abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91252949
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:40 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Nee ik vind het niet hypocriet om tegen iemand van 26 die op een forum komt vragen om tips bij het hosselen, puberaal gedrag vertoont in discussie en interesses en zo zuur reageert bij een backfire hier op te wijzen.

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar het spijt me werkelijk oprecht dat ik je niet verder kan helpen in je queste naar ontmaagding...
Ik ben jong van geest en idd nog maagd... jammer dat je me niet wilt helpen met al die ervaring van je...

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zo jammer dat je nu dan je gezicht probeert te redden, in plaats van te zeggen 'boeit me niet'. Echte players hebben de /care instelling. Jij bent gewoon een jongetje dat stoer probeert te doen :')
Ja man, ik wil m'n gezicht redden... dit is een forum, hier kom ik als ik me de pleuris verveel op m'n werk.. jullie helpen me gewoon door de verveling heen, waarvoor dank

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Prenzlauer het volgende:
Dit topic :')
Wingman :')
target :')

Ga maar weer lekker je Flight Simulator spelen jong :')
Mensen die met huilsmileys smijten zijn nog triester dan mensen die topics als deze openen..
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:49:15 #27
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91253022
En als de hosselaktie faalt, dan ga je de Wingman pijpen zeker. :r noob
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91253062
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Eclaire84 het volgende:
'noob' ... met dergelijke taal krijg je natuurlijk nooit vrouwen in bed
pi_91253079
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik ben de enige echte player, zo blijkt wel weer... Maar meneer, je vindt het nodig om mijn geboortedatum te plaatsen en zegt tegen mij 'grow up'. Beetje hypocriet vind je niet?

En nee, ik ga mijn werkwijze niet openbaar maken. Ik had, tevergeefs, nog ijdele hoop dat er toffe mensen op dit forum zaten, maar de teleurstelling is wederom groots.
Gast, laat je niet zo op de kast jagen. Al deze mensen zitten gefrustreerd op hun werk. Veelal onder in de pikorde die daar heerst. En weer anderen hebben thuis een iets te dikke vrouw zitten en de kans om deze geweldige tactieken uit te proberen wordt steeds kleiner.

OT: Soms is een wingman onontbeerlijk.

Het klassieke voorbeeld van de twee vriendinnen.
A= leuk en een target
B=geen target by far.

A zal zich niet open stellen voor avances zolang vriendin B alleen is. (is vaak vooraf afgesproken)
De taak van de wingman in deze is als eerste aanpappen met vriendin B. Dit heeft deze gevolgen:
- A zal zich eenzaam voelen (vriendin is afgepakt)
- A zal zich onzeker voelen (waarom zij wel en ik niet)
- A zal zelf ook opzoek gaan naar iemand om mee aan te pappen en open staan voor avances.

Kortom wingmans zijn soms gewoon nodig. Het laatste wat je wilt is dat tijdens het versieren die B vriendin je constant komt lastig vallen.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:52:07 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91253105
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Eclaire84 het volgende:
Volgens het boek 'the brocode' waar het wingmanschap duidelijk wordt uitgelegt, kan de wingman ook prima een vrouw zijn :P.

Maar wat wil je hier nou voor tips krijgen?Hoe je een toneelstukje moet opvoeren waar jij als held het meisje red van jou vervelende wingman en beloont wordt met seks? Gast :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:52:48 #31
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91253124
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

'noob' ... met dergelijke taal krijg je natuurlijk nooit vrouwen in bed
Afgezien van het feit dat ik elke avond pussy krijg van mijn verloofde...heb ik nooit de behoefte gevoeld om zoveel mogelijk vrouwen het bed in te krijgen. Ben zelfverzekerd genoeg om mijn ego niet van zoiets banaals af te laten hangen. In tegenstelling tot jou.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91253136
Ah TS heeft voor het eerst gezoend, wat schattig
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_91253157
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef Sattyagraha het volgende:

[..]

Gast, laat je niet zo op de kast jagen. Al deze mensen zitten gefrustreerd op hun werk. Veelal onder in de pikorde die daar heerst. En weer anderen hebben thuis een iets te dikke vrouw zitten en de kans om deze geweldige tactieken uit te proberen wordt steeds kleiner.

OT: Soms is een wingman onontbeerlijk.

Het klassieke voorbeeld van de twee vriendinnen.
A= leuk en een target
B=geen target by far.

A zal zich niet open stellen voor avances zolang vriendin B alleen is. (is vaak vooraf afgesproken)
De taak van de wingman in deze is als eerste aanpappen met vriendin B. Dit heeft deze gevolgen:
- A zal zich eenzaam voelen (vriendin is afgepakt)
- A zal zich onzeker voelen (waarom zij wel en ik niet)
- A zal zelf ook opzoek gaan naar iemand om mee aan te pappen en open staan voor avances.

Kortom wingmans zijn soms gewoon nodig. Het laatste wat je wilt is dat tijdens het versieren die B vriendin je constant komt lastig vallen.
Een beetje player (of pua :') )gaat natuurlijk op ze allebei tegelijk om te eindigen met een threesome.
#winning
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:54:40 #34
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91253165
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')