleden met carnaval. Tegenwoordig is het gewoon cultuurbarbarisme (of zoiets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |